Přejít na obsah

Tuning a STK a s tím spojené věci


mc2uba

Doporučené příspěvky

Ahoj, nevšiml jsem si, že by tady nějaké takové téma bylo (pokud ano, hoďte mi odkaz a tohle smažte)

Ale co všechno obnáší tuning auta?

Dám příklad u sebe ..

Na svoji Fabii chci hodit nárazník z RSa (je to díl, který oficiálně vyrábí škodovka, ale není určen pro Fabii Combi - je jedno, co tam je za motor, prostě to patří jen na RSo) a teď se ptám, když tam ten nárazník dám, co musím udělat dál, aby s tím pojišťovna a STK nemělo problém?

Dočetl jsem se, že na pojišťovně to stačí nahlásit, oni to asi nafotí a zhodnotí, jestli mi zvýší pojistku nebo nechají tak, jak je .. (páč to prej auto zvelebuje a je větší šance, že ho ukradnou atd.), ale co STK? Mám ten nárazník nechat zapsat do TP a kde na to seženu papír? Pochybuji, že mi někdo na náhradní díl dá papír s Atestem a papír, který dám na magistrát a oni mi to tam jen tak zapíšou?

To samé bych chtěl vědět u sportovních pružin, zadního RS převleku, koncovky výfuku, lízátka pod přední nárazník, spojleru na zadní dveře, světel atd.

Víte někdo odpovědi? Prosím.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No počkej, RS nárazník se dával i na combi, na konci výroby, když už se nedělali RS, ale Peguform měl ještě nějaké na skladě - byla to nějaká Sport edition nebo tak něco.

U sportovních pružin by jsi měl mít papír od výrobce, že se hodí na to Tvoje auto, jako mají třeba hliníkáče. Díly aftermarketových výrobců musí být homologované (E s číslem v kroužku). Pak by STK měla dopadnout.

Editováno: , autor: Drewie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, vidíš, to jsem vůbec nevěděl, že se dělala RS v kombíku, nebo aspoň s tím nárazníkem..

Jo, takže taky typový list na pružiny, to by neměl být problém, pokud je prodejce bude mít..

A zbytek .. prostě když to na sobě má E, tak je to OK a nemusím víc řešit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS to nebylo, jen nárazník...

Vlastně asi ano, Pokud nema E tak většinou je i na obale rovnou napsáno, že není schváleno pro provoz na pozemních komunikacích...

Jen nevím, jak je to s dílem, který byl schválen pro provoz na jiném autě. Lizo z Cupry musí být homologovaáno pro provoz, ale na seatu ne na škodovce. Tam fakt netuším. Ale to by mohli říct lidi, co to mají na autě a mají STK za sebou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele mám fábku 1.4mpi, a s RS nárazníky nikdy problém nebyl :) to bych tolik neřešil, i na kombíky se rs nárazník dával, protože jim nějaký zbyly tak je tam pak dávali, dokonce na některý i xenony :) ty nárazníky bych neřešil, na technický o tomhle většinou vědi prd.. řekneš že si to tak koupil a že to tak je origo a oni ti to daj, spíš si dej pozor aby si měl zapsaný kola v TP a pak ty klasický věci dost hrotěj jako zatmavený pření okna a tak.. ale to ti tu už řikat nemusim :) ale rs nárazník je v poho :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, kola vím, okna mám vepředu sundaný, jenom na zadku mám 80% zatmavení s vyplenými lepiky od 3M folie :)

Jasně, že to nebyla RS, jenom měla RS nárazník.. kombík je až od dvojkové Fabky :p

No to lízátko nevím no .. hold ho tam dám a když někdo bude mít kecy, tak řeknu, že jsem to tak koupil :D kolegyně to takhle udělala s Feldou, kde měla všude úplně černý okna a taky prošla přes STK :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...