Přejít na obsah

Elektrika ABS,ABG,EPC


RudoD

Doporučené příspěvky

...a neda sa tam nejak spatne zistit, ktore vyrobne cisla by mohli byt kompatibilne? Aby sa mi aspon rozsiril okruh tych, ktore mozu pasovat.

Hovoris, ze s touto nemam teda ani riskovat?

Dik za prompt odpoved.

Tak to číslo 8e0.... nezná ani VW, teď mi to zjišťovali...musíš zkusit sehnat jednotku se stejným číslem, nebo ze stejý motorizace,,,nezávidím ti tenhle problém... :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som na inzeratoch nasiel dalsiu RJ ABS na predaj. Chlapik za nu chce 4000SK. Je vraj z buracky a plne funkcna. Ale...

Zase nesedi uplne cislo. Moja je:6Q0 907 379 C a ta na predaj je 6Q0 907 379 G.

Myslite, ze to moze byt kompatibilne?

Alebo viete mi niekto poradit, ktore cisla RJ tam mozem dat, aby som uz pri volani na inzerat vedel, ze tato ano, tato nie?

Velmi pekne dakujem za kazdu radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som na inzeratoch nasiel dalsiu RJ ABS na predaj. Chlapik za nu chce 4000SK. Je vraj z buracky a plne funkcna. Ale...

Zase nesedi uplne cislo. Moja je:6Q0 907 379 C a ta na predaj je 6Q0 907 379 G.

Myslite, ze to moze byt kompatibilne?

Alebo viete mi niekto poradit, ktore cisla RJ tam mozem dat, aby som uz pri volani na inzerat vedel, ze tato ano, tato nie?

Velmi pekne dakujem za kazdu radu.

Tak ty řj mají číslo 6Q0907375C a ta má náhradu 6Q0907375G, takže plně kompatibilní. Mátlo mě tam to poslední trojčíslí a chvilku jsem to musel hledat, protože je tam změna 9za5....s klidem tu jednotku kup...jinak nová stojí přes 20000,-.. :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To OloZX6R:

Vdaka za prompt odpoved. Na RJ na aute teraz je cislo: 6Q0 907 379 C. Aspon tak to vypisal VAG. Za chvilu sa pojde este kamos pozriet na cislo, kotre je tam vyrazene.

A nahodou som pozrel do sluzobnej fabie (combi 1,2HTP r.2003) a ta ma prave to cislo 6Q0 907 379 G.

5 na konci tam nie su.

Je to ok?

R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To OloZX6R:

Vdaka za prompt odpoved. Na RJ na aute teraz je cislo: 6Q0 907 379 C. Aspon tak to vypisal VAG. Za chvilu sa pojde este kamos pozriet na cislo, kotre je tam vyrazene.

A nahodou som pozrel do sluzobnej fabie (combi 1,2HTP r.2003) a ta ma prave to cislo 6Q0 907 379 G.

5 na konci tam nie su.

Je to ok?

R.

Kontroloval jsem ty čísla v etce, někdy jsou na dílu vyražený jiný, než pod kterýma se to objednává...a tady navíc seděly i ty písmena, mělo by to být ok.. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V autě jsou 2 jednotky, který maj něco společnýho s abs... jedna je celá jednotka s čerpadlem "agregát abs s jednotkou řídící", ta má číslo 6Q0614117(517,417)a pak je v autě jednotka druhá "jednotka řídící pro abs snímač otáček" a to je právě ta 6Q0907375G....musíš vědět, kterou hledáš...ta první je vidět u nádobky s brzdovkou, druhá bude někde u nápravy schovaná... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a teraz som z toho uplne mimo. My sa pokusame cely cas opravit ABS (prave tu s cerpadlom, prilozim aj fotku) a o tej druhej som vobec nevedel, ze tam je??? Ktora teraz vlastne moze byt vadna? VAG vypisoval chybu komunikacie s RJ ABS. Ked sa podarilo spojit (po traseni konektorom na ABS s cerpadlom) tak RJ naslo a vypisalo jej cislo: 6Q0 907 379 C. Nevies poradit? A nie si niekde na skype?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem teď v práci a mám blokovanej skoro celej net,,radím ti v podstatě jen z etky,,,pokud ti vag napsal chybu u jednotky toho čísla, pak by to měla být ta druhá, co je někde u nápravy..napiš mi rychle vin auta, já se mrknu co tam přesně patří, ale jsem tu jen do 18:00 tak honem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem v obraze, musel jsem se poradit s mechanikem,,takže to číslo 6Q0614117(417,517) je číslo celýho agregátu čerpadla a řj, která je u něj. Pokud chceš vyměnit jen řj, která ti hlásí chybu, pak je to číslo co ti píše vag a to 6Q0907375G, kdy se jedná je o řj, ketrá je připojená na to čerpadlo a dá se vyměnit...bože ta etka tak kecá...už to chápeš??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevedel som rychlo najst technicak, a oskenovanu som mal len hornu polovicu :-) Sorry.

Takze cely komplet ma 2 casti. Ta lava (na obrazku z umelej hmoty) je RJ ABS a ma cislo 6Q0907375C, hoci VAG vypisuje na konci 9.

A cislo, ktore je vyrazene na bloku cerpadla je 6Q0614117(417,517). Mne staci vymenit elektronicku cast, takze demontovat a vymneit iba to z umelej hmoty. Chapem to dobre?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevedel som rychlo najst technicak, a oskenovanu som mal len hornu polovicu :-) Sorry.

Takze cely komplet ma 2 casti. Ta lava (na obrazku z umelej hmoty) je RJ ABS a ma cislo 6Q0907375C, hoci VAG vypisuje na konci 9.

A cislo, ktore je vyrazene na bloku cerpadla je 6Q0614117(417,517). Mne staci vymenit elektronicku cast, takze demontovat a vymneit iba to z umelej hmoty. Chapem to dobre?

JJ, přesně tak, potvrdili mi to 2 mechanici a 1 elektrikář... -_- jenom mě zmátla etka, protože to kreslí každý úplně jinde... <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, tak asi mi opat odide poistka nad akumulatorom na ABS cerpadlo. Usudzujem to podla toho, ze po nastartovani mi este asi tak 0,5-1s zostane svietit kontrolka ABSka a potom zhasne. Tak isto sa to prejavovalo aj predtym ako som menil poistku prvy krat. Moze byt chyba v motorceku tohto cerpadla. A da sa to opravit jeho rozobranim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, tak asi mi opat odide poistka nad akumulatorom na ABS cerpadlo. Usudzujem to podla toho, ze po nastartovani mi este asi tak 0,5-1s zostane svietit kontrolka ABSka a potom zhasne. Tak isto sa to prejavovalo aj predtym ako som menil poistku prvy krat. Moze byt chyba v motorceku tohto cerpadla. A da sa to opravit jeho rozobranim?

A je to určitě závada, že to chvilku po nastartování svítí? Není to náhodou jenom samokontrola? Jinak rozebráním abs bych se určitě nezabýval,,, :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš seženeš komplet čerpadlo i s jednotkou...jinak s tím rozsvěcováním tý kontrolky, jestli taky nezáleží, jak dlouho máš zapnutý zapalování před tím, než startuješ. Zkus vyzkoušet jenom zapnout zapalování a nestartovat. Kontrolka by se měla rozsvítit a za chvíli zhasnout, vyzkoušej to několikrát a pokud to bude vždycky trvat stejně dlouho, mělo by to být ok... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, to som neskusal. Na to rozoberanie som sa pytal iba preto, ze ked tam je nejaky motor, mozno ma nieco s uhlikami a to by sa dalo spravit.

Ale mam este jednu vec. Kvoli comu neviem spravit diagnostiku akcnych clenov na ABSku. RJ ABSka prestane komunikovat s VAGom a neviem preco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, to som neskusal. Na to rozoberanie som sa pytal iba preto, ze ked tam je nejaky motor, mozno ma nieco s uhlikami a to by sa dalo spravit.

Ale mam este jednu vec. Kvoli comu neviem spravit diagnostiku akcnych clenov na ABSku. RJ ABSka prestane komunikovat s VAGom a neviem preco.

No já viděl, jak se ty čerpadla abs vyrábějí a jestli to teda jde rozebrat, stejně bych se do toho nepouštěl... :huh: jinak pokud ti blbne komunikace řj abs s vagem, nejspíš ta řj bude vadná, zkus si třeba někde sehnat jinou a vyzkoušet vyměnit,,, :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...