Publikováno Květen 28, 201213 r Ahoj, mám takový drobnější problém s motorem 2.5TDI 120kW. Např. když jedu po dálnici v klidu na tempomat a pak chci zrychlit kvůli předjetí, tak to často po sešlápnutí plynu pěkně zabere, ale hned za okamžik ten motor ztratí na chvilku část tahu a pak zase plynule zabere. Projevuje se to i tak, že když třeba zrychluju na dvojku z nízkých do vysokých otáček, tak ten zátah není uplně plynulý a je tam dvakrát nebo třikrát cítit mírný pokles výkonu. Celkově ten motor výkon má a i spotřeba je OK (průmer cca 6,5), takže je to spíš takový "kosmetický" problém. Netušíte někdo čím to může být? Díky.
Květen 28, 201213 r Hele, nemas neco podobneho jako ted resim ja s mou 2.0 TDi? Byla by to velka nahoda, ale jeden nikdy nevi.
Březen 14, 201312 r Nemáš náhodou problém s váhou vzduchu že se ti to třeba začne dusit ? Podobný problém byl u našeho služebáku .
Březen 14, 201312 r Palivovy filter ? je v akom stave??? daj to na VAG a daj log ako ide vaha vzduchu ...
Únor 7, 201411 r Mě se stává celkem často že jedu po rovině, sešlápnu plyn, dostaví se celkem obstojný zátah motoru, otáčky vystoupají na 2000 a najednou to vypada jako kdybych ubral plyn, ale po chvilce zase zabere a jede.
Březen 8, 201411 r Hodlám se podívat na to naklápění Váhu jsem vyměnil a je to stejny. Stává se že do kopce sešlápnu plyn a zátah nikde. Nevíte někdo při jakym podtlaku má být jaké naklopení ( poloha táhla ) ?
Březen 9, 201411 r presne toto iste som riesil na OOOO A4 pred par rokmi a mne to robil predsuvnik vstreku na cerpadle VP44 (stihli mi ho zreparovat este predtym ako uplne odisla elektronika). predpokladam, ze tu bude identicke cerpadlo. ale urcite to chce najprv vaginu a zive data.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.