Publikováno Červen 4, 201213 r Ahojky Mám dotaz, chci zakoupit novou OII a řeším problém jesti si mám do auta nechat namontovat mechanizké zamykání zpátečky. Řešili jste stejný problém a jak se na to díváte. Má to vůbec smysl, slyšel jsem, že toto zabezpečení lze lehce překonat, nehledě na to že to celkem hyzdí interiér auta. Díky za reakce.
Červen 4, 201213 r Za me ano . Je to alespon castecnej klic k uspechu jak jim zneprijemnit kradez hajzlum. Ale samo i dobrou pojistku . Bez ty nema smysl skodovku snad ani kupovat
Červen 4, 201213 r Daj si namontovat ZEDER . Zatial nebol prekonany!!! LINK: http://www.zederlock.sk/pokusy-o-kradez
Červen 4, 201213 r :kol-24: ZARUKA ??? Chces tvoje auto zabezpecit alebo nie??? Ked ti napriklad na tom aute praskne hlava motora,brzdy,vyfuk, co ma spolocne s tym ZEDER??? :kol-24: ZEDER je schvaleny pre SKODA auto. Pozri si link a fotky ze skoro kazde auto co chceli ukradnut bola SKODA. ZARUKA AUTA : Citaj link. LINK: http://www.zederlock...azky-a-odpovede zeder v CR : http://www.zederlock-tym.cz/osystemu.php Upraveno Červen 4, 201213 r od PROCHY603
Červen 4, 201213 r Autor Když koukám, kde to je přidělané v autě, tak je to pod volantem. Předpokládám že tam musí být vložen klíč, nepřekáží potom při řízení? Má s tím zde někdo zkušenosti. Možná je to jen moje špatna představa. Dále jsem nenašel kdo by to montoval v České republice a v podtatě pro Českou republiku toto zařízení není ani schválené.
Červen 4, 201213 r Při koupi auta jsem měl stejnou otázku a odpověděl jsem si sám. Žádné zabezpečení není 100%, ale proč to zlodějům usnadňovat. Takže ano, zamykání zpátečky namontovat.
Červen 4, 201213 r Autor Vraťme se k původnímu tématu. Jde opravdu tak lehce překonat originální mechanické zamykání zpátečky. A co třeba alarm, je lepší mechanické zamykání zpátečky, nebo originální alarm. Co je lépe překonatelné?
Červen 4, 201213 r Nevím, jestli jde zamykání zpátečky překonat lehce, ale podle mě je origo alarm již profláknutý, protože to Škodovka montuje xtisíckrát ročně a pokaždé stejně. Další zkušenost, kterou mám je fakt, že při nějakém alarmu na našem parkovišti se už nikdo ani nevykloní z okna.
Červen 5, 201213 r Houkání alarmu skutečně dneska moc lidu nevzrušuje, ale zapomínáte na jednu podstatnou věc. Pokud alarm nebude odjištěn, tak je zablokované zapalování, takže zloděj prostě neodjede.
Červen 5, 201213 r Když koukám, kde to je přidělané v autě, tak je to pod volantem. Předpokládám že tam musí být vložen klíč, nepřekáží potom při řízení? Má s tím zde někdo zkušenosti. Možná je to jen moje špatna představa. Dále jsem nenašel kdo by to montoval v České republice a v podtatě pro Českou republiku toto zařízení není ani schválené. Neviem ako si na to prisiel ze ten kluc musi bit zasunuty v zederi??? ZEDER odomykas tak isto ako construct,defendlock. KLUC neostava v zamku!!!! Dal som sem LINK kde a kto montuje ZEDER v CESKEJ REPUBLIKE.
Červen 6, 201213 r Houkání alarmu skutečně dneska moc lidu nevzrušuje, ale zapomínáte na jednu podstatnou věc. Pokud alarm nebude odjištěn, tak je zablokované zapalování, takže zloděj prostě neodjede. Stejnou funkci mi udělá vhodně doinstalovaný tajný vypínač (třeba čerpadla) 1) není to sériovka, možností umístění je nespočet. 2) čas krádeže se dnes počítá ve vteřinách. Po několika marných pokusech nastartovat jde o dům dál. 3) pokud to bude krádež plánovaná - ne příležitostná - přijedou si s odtahovým vozem a je jedno, co tam máš Takže cokoliv co zpomalí zloděje a hlavně správně sepsanou pojistku Upraveno Červen 6, 201213 r od jkmh
Červen 11, 201213 r Jaký je rozdíl ZEDER vs Block Shaft ? http://carsecurity.cz/mechanicke-zabezpeceni/block-shaft/ Upraveno Červen 11, 201213 r od TraTra
Červenec 1, 201213 r zdravicko vespolek. Tak jsem si v patek nechal taky namontovat zeder do svyho milacka a naprosta spokojenost. Chlapik (odkaz uz tu uvadel prochy603 - http://www.zederlock-tym.cz/) na pohodu a ma tam vsechny mozny typy zabezpeceni (construct apod. na radicku i ten zminenej Block Shaft - vsechny muze i montovat) a ocividne ho bavi si s tim hrat. Co jsem se s nim o tom bavil a co mi ukazoval ty jednotlivy mechanismy, tak je to ale vsechno oproti zederu uplne jina liga. Jsem v tomhle amater, ale hlavni rozdil mezi zederem a block shaftem je v tom, ze zeder se dava na puvodni volantovou tyc, kdezto u block shaftu se meni za tu dodavanou vyrobcem. Navic u Block shaftu musi byt klic v zamku po celou dobu, kdy chcete mit system odemceny (za jizdy) a trci pak mezi nohama - je sice relativne ohebny, ale kdo vi, jak dlouho mu to vydrzi... (plast je plast). A i pri letmym pohledu na ty dva systemy vedle sebe se divite, jak muze byt jedno tak robustni a druhy jen takovej zvlastni solich (asi to bude taky fungovat, ale kdyz si muzu vybrat...) A pro CR sice schvaleny sice neni, ale je schvalenej pro EU. ;-) A ohledne zaruky by dle myho nemel byt problem, ale to si radsi jeste zavolej primo tomu chlapikoj, kterej to montuje (neco mi k tomu taky rikal, ale ja uz zaruku nemam, takze jsem to vypustil).
Srpen 12, 201213 r uz nevim presne jak dlouho to trvalo, ale dojeli jsme na misto, prosli se do vedlejsi vesnice na obed, vratili se a bylo to hotovy. odhadem neco mezi 3-4 hodinama. Ale neni nic jednodussiho, nez se zeptat primo mailem
Srpen 24, 201213 r Osobne mam v OIIFL Zeder, Defent, GPS a skryty vypinac Montaz Zederu trva na octavku 45min, na passata asi 1h - 1:15h, zalezi od sikovnosti montera. Upraveno Srpen 24, 201213 r od Kyselinka
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.