JanSuperb Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Ahojte muze me zde nekdo ze zasvedcenych poradit jak si pres vag prekontrolovat spravnou funkci vahy vzduchu, zdali podtlakove hadicky funguji jak maji a zdali turbo dava tolik tlaku co ma? jinak je tu nekdo ze zlina a okoli co by nato kouk odbornym okem? jinak mel jsem moznost jet ve 3 spech stejneho motoru a vykon je opravdu mizerny na rozjezd potrebuju pres 2 tisice jinak se to opravdu nechce hnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hecpeckiller Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 (editace) no a kolik tam mas najete??? moze to byt treba vadnym turbem, ale casto poklesne vykon taky tim ze praska hadice kterou vede vzduch z intercooleru (stoji cca 2000), ale tezko takto nadalku rict. Editováno: 22. Květen 2012, autor: žralok citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stankra6 Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Jane napiš Ace venturovy on ti to určitě poradí jak na to s vagem.... ale určo to jde, když mě motor moc netáhnul... projeli jsme se napojený na vag, a bylo to váhou, prostříkli mi jí a bylo vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GAZI Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 presne tak ja som mal podobny problem a zacal som stym ze kontroloval vsetky hadice co su spojene s turbom a ked su ok tak vycistit EGR Vahu vzduhu a torbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jokonr Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 Pani a s cim a ako sa cisti vaha vzduchu? Poradi niekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 jednoducho ju prestriekni čističom bŕzd a nechaj vyschnúť..neutieraj ju! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jokonr Vloženo 17. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2012 (editace) tu vahu musim rozobrat celu alebo to staci len cez tie mriezky prestriekat Editováno: 4. Září 2012, autor: jokonr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 5. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2012 kluci je tu nekdo z vas ze zlina a okoli kdo dela motory pd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 10. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 Tak po dlouhe dobe jsem se nastval a cely motorovy motor vystrikal wapkou. opravil jsem uvolnenou prirubu na podtlakove pumpe vymenil jednu hadicku na vodu a posteloval rozvodovej remen na - 2.2 stupne a motor zacal tahnout a netrepe kdyz jej dam na presnou nulu motor vibruje ale jde citit ze ma silnejsi a sviznejsi tah co me celkem dosti irituje. takze jakmile bude moznost zkusim vymenit podtlakovou membranu na turbu a vymenit veskere hadicky a pak se uvidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2013 Zbytečný hned něco měnit, ta VAGína Ti ukáže TDi graf, jestli je dobrej nebo špatnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 16. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2013 tak hadice nove membrana dana z repas turba ale zadna zmena vag mi ukaze celkem dost veci ale pokud nejsem odbornik coz opravdu nejsem nevim zda ty udaje ktere me ukaze jsou dobre. jinak kdyz je motor studenej nevibruje temer vubec a ani kdyz mam trebas 1200ot a jedu na trojku a pridam plny plyn auto nezahuci a neroztrepe se tak jako kdyz se zahreje na provozni teplotu. po zahrati z nizkejch otacek po pridani plynu zacne hucet jak lokomotyva. a jeste kdyz mam rozvody na -2.2 tak to skoro nehuci a kdyz to dam na nulu auto trepe a huci jak zetor ale fakt jede. je nekdo ze zlina kdo dela mereni trysek a tak celkove tohoto motoru? jinak je mozne si nekde na netu najit co znamenaji ty kanaly na vagu? trebas co je v motoru kanal 4 vim ze tam je otacky a serizeni vacky ale co ten zbytek atd? je nekde popis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 17. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2013 skus trochu googlit, tohle jsem našel, je tam pár kanálu popsanejch http://www.dieselpower.cz/forum_old/viewtopic.php?id=12&t_id=14%3E%20&t_id=14 a popřípadě jsem u toho našel i seznam chyb http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/download/Chybove%20kody%20VW%20Skoda.pdf, snad ti to pomůže, ale co jsem tak pročítal na dieselpower foru, tak na -2.2 je to strašně moc, ideál je po rozvodech v rozmezí -0.5 až +0.5, stim, že po výměně rozvodů je dobré dát lehce do mínusu, jelikož únavou řemene se ta hodnota pak přesouvá do plusu, u mínus hodnot se trochu zvedá spotřeba ps:neni to z mé hlavy, stačí 10 min googlit a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 17. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2013 jj ja vim ze ta hodnota je uz velka ale ten motor opravdu je klidnejsi dokonce jese o par stupinku dal ten motor uz nenaskoci takze ten motor neni asi ok. zkusime jeste laborovat na neco prijdu dnes cesta do prace paradni morot tichucky nevibruje ale pri predjizdeni jsem citil ze to slo pomaleji nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 17. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2013 (editace) a teda hadice k turbu máš v pohodě a tu esovitou rouru za turbem taky? váha vzduchu taky dobrá? egr čistej? ventil n75 také v pohodě? turbo je taky ok? olej ti nepřibejvá ani nemizí nějak moc? kouří ti to? co ty kladky u rozvoďáku, nemaj moc velkou vůli, já třeba po koupi tam měl 2cm vůli, takže jsem měnil ten napínák. Nebo jestli nemáš přicpanej nějakej vstřik, ale tohle by měl diag ukázat. Jestli je tohle všechno ok, tak je to fakt zvláštní, zkusil bych zajet k někomu, kdo to čipuje a nechat to trochu vyladit, ani nemyslim zvyšování výkonu, ale upravit tam určitý věci, aby se to chovalo líp, třeba tam bude zakopanej pes Editováno: 17. Červenec 2013, autor: Doktorone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 19. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 hadickdy podtlaku vymenene, cele vedeni od turba do sani bylo pregumyckovano a prelepeno gumovou paskou pro lepsi tesneni, egr jak novy ojel nemizi ani nepribyva to co naleju novy to tam do servisu zustane, nekou ri to temer vubec jen nekdy pri startu to trosku zacmoudne ale pri akceleraci to nic nedela moja jela za mnou, kladky po zhozeni remene jsou hlucne ale vuli nemaji, jinak jsem mel superba se stejnym kodem motoru a oba dva jsem napichnul na vag a kazdy kanal na motoru jsem si ukladal a porovnaval se svojim autem a krom vstriku byly hodnoty temer totozne akorat ja mel na vstrikoch vetsi rozdil ale porad v norme. jak ty rikas ze se mohl nejak zbortit soft protoze pri koupi to auto jelo dobre a to mu vydrzelo zhruba 2 roky takze nevim co muze byt v haji. jak ty rikas chce to nejakyho odbornika na chip jenze u nas zadny co by mel brzdovou zkusebnu na vykon motoru tu nemame a ja bych chtel zjistit jaky vykon to auto v tomto stavu ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 Tak v tom případě doporučuji tohoto pána, asi nejlepší odborník na koncern v Evropě, jezdí i do automobilek do zahraničí řešit problémy: kontakt: http://www.ihr-tech.cz/section.aspx?section=5&home=5 Nech si zavolat pána: Libor Fleischhans Pokud to budeš mít daleko, nasměruje Tě někam blíž, měl v učení pár lidí po rebublice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 Další možnost je tato stránka (scházejí se tam odborníci na diagnostiku): http://www.fcd.eu/index.aspx?show=4 Použij odkaz Fórum pro veřejnost. Založ nové téma, kde popiš svůj problém a nezapomeň na sebe připsat kontakt na sebe. Počítej, že se někdo do 24hodin ozve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 přesně, jestli jsou i ty vstřiky ok, tak buď zkusit pouze přehrát software a třeba to pomůže a nebo pak ať si stim pohraje odborník, ale v tvém okolí vůbec nevím, zkus napsat TDi funovy, mám pocit že je z této strany republiky, když jsem měl oktávku, tak jsem k němu chtěl jet na vylazení, jako je snížení spotřeby a lehké dodání výkonu, a co jsem tak o něm čet při brouzdíní fórem, tak je velice šikovnej a na diesely borec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
19martin88 Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 (editace) caute mam problem se superbem r.v. 2003 1.9TDI 96KW najeto 337tis.km, z ničeho nic spadl vykon nejede to jak to jelo, bylo sundane turbo i egr ventil vycistlo se a porad stejne i vahu vzduchu sem menil a podtlakove hadičky sou oka.stale nejede jak by mel a na vagu mi to nic nehlasí už si nevim rady . díky za rady borci. Editováno: 19. Březen 2014, autor: 19martin88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Skus skontrolovat od IC všechny hrube hadice ale lepší by bylo je vyndat a porádne prohlídnout okem atd. Nekdy i malá dírečka udělá hodně neplechy To je jen nástin co by to mohlo dělat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 (editace) Já přidám další pokus: vstřiky (při tom nájezdu). Nehulí to víc? Ještě mě napadá naftový filtr a ucpaný kat/výfuk Editováno: 19. Březen 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 přesně, pořádně promačkat ty hadice, uplně všechny, i malá dirka hejbe s tlakama, jak píše airman a hodnoty vstřiků jak píše sup1jste dělaly? lopatky v turbu vše v pohodě jo, protože u takového nájezdu bych se nedivil kdyby bylo ko, kolik tlačí by taky chtělo změřit přes vag, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spacewerk Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 tvrdne ti hadice u EGR ventilu (před parožím) ??? pokud ne nezavítá ti turbo lopatky a máš tam pak i nižší plnící tlak... všechno to jsou zpravidla pičovinky, jesti auto nepodtáčís ajezdís kolem 3000ot/min tak tam nehledej zradu v nejčem drahym PS váha vzduchu se dá nahradit diodou s konstantnim vnitrim odporem který předtsvauje ma hodnotu co váha umí dát .. jiank nouzová hodnota od váhy je 510mg ma hodnota vyřazené váhy diodou je 1270mg měří se to v kanálu č. 4 v bloku meřených hodnot v r.j č.1 -motor jinak pro meření přeplnování se používají kanály v bloku merených hodnot: 4- váha vzduchu + EGR 10- tlak před turbem 11- tlak za turbem 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 Ať nezakládam nové téma hodím to jsem, mohl by mi někdo sčíhnout log ( blok, 11,10,1) je to na 4ku do prudkého kopce. Jinak důvod dotazu je, že to prý podle mechanika vypadá na chip. Já ne chip neprováděl a jestli majitel předemnou to nevím. Turbo tlačí už v 1430ot/min už 2040 a leze až někam k 2600. Ať to točím jak to točím tak žádný nouzák nikdy nebyl. Ale při jízdě je cítit že turbo sepne až kolem 2000ot/min zatah do sedačky. Mohlo by něco udávat špatné hodnoty? Když žádný nouzák? Díky za odpověď log je tu http://ulozto.cz/xeXdPkVd/log-01-011-010-001uprava-csv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 (editace) urob log 3,10,11 na 4 po rovine DO 4000ot motor AVF 96KW?ano chipnute to je! Editováno: 5. Říjen 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.