ttominoo Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Ahoj, nacetl jsem toho celkem dost, ale mam par otazek. Chci vymenit analog hodiny za otackomer, neexistuje nejakej obrazek kde jsou srouby na odmontovani casti palubovky, origo knizku nemam. Taky jsem se docetl, ze vodic na otackomer by tam mel byt, ale vubec nemam poneti jakej to je(napr barva, tlustka, koncovka). A co s tou dirou na ty digitalni hodiny? A hlavne nemuzu tam keco zkazit, aby ke treba budiky neprestaly fungovat, jeste jsem to nikdy nedelal. Dik moc za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 vše potřebné k demontáži máš zde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 25. Květen 2012 Sdílet Vloženo 25. Květen 2012 (editace) @ttominoo: Proč chceš měnit pouze otáčkoměr za hodiny? Na vrakáči jsem kdysi koupil celou přístrojovku za 500,-. Tu pak jen přehodíš celou. Neporadil jsem Ti s dráty, ale minimálně s problémem "...A co s tou dirou na ty digitalni hodiny?..." A rozebírá se tak, že pod krajními kryty u tlačítek na světla a těch středových jsou šroubky, pak je šroubek pod krytkou mezi středovými ofuky. Nevím jistě jestli nebudeš muset sundat kryt z volantového sloupku a raději i celý volant. Vím, že bez jeho demontáže je to kurevská pakárna. Prostě je tam málo místa dostat tu palubovku aspoň nějak rozumně ven. Jo, a odpoj si bovden k tachometru u převodovky. Tu demontáž už si přesně nepamatuji, ale tak nějak to bylo. EDIT: A ještě jeden pod krytkou vlevo od budíků, jak se tam dávál palubní počítač. Editováno: 26. Květen 2012, autor: Wojnar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 Proč u Felicie začne fungovat otáčkoměr až po nastartování motoru, do té doby se ručička ani nehne a u novějších aut začíná otáčkoměr fungovat už během startování, to znamená, že když startuji, ručička otáčkoměru se začíná postupně zvedat? Odkud získává signál otáčkoměr u novějších dieselů? U starších dieselů je napojen na alternátor, ale jak je to u novějších dieselů, třeba motory TDi PD nebo novější? Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 Tak tohle mně nikdy nenapadlo řešit. Motor mi chtne na "drnc", prostě ručka nemá čas 'během startu stoupat', nastartaváno je jednoduše hned a taky hned otáčkoměr ukazuje otáčky. Proč Ti vadí, že otáčkoměr ukazuje až u nastarovaného a ne už u startovaného motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 taky mám pocit, že to ukazuje hned. Jinak nevím jak naftová filcka, ale klasika 1,3 benzín má snímač otáček na převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Je to snímač otáček jen pro otáčkoměr nebo pro ŘJ motoru všeobecně? Mám za to, že pro ŘJ a otáčkoměr už jen získává signál právě z ŘJ. Ještě se zeptám: ...Odkud získává signál otáčkoměr u novějších dieselů? U starších dieselů je napojen na alternátor, ... To jako jak si to představuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 taky mě překvapilo snímání otáček z něčeho tak pofiderního, jako je alternátor. Ten snímač otáček je primárně pro ŘJ - při jeho poruše ŘJ neumí motor udržet v běhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Starší dehty měly vyvedenou svorku W z jednoho vinutí alternátoru PŘED USMĚRNĚNÍM a z ní patřičně nacejchovanej otáčkoměr dokázal indikovat otáčky motoru - samozřejmě záleželo na dodržení převodovýho poměru mezi klikou a altíkem, ale ty otáčkoměry na to jsou speciálně "připravený" a mají možnost měnit dělicí poměr vnitřního čítače a tím i upravit případnou změnu poměru průměrů řemenic na motoru a na altíku. Novější dehty mají otáčkoměr napojenej taky na ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Na otázku Wojnara odpovím, že jsem to myslel tak, jestli novější diesely mají otáčkoměr napojen také na alternátor jako starší nebo je zapojen jinak a Ekkar už napsal, že mají otáčkoměr napojen na ŘJ. Jinak moje Felicie 1,6 startuje okamžitě, motor naskočí hned a u některých novějších aut musím při startování držet klíček delší dobu než motor naskočí a možná proto ta ručička otáčkoměru začíná ukazovat už při startování. Ta Felicie 1,6 opravdu startuje lépe než některá moderní auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 Mají už Felicie 1,9D řídící jednotku motoru? Tyto motory neznám a ani jsem neměl možnost prohlédnout si Felicii s motorem 1,9D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali_HTP Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 (editace) http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/ridici-jednotka-felicia-1-9d.html Editováno: 4. Září 2014, autor: Pali_HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.