Publikováno Květen 11, 201213 r Zdravím, neví někdo zapojení konektoru originál denního svícení FII ( co je + - a ten třetí ) ? Děkuji.
Květen 13, 201213 r Vezmi měřák a měř - jeden je kostra, druhý je spínané plus (objeví se na něm +12V po zapnutí zapalování) = rozsvícení DL, třetí je "deaktivační" - objeví se na něm +12V po rozsvícení kteréhokoliv jiného předpisového osvětlení, tedy už například obrysovek/parkovaček a řídicí modul těch DL je následně zhasne.
Květen 13, 201213 r U Fabie 2 je u denního svícení jen plus a minus - sice obráceně, než by mělo být (takže diody bez přepinování nejdou), ale na žárovku to nemá vliv. U Fabie 2 RS a jejího diodového svícení jsou tři dráty - 100 % plus, 30% plus a minus, je to kvůli možnosti svícení denním svícením jako parkovacími světly.
Květen 13, 201213 r Autor Děkuji za odpovědi, ačkoliv je každá jiná , nicméně nemám k dispozici auto z kterého pocházejí, takže to nemám jak změřit. Chci je " nabastlit " do své FI , abych šetřil xenony.
Květen 13, 201213 r ja to vezmu polopaticky,maš mutlimetr? takže skoušej piny postupně, jeden krajni by měla byt kostra, takž to už maš 50 na padesat , mulimetrem nic neskaziš , pak ten co ma větši odběr bude 100procent pro denni a ten co mam menši odběr je 30procent , s tim že ja mam zapojeno 100, po přepnuti na světla shasnou
Květen 13, 201213 r Autor Multimetr mám, ale jsem poměrně "elektronegramot" , tak nevím jak na tom samotném nezapojeném světle změřím co je co. Nicméně jsem dal metodu pokus omyl a touto přísně vědeckou metodou zjistil, že minus je uprostřed, 30% je u rovného konce a 100% u kulatého konce konektoru. Dík všem zůčastněným.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.