Přejít na obsah

fsociety19x

Uživatel
  • Počet příspěvků

    181
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 852 zobrazení profilu

Oznámení fsociety19x

  1. @csabac občan za dverami ja odpadnem. si malo inak pritlacil na skodovku resp mal si to dat "do telky" ako ten typek len skoda ze sme sa nedozvedeli ako to s nim doriesili kedze podpisal mlcanlivost ale tak asi ku jeho spokojnosti.
  2. Este poupravim svoje tvrdenie. nefunguje to na manualnej prevodovke od 0 km/h. ACC funguje totiz az od 30 km/h a teda ak rychlost klesne pod tuto hodnotu ACC sa vypne a tym aj lane assist. takze da sa povedat ze tam mam TJA (traffic jam assist) ale az od 30km/h coz je za mna OK. co som pozeral kodovanie a aj mapu kanalov na PC je tam strasne vela nastaveni a mozno by sa to dalo spravit aby to aj na manualnej prevodovke islo od 0 km/h ale nechce sa mi to riesit a nepotrebujem to...na automatickej ACC funguje aj pod 30 km/h resp auto dokaze zastavit a aj sa rozbehnut cize tam to asi pofici.
  3. ok takze lane assist aj pod 60kmh kodovanie: A5 long coding Byte 17 hc variant 0 povodne, zmenit na variant 1. U niekoho to moze byt iny byte ale podstata je rovnaka. Inak ja tam mam 7 variantov ak si dobre pamatam. Funguje to nasledovne: od 60 stale fici lane assist bez potreby ACC resp kto ma tak aj adaptive lane guidance. Pod 60 to fici v mode tzv TJA a treba mat zapnuty ACC, bez neho to nefunguje. Vyuzitie v meste nic moc ako som pisal hore. Realne vhodne na privadzace a dlhe dediny ako napr hubova kde su dobre namalovane ciary.
  4. jop to bola len chybka samozrejme to je TJA, opravim si to aj v povodnom prispevku
  5. dalsia dokodovana vec: light assist zapamatanie jeho zapnutia: central electrics (9) a najst v adaptaciach "Fernlichtassistent Reset" a dat NOT active. Funguje to pekne cize prepinac svetiel ma asi kazdy v rezime auto a potom staci tuknut do packy svetiel a teda automaticke prepinanie dialky a kratke sa zapne a zostane aj zapnute cize rano napr za tmy idete do roboty, vecer zas niekam skocite za tmy tak netreba to zas zapinat- s novymi matrixami na FL scale a kamziku to musi byt pekny chill. dalsia dokodovana vec: konecne adaptive lane guidance aj pod 60km/h! bezne funguje lane assist od 60km/h nahor a pri brzdeni podrzi nejak do 55 a potom sa vypne. Do 60km/h zas bezne funguje traffic jam assist. Momentalne to este testujem, v meste to moc nefungovalo lebo ciary na ceste byvaju casto extremne zosuchane. U mna to vsak bude mat vyuzitie kedze do prace cestujem aj niekolko km po akoby privadzaci kde su normalne namalovane ciary a je tam rychlost 70km/h lenze pokial je kolona tak lane assist vypne lebo ideme aj len 40-50 km/h coz je obcas aj nebezpecne ked sa nan clovek spolieha (este naviac ked mam zapnuty adaptive). Potestujem dlhodobejsie a potom ked tak hodim ako to dokodovat.
  6. tvle to bude ohen na streche ked to tu uvidi moderatorko ze si si dovolil sa v scale opytat na kamiq ked sekcia kodovanie je aj v kamiqu jokes aside...mas to tam z vyroby alebo dokodovane? lebo ak mas diagnostiku tak skusal si prvu IT radu a teda vypnut a znova zapnut? mne takto blblo napriklad akusticke oznamenie pri zamykani auta takze vyskusaj ak mas tu moznost...
  7. BTW: mozno na predlzenie zivotnosti baterie by bolo dobre sledovat jej napatie. ja to robim cez dataplug a aplikaciu skoda connect lite. inak ze by to pumpovalo 16V ako tu bolo spominane som nepostrehol a ani nic take ze by to boli impulzy. proste noha na plyne nedobija, vyhodena rychlost nedobija, noha z plynu rychlost zaradena a po celu dobu ukazuje 15,1/15,2V akonahe pridam tak to ukazuje zas realne napatie baterie. samozrejme zije si to svojim zivotom a niekedy to dobije inak resp niekedy aj pri prakticky rovnakom style jazdy a rovnakej trase zamykam auto kludne aj s viac ako 14V inokedy ledva 13V. Podstatne je skor si odsledovat cez tu appku aby ta baterka ked idem zamykat auto nemala nizke napatie...
  8. @Thammy konektor som nasiel vid odkaz dole. vyber si podla toho ci tam boli 3 vodice alebo 2. https://sk.farnell.com/molex/52117-0341/connector-housing-rcpt-3pos/dp/2612690 https://sk.farnell.com/molex/52117-0241/connector-housing-rcpt-2pos/dp/2313582
  9. to by ma celkom zaujimalo ze po com to jazdite lebo na slovensku teda mame rozdrbane cesty ale ja som si nevsimol ze by mi auto uskakovalo a nedrzalo na ceste a to som v aute vacsinou sam a len par blbosti v kufri. Minule som siel do Banskej Bystrice cez ak si dobre pamatam 3 horske priechody, cesty rozbite, tazka noha a nic take som nespozoroval. Obute mam zimne 16ky, tlak momentalne neviem aky mam.
  10. Napisem ti sukromnu spravu nech to tu zbytocne nezahlcujem
  11. Ahojte, povodne som hodil komentar do sekcie F3 kedze tam sa side assist podrobne rozoberal ale nejaky "dobrak" mi ho bez vysvetlenia zmazal a kedze v scale uz tema na toto je aj ked autor skor myslel mrtvy uhol v sklicku tak nebudem zakladat novu a rovno to tu ozivim a snad chlapci z F3 sekcie pomozu aj nam scalistom. Planujem si dat totiz dorobit side assist na scalu a zislo by sa mi nejake info hlavne od @wirer a @ondra86cz kedze obaja to uspesne dorobili. Side assist na scalu sa samozrejme da dorobit u niekoho kto robi prestavby atd len bohuzial na slovensku aby s tym nemali robotu kupia celu sadu od kufatecu (850EUR) a tu len domontuju, robota prakticky ziadna, je to tak povediac plug-play este aj kodovaci dongle tam je a ceny za montaz pytaju take ze to ani nejdem komentovat. Material na dorabku side assist pre scalu/kamiq: CENA KOMPLET DO 400 EUR radary: 2Q0907685B + 2Q0907686B cena spolu MAX 200 EUR (bazar) drziaky: 657907455 + 657907456 cena spolu 20 EUR (skodovka) indikatory do spatnych zrkadiel: 655949145 + 655949146 cena spolu 68 EUR (skodovka) kabelaz komplet: cena do max 80 EUR (bazar) kryty spatnych zrkadiel: 654072530A cena 24 EUR (skodovka) Ohladom radarov by ma zaujimalo: Wirer pri F3 spominal ze kupil jednotky zo skodaparts ale ze tie boli prazdne? Je vlastne jedno odkial otazka vsak je ci nepoznate niekoho na slovensku, pripadne aj v CZ, kto by tam dokazal ten dataset nahrat a spravit parametrizaciu resp teda spravit celu dorabku ked mu dodam svoj material? Mne jedine napadol FERDA. Totiz podla toho, co zas pisal ondra to chapem tak, ze aj ked kupim radary z dakeho vrakaca, cize nebudu prazdne, tak ci tak tam tie data bude treba nejak upravit lebo mozu byt napr z VW modelu a nie skoda. BTW: pozeral som v ETKE ze radary na F3 koncia pismenom "A" a to pouzil wirer (co pouzil ondra neviem) kazdopadne na scalu/kamiq to ukazuje uz "B" verziu. Tieto B-ckove sa nastastie daju tiez zohnat ale ktovie ci by nepasovali aj tie "A" kedze predavajuci ich vzdy oznacia tak nejak vseobecne ze na skoda/VW. Bckove som inak videl montovat na seat aronu.... Ohladom kabelaze by ma zaujimalo: Predavaju ju napr tiez na skodaparts ale aj na sbazari a ono to zas vyzera byt ako nejaka univerzal sada? Viem ze wirer si robil kabelaz sam, neviem ako ondra ale vedel by sa niekto vyjadrit, ci sa daju ocakavat nejaka problemy a budu nutne velke prisposobenia alebo sa v ramci VW group pouzivaju rovnake konektory, vodice, atd? Druha vec je ze poliak co si to cele sam dorabal na Seat arona doma na kolene, objednaval kabelaz od kufatecu (cca 140 EUR) a tam tiez spominal nieco v zmysle ze je akoby univerzalna dokonca vodice boli potiahnute bielou buzirkou...Co ma vsak prekvapilo je ze spomenul ze dokupoval este canbus getaway extension adapter ale to mi skor prislo ze to potrebne nie je a dokupil to len na nejake ulahcenie prace aby nemusel nieco rozoberat? Vedel by sa k tomuto niekto vyjadrit, ci to je potrebne? Asistent zmeny jazdného pruhu súprava popruhov mŕtvy uhol Audi, VW, Škoda Dodatočné vybavenie vozidla, obchod s náhradnými dielmi, originálne diely Audi Seat Škoda Obchod s autodielmi VW (vagsystems.com) Canbus Gateway Extension Adapter Cable Harness for Volkswagen MQB Golf 7 MK7 Tiguan MK2 Touran - AliExpress Ďakujem
  12. fsociety19x

    Scala FL

    jojo prve ked som pocul o sedacke tak som si sponenul na teba :DDDDD tie matrixy tazko hodnotit az ked spravia normal test... ale vela hovori uz to, ze to ma len 8 lediek proste dali do vybavy matrixy ale su low cost...kazdopadne mne moja scala svieti dobre. nastavenie som si dal ale aj tak spravit v servise za 5 eur pri prehliadke...
  13. pozri ten konektor z fotky nevyzera byt KO. pokial nie je tak hocaky typek co robi elektriku do aut by to mal zvladnut. sice stav konektora nepoznam ale ved postup by bolasi taky ze terminaly co zostali v konektore sa vypichnu a na tie vodice sa nakrimpuju nove terminaly a hotovo. ak by sa vodice moc skratili tak sa kusok vodica nadpoji a potom nakrimpuje terminal. cize pozri konektor ci je OK a ak hej tak mas skoro vyhrate. este treba najst niekoho kto to bude vediet vypichnut tak aby neposkodil zamykaci mechanizmus v konektore...v automotive su na to presne urcene kluce, vypichovatka ale nevravim ze to nepojde aj niecim inym
  14. no ja mam 2022 bolero a mne to ide len nechce sa mi teraz kvoli videu startovat auto. asi zajtra ked tak. u mna by to zrejme cez adaptacie neslo kedze ako som pisal pisalo tam ze matching coding a ostatne polozky boli prazdne, preto som logicky siel do long coding a zmenil to tam. ja mam celkovo uz daku inu BCM a napriklad cele kodovanie v central electrics sa da robit len cez adaptacie, long coding tam moja BCM nepodporuje.
  15. ano, tymto sa to bezne zapina na inych modeloch a tak som to aj hladal lenze na scale to nebolo tak som si nastudoval cely list v adaptaciach a toto jedine vyzeralo ze by to mohlo byt ono podla nazvu a hlavne ked je tam to "with terminal 15 OFF". neskor pridam aj video.
×
×
  • Vytvořit nový...