Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte muze me zde nekdo ze zasvedcenych poradit jak si pres vag prekontrolovat spravnou funkci vahy vzduchu, zdali podtlakove hadicky funguji jak maji a zdali turbo dava tolik tlaku co ma? jinak je tu nekdo ze zlina a okoli co by nato kouk odbornym okem? jinak mel jsem moznost jet ve 3 spech stejneho motoru a vykon je opravdu mizerny na rozjezd potrebuju pres 2 tisice jinak se to opravdu nechce hnout

Vloženo (editace)

no a kolik tam mas najete??? moze to byt treba vadnym turbem, ale casto poklesne vykon taky tim ze praska hadice kterou vede vzduch z intercooleru (stoji cca 2000), ale tezko takto nadalku rict.

Editováno: , autor: žralok
citace předchozího příspěvku
Vloženo

Jane napiš Ace venturovy on ti to určitě poradí jak na to s vagem.... ale určo to jde, když mě motor moc netáhnul... projeli jsme se napojený na vag, a bylo to váhou, prostříkli mi jí a bylo vše OK :kol-47:

Vloženo

presne tak ja som mal podobny problem a zacal som stym ze kontroloval vsetky hadice co su spojene s turbom a ked su ok tak vycistit EGR Vahu vzduhu a torbo.

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Tak po dlouhe dobe jsem se nastval a cely motorovy motor vystrikal wapkou. opravil jsem uvolnenou prirubu na podtlakove pumpe vymenil jednu hadicku na vodu a posteloval rozvodovej remen na - 2.2 stupne a motor zacal tahnout a netrepe kdyz jej dam na presnou nulu motor vibruje ale jde citit ze ma silnejsi a sviznejsi tah co me celkem dosti irituje. takze jakmile bude moznost zkusim vymenit podtlakovou membranu na turbu a vymenit veskere hadicky a pak se uvidi.

Vloženo

tak hadice nove membrana dana z repas turba ale zadna zmena :( vag mi ukaze celkem dost veci ale pokud nejsem odbornik coz opravdu nejsem nevim zda ty udaje ktere me ukaze jsou dobre. jinak kdyz je motor studenej nevibruje temer vubec a ani kdyz mam trebas 1200ot a jedu na trojku a pridam plny plyn auto nezahuci a neroztrepe se tak jako kdyz se zahreje na provozni teplotu. po zahrati z nizkejch otacek po pridani plynu zacne hucet jak lokomotyva. a jeste kdyz mam rozvody na -2.2 tak to skoro nehuci a kdyz to dam na nulu auto trepe a huci jak zetor :D ale fakt jede. je nekdo ze zlina kdo dela mereni trysek a tak celkove tohoto motoru? jinak je mozne si nekde na netu najit co znamenaji ty kanaly na vagu? trebas co je v motoru kanal 4 vim ze tam je otacky a serizeni vacky ale co ten zbytek atd? je nekde popis?

Vloženo

skus trochu googlit, tohle jsem našel, je tam pár kanálu popsanejch http://www.dieselpower.cz/forum_old/viewtopic.php?id=12&t_id=14%3E%20&t_id=14 a popřípadě jsem u toho našel i seznam chyb http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/download/Chybove%20kody%20VW%20Skoda.pdf, snad ti to pomůže, ale co jsem tak pročítal na dieselpower foru, tak na -2.2 je to strašně moc, ideál je po rozvodech v rozmezí -0.5 až +0.5, stim, že po výměně rozvodů je dobré dát lehce do mínusu, jelikož únavou řemene se ta hodnota pak přesouvá do plusu, u mínus hodnot se trochu zvedá spotřeba

 

ps:neni to z mé hlavy, stačí 10 min googlit a je to

Vloženo

jj ja vim ze ta hodnota je uz velka ale ten motor opravdu je klidnejsi dokonce jese o par stupinku dal ten motor uz nenaskoci takze ten motor neni asi ok. zkusime jeste laborovat na neco prijdu :D dnes cesta do prace paradni morot tichucky nevibruje ale pri predjizdeni jsem citil ze to slo pomaleji nahoru.

Vloženo (editace)

a teda hadice k turbu máš v pohodě a tu esovitou rouru za turbem taky? váha vzduchu taky dobrá? egr čistej? ventil n75 také v pohodě? turbo je taky ok? olej ti nepřibejvá ani nemizí nějak moc? kouří ti to? co ty kladky u rozvoďáku, nemaj moc velkou vůli, já třeba po koupi tam měl 2cm vůli, takže jsem měnil ten napínák. Nebo jestli nemáš přicpanej nějakej vstřik, ale tohle by měl diag ukázat. Jestli je tohle všechno ok, tak je to fakt zvláštní, zkusil bych zajet k někomu, kdo to čipuje a nechat to trochu vyladit, ani nemyslim zvyšování výkonu, ale upravit tam určitý věci, aby se to chovalo líp, třeba tam bude zakopanej pes

Editováno: , autor: Doktorone
Vloženo

hadickdy podtlaku vymenene, cele vedeni od turba do sani bylo pregumyckovano a prelepeno gumovou paskou pro lepsi tesneni, egr jak novy ojel nemizi ani nepribyva to co naleju novy to tam do servisu zustane, nekou ri to temer vubec jen nekdy pri startu to trosku zacmoudne ale pri akceleraci to nic nedela moja jela za mnou, kladky po zhozeni remene jsou hlucne ale vuli nemaji, jinak jsem mel superba se stejnym kodem motoru a oba dva jsem napichnul na vag a kazdy kanal na motoru jsem si ukladal a porovnaval se svojim autem a krom vstriku byly hodnoty temer totozne akorat ja mel na vstrikoch vetsi rozdil ale porad v norme. jak ty rikas ze se mohl nejak zbortit soft protoze pri koupi to auto jelo dobre a to mu vydrzelo zhruba 2 roky takze nevim co muze byt v haji. jak ty rikas chce to nejakyho odbornika na chip jenze u nas zadny co by mel brzdovou zkusebnu na vykon motoru tu nemame a ja bych chtel zjistit jaky vykon to auto v tomto stavu ma.

Vloženo

přesně, jestli jsou i ty vstřiky ok, tak buď zkusit pouze přehrát software a třeba to pomůže a nebo pak ať si stim pohraje odborník, ale v tvém okolí vůbec nevím, zkus napsat TDi funovy, mám pocit že je z této strany republiky, když jsem měl oktávku, tak jsem k němu chtěl jet na vylazení, jako je snížení spotřeby a lehké dodání výkonu, a co jsem tak o něm čet při brouzdíní fórem, tak je velice šikovnej a na diesely borec

  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

caute mam problem se superbem r.v. 2003 1.9TDI 96KW najeto 337tis.km, z ničeho nic spadl vykon nejede to jak to jelo, bylo sundane turbo i egr ventil vycistlo se a porad stejne i vahu vzduchu sem menil a podtlakove  hadičky sou oka.stale nejede jak by mel a na vagu mi to nic nehlasí už si nevim rady . díky za rady borci.

Editováno: , autor: 19martin88
Vloženo

Skus skontrolovat od IC všechny hrube hadice ale lepší by bylo je vyndat a porádne prohlídnout okem atd. Nekdy i malá dírečka udělá hodně neplechy ;) To je jen nástin co by to mohlo dělat...

Vloženo (editace)

Já přidám další pokus: vstřiky (při tom nájezdu). Nehulí to víc?

Ještě mě napadá naftový filtr a ucpaný kat/výfuk

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

přesně, pořádně promačkat ty hadice, uplně všechny, i malá dirka hejbe s tlakama, jak píše airman a hodnoty vstřiků jak píše sup1jste dělaly? lopatky v turbu vše v pohodě jo, protože u takového nájezdu bych se nedivil kdyby bylo ko, kolik tlačí by taky chtělo změřit přes vag,

Vloženo

tvrdne ti hadice u EGR ventilu (před parožím) ??? pokud ne nezavítá ti turbo lopatky a máš tam pak i nižší plnící tlak...

 

všechno to jsou zpravidla pičovinky, jesti auto nepodtáčís ajezdís kolem 3000ot/min  tak tam nehledej zradu v nejčem drahym

 

PS váha vzduchu se dá nahradit diodou s konstantnim vnitrim odporem který předtsvauje ma hodnotu co váha umí dát ..

 

jiank nouzová hodnota od váhy je 510mg  ma hodnota vyřazené váhy diodou je 1270mg

 

měří se to v kanálu č. 4 v bloku meřených hodnot v r.j č.1 -motor

 

jinak pro meření přeplnování se používají kanály v bloku merených hodnot:

 

4- váha vzduchu + EGR

10- tlak před turbem 

11- tlak za turbem

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ať nezakládam nové téma hodím to jsem, mohl by mi někdo sčíhnout log ( blok, 11,10,1) je to na 4ku do prudkého kopce. Jinak důvod dotazu je, že to prý podle mechanika vypadá na chip. Já ne chip neprováděl a jestli majitel předemnou to nevím. Turbo tlačí už v 1430ot/min už 2040 a leze až někam k 2600. Ať to točím jak to točím tak žádný nouzák nikdy nebyl. Ale při jízdě je cítit že turbo sepne až kolem 2000ot/min zatah do sedačky. Mohlo by něco udávat špatné hodnoty? Když žádný nouzák? Díky za odpověď

 

log je tu http://ulozto.cz/xeXdPkVd/log-01-011-010-001uprava-csv

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...