miso261186 Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 Auto : Octavia 2 , 2.0 TDI PD , 103KW DSG , najazdených 168 000KM , r.v 2007 Problém : Cukanie auta vyradené v N alebo v P , hlavne pri zahriatom motore (aj po výmene zotrváku) Pokus o riešenie problému : výmena zotrváku v autorizovanom servise (bol naozaj rozsypaný) , spojka ostala pôvodná (údajne v poriadku) Zdravím všetkých , týmto príspevkom by som chcel poprosiť niekoho zdatnejšieho , kto má skúsenosti s týmto motorom , či by mi náhodou ešte nevedel poradiť . Aj na základe častých problémov so zotrvákmi , spomínaných tu na fóre aj vďaka Vaším radám som problém cukajúceho auta začal čo najskôr riešiť a navštívil som autorizovaný servis a nechal si skontrolovať zotrvačník . Kontrola potvrdila závadu zotrvačníka , ktorý bol údajne už tesne pred koncom svojej životnosti . Zotrvák som samozrejme nechal vymeniť ( 1200EUR:( ) s tým , že mi bolo povedané , že spojka je úplne v poriadku a bola by škoda meniť ju (dúfam , že nevymeniť ju nebola chyba , čítal som viac rozporuplných príspevkov či meniť spojku aj so sotrvákom alebo nie , neviem komu veriť ) , no po výmene zotrváku sa problém eliminoval len čiastočne , cukanie auta v neutrále je podstatne slabšie , ale i tak veľmi nepríjemne cítiť ho v sedačkách , vo volante i v pedáloch (neni to pravidelné , niekedy sa nevyskytne v priebehu dňa vôbec , inokedy pri každom druhom uvedení auta do kľudu a vyradení do N alebo P. No vyskytol sa ešte jeden , dosť nepríjemný problém , ktorý nastal až po výmene zotrváku , taktiež je občasný a nepríjemný. Po chladnom zimnom večere ,keď auto dlhšiu dobu stálo a teplota vonku sa pohybovala pod nulou -5 až -15 , pri štarte celým autom poriadne trhlo ! čo som nikdy pred tým nezažil ani nespozoroval , takže beriem to tak , že to určite nebude normálne ! technik zo servisu mi povedal len toľko , že to kľudne môže byť za takýchto podmienok zatuhnutým olejom v prevodovke...ale mal by som hlavne otázku ohľadom prvého problému. 1. Je možné , že to je opotrebovaním motora , poprípadne nejakých jeho častí ? (auto servisujem fakt poctivo , 15tis. servisné intervaly ) 2. môže sa daný problém týkať aj niečoho iného ako motora či zotrvačníka ? vstreky , prípadne hadice do vstrekov ?? 3.Trepotavý ranný štart auta (žiadne zvuky , len silné šklbnutie celým autom ) ? zase chyba od zotrvačníka ? Za každú odpoveď budem veľmi vďačný Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlik.0071 Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Ahoj,vymena setrvaku a spojku ti tam nechali??dost hloupe!!muze byt sebelepsi spojka,ale jak je setrvacnik nacnutej tak odrovna i tu spojku!!setrvacnik vazi tak 4krat vic a otresama ji znici....to bouchnuti poranu.....vzhledem ze uz jsem odbornik na hlavy valcu.... neztraci seti voda??jestl iano tak pravdepodobne do valcu,delalo me to taky,kdyz to bylo teple ok,jen kdyz jsemto nechal pres noc tak silena rana,zkus na prazdno po ranu otocit tak 5 krat klickem a pak nastartovat,jestli ti to udela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Mam teda 1,9TDi, ale taky jsem menil setrvak a spojku. Auto mi stale mirne pocukava na volnobeh. Zjistil jsem, ze mam v haji jeden vstrik. Na diagnostice ma odchylku vstriku 1,5 az 2,99. Takze mozna bys moch mit podobnej problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 To pocukávání občas způsobuje kabelový svazek pod ventilovým víkem,dochází tam vlivem oleje k oxidaci zalisovaných pinů a vzniká přechodový odpor.Mě pomohlo to nepatrný a nepravidelný pocukávání odstranit výměnou motoroví jednotky a od tý doby je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso261186 Vloženo 4. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Ahoj,vymena setrvaku a spojku ti tam nechali??dost hloupe!!muze byt sebelepsi spojka,ale jak je setrvacnik nacnutej tak odrovna i tu spojku!!setrvacnik vazi tak 4krat vic a otresama ji znici....to bouchnuti poranu.....vzhledem ze uz jsem odbornik na hlavy valcu.... neztraci seti voda??jestl iano tak pravdepodobne do valcu,delalo me to taky,kdyz to bylo teple ok,jen kdyz jsemto nechal pres noc tak silena rana,zkus na prazdno po ranu otocit tak 5 krat klickem a pak nastartovat,jestli ti to udela Holt , som amatér a spoliehal som sa na to , ak povedia že je spojka v poriadku , tak naozaj v poriadku bude ... čo sa týka vody , čo rozumieť pod pojmom strácania vody ? áno , stratila , ale v priebehu 14 000 KM na minimum a voda sa pri servisnom intervale doliala , neviem nakoľko je to normálne , pre istotu ešte ráno skontrolujem hladinu kvapaliny (od servisu som najazdil asi 2K KM) uvidím koľko ubudlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso261186 Vloženo 4. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Mam teda 1,9TDi, ale taky jsem menil setrvak a spojku. Auto mi stale mirne pocukava na volnobeh. Zjistil jsem, ze mam v haji jeden vstrik. Na diagnostice ma odchylku vstriku 1,5 az 2,99. Takze mozna bys moch mit podobnej problem. Diagnostika vstrekov je nezávislá časť diagnostiky ? alebo pri obyčajnej diagnostike vozidla pri servise by mi na závady vstrekov prišli ? , diagnostiku vozidla mi robili niekoľko krát , a žiadna motorická chyba sa nevyskytla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso261186 Vloženo 4. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 To pocukávání občas způsobuje kabelový svazek pod ventilovým víkem,dochází tam vlivem oleje k oxidaci zalisovaných pinů a vzniká přechodový odpor.Mě pomohlo to nepatrný a nepravidelný pocukávání odstranit výměnou motoroví jednotky a od tý doby je klid. o tomto som si už pár krát príspevkov na fóre čítal , silne nad tým uvažujem a skúsil by som aj túto možnosť , nevieš mi približne povedať čo takáto výmena stojí ? kľudne aj v CZK . Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 To ti nepovím kolik stojí svazek ale novou motorovou jednotku jsem kupoval za 4 tis.kč.od jednoho člena z fóra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Tak jsem hledal a našel tohle: http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?kod=03G971033L http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=522485&sid=51d493e493be48c01a215994ef2e94f1 Snad ti to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buvvi Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Nazdar ja som vymenil káble pod hlavou ale nepomohlo mi to ale na slovensku to stojí v originál škode do 100 euro a vymení ti to hoci aký mechanik napriklad aj ja +421 903 394688 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso261186 Vloženo 6. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Aby to nebolo zbytočné , problém s hore uvedenou kabelážou nevyhodnocuje náhodou palub. pc auta ako chybu motora ? lebo ja osobne nemám žiadny problém vyhodnotený palubákom , alebo mám dať spraviť diagnostiku vstrekov ? a ak by boli nejaké odchýlky nechať vymeniť tie káble ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mortimerbb Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 Ahojte, mam OII 2.0 tdi s DSG prevodovkou, a v rozmedzi 1500 az 2000 otacok pri jemne pridanom plyne mi trha autom. Je nabehane 188 tis., po vymene mechatroniky a prevodoveho oleja a dvojhmotaku. Poradte prosim ak sa s tym niekto stretol, diagnostika nehlasi ziadnu chybu. Vopred dakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deepness Vloženo 5. Květen 2012 Sdílet Vloženo 5. Květen 2012 Ahoj, nemám sice 2.0 Tdi, ale u 1,9 Tdi to dělá taky. Škodovka má upgrade nebo nový software pro řídící jednotku, takže jen nechat přehrát. Akorát byl problém s ochotou v origo servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tepw808 Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 skus vahu vzduchu, mne to robilo tiez a teraz v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snorky Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 též mám stejný problém, ale nedělá to pravidelně, spíš jen občas, mám taky škoda Octavia II 2.0 Tdi, zatím jsem to nikde neřešil, spíš mě tíží, že navi Nexus mi nečte přepalované cd s hudbou, to mě šíleně štve, nikde jsem tento problém zatím nenašel, neví někdo čím by to mohlo bejt??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.