kadlec Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 ložisko jde poznat když za jízdy budeš kličkovat, nemusí být velká rychlost a pokud hučeí bude se změnou směru mizet, pak to je ložisko pokud to bude furt, tak gumy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 Toto platí spíš na přední ložiska. Zadní hučí stejně a permanentně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 I na zadní. Vozidlo se naklání a odlehčuje druhou stranu přece po celé délce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Pokud chcípnou vzadu tak hučej furt. Mám to za sebou. Mě hučely při malé rychlosti (tak 30-40km/h). Pak už zase ne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 No mě to právě že hučí až při vyžších rychlostech a jen v určítých rychlostech takže to asi budou gumy?Zdá se mi že když např. sjíždím z dalice na sjezdu a zatáčím do prava tak to přestane hučet po dobu zatáčení.Zkusim ještě dnes přehodit předek a zadek.Mam rozdílne gumy.Ve předu mam http://www.pneunet.cz/pneu/13262/pirelli-pzero-nero-225-45-R-17-XL-ZR-94-W-letni/ a na zadu jsou dane nové http://www.pneunet.cz/pneu/16250/vredestein-ultrac-cento-225-45-R-17-XL-94-Y-letni/ na zadních je najeto necelých 2tis km a zda se mi že se pravá sjéždí ze vnitř.Viz dřívější foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Tak jsem to přehodil a všechy kola dofoukl na 2,55bar.Měl jsem je před tím na 2,1 az 2,2.Projel jsem je jen kousek asi 3km a teď se mi zdá že hočí předek takže to asi budou fakt gumy.Zitra to ještě testnu delší jízdou.Zítra jedu na laserovou geometrii tak jsem zvedav jak je to nastaveno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 I na zadní. Vozidlo se naklání a odlehčuje druhou stranu přece po celé délce. To je právě omyl. Protože vzadu je víceprvkové zavěšení a to je trošku přispůsobivější. Proto zadní ložiska hučí pořád. Nejdříve při menších rychlostech a pak pernamentně se stupňující intenzitou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Sniper: Tak jsem zase o něco chytřejší. Bral jsem to podle klasického zavěšení a nenapadla mě ta víceprvková náprava. Mimoto, mě taky hučí zadní gumy, nejvíce při 80-90km/h. Jinak je celkem klid. A na zimních je úplný klid ( v rámci možností ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Na kolik hustíte jednotlivé nápravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Já mám 17" kola huštěné dusíkem na 2.7bar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 A gumy se Ti nesjiždějí nějak blbě?Ja to dal na 2.55bar tak snad to nebude problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 No já jsem to už řešil v jiném vlákně. Mě nezávisle na sobě odpovědělo několik pneuservisů, že na 17" kola je správně minimální tlak 2,5bar,střed 2,7-2,8 a max 3,0. to co uvádí výrobce na víčkách je tlak pro komfortní jízdu, bohužel s dopadem na úspornost a hospodárnost - zkrátka trpí pneumatiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 15. Květen 2012 Sdílet Vloženo 15. Květen 2012 Je pravda, že když mi nahustili kola na vyšší hodnotu z víčka (snad přes 3), tak to bylo ukrutně tvrdý. Teď mám 2,6-2,7 a nové P7 jsou tiché i pohodlné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 15. Květen 2012 Sdílet Vloženo 15. Květen 2012 Já dávám 2,4 vpředu i vzadu klasicky: vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek81 Vloženo 19. Květen 2012 Sdílet Vloženo 19. Květen 2012 Zdravím, ta já jsem taky měnil ložisko s tím domněním že je v háji, dal jsem nové a hučí stále, i když dám na zkoušku jaké koliv kolo pořád to hučí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Zdenek81: Možná trochu divná otázka, ale dotahuješ všechny kola na správný moment? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 2 UNDER Prosím o vysvětlení možnosti správného utahovacího momentu v souvislosti s hučením pneu.?.?.? To mě velmi zajímá. Chápu skákání, či bouchání v zatáčkách, ale hučení???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Otázka pro všechny : KOLIK Z VÁS UTAHUJE KOLOVÉ ŠROUBY MOMENTOVÝM KLÍČEM??? Já ne a nikdy jsem to nedělal, nebo mám asi momentový klíč v ruce . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 To Sniper: Hučení, cvakání, bouchání atd. může souviset se špatně utáhlým kolem. Bylo to myšleno tak, aby si dotáhl všechna kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 ja 130Nm a po 100km pretahnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 ked už tu je reč o momente uťahovania kolies,tak 120Nm a žiadne doťahovanie po ubehnutí určitého množstva km nemusí byť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek81 Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Zdenek81: Možná trochu divná otázka, ale dotahuješ všechny kola na správný moment? kola jsou dotažené na 130Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 i v pneuservisu mas treba na uctence napsato at si po ujeti 100km pretahnes kola My utahuje ma 130Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 2 UNDER Cvakání chápu, bouchání chápu, ale hučení způsobené nesprávně dotaženým kolem to už je tedy sci-fi. A že už jsem pár povolených kol zažil. Co se opakovaného přetahování týká, tak už bylo potvrzeno, že se to dělat nemá kór u hliníkových disků. Jde o nějaké nadměrné vymačkávání toho sedla nebo co. A navíc, když to jednou utáhneš tak ten kónus se opře do hliníků a za normálních podmínek se to nepovolí. Ten podobný kónus je i plechů, jen né tak velký. Jinak u mě dotahování obstarává pneumatická pistole s utahovacím momentem tak akorát. :'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.