Přejít na obsah

praskly vyfuk 1,6 74kw


kus

Doporučené příspěvky

Hezkej sloh a popis, urcite se to nekomu bude hodit -_-

Jen postreh, koupil sem za 2500 na vraku novej, taky komplet s lambdou a katem, uz pred par rokama.

Nova lambda se da i za min, koupil jsem origo z Bory, asi 1350,-, na korunu presne uz nevim. Nastesti tak levne, protoze ta puvodni byla nakonec v poradku, ale holt kvalitni origo servis nedal jinak ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ze se to bude hodit doufam, hlavne ale doufam ze u podobnych veci se najde nekdo jako ja a napise celou problematiku celou a jednoduse, pak je vzdycky prace pul, takle sem musel jak cur... volat po vsech certech a vsechno si zjistit, kazdej ti rekne pulku a nerekne ti to podstatny a to je to dulezity, jestli mi jako rozumis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ze se to bude hodit doufam, hlavne ale doufam ze u podobnych veci se najde nekdo jako ja a napise celou problematiku celou a jednoduse, pak je vzdycky prace pul, takle sem musel jak cur... volat po vsech certech a vsechno si zjistit, kazdej ti rekne pulku a nerekne ti to podstatny a to je to dulezity, jestli mi jako rozumis

Naprosto -_- Ja s tim vlnovcem mel taky furt problemy, pak uz se s tim nedalo v podstate jet, a nastesti na vraku meli ten novej, jenze tenkrat na me vsude koukali, co to jako chci, asi sem byl jeden z prvnich komu to ruplo. Ale jak popisujes to vareni, zadnej med, tezko rict, jak dlouho to muze vydrzet, myslim nakej univerzal :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to vareni je trosku slozitejsi, moznosti sou tri :-)

univerzal vlnovce

koupis dva relativne podobny a mas tedy dva ty mali zmetky, kdyz kouknes na ten vejfuk szjistis ze musis stary vyndat tak, ze je uplalis v miste kde se napojujou na prirubu, tam je tak 5 mm mista, tam se to asi vari naprosto silene a z druhy strany kde uz pokracuje trubka vdal a do vznikle mezery das zpatky novej vlnovec a zavaris, u priruby a pod vlnovcem k trubce, pak si to zopakujes s tim druhym - suma sumarum 4 svary, z toho dva u priruby, kde je to fakt na nic

1 dil stary vrakac

staci uiznout uplne az pred katalizatorem uz jen tu jednu trubku, krasna prace, cista, na pet minut, vsude muzes

1 dil facelift vrakac

protoze mam starej, a ten prvni dil ale facelifti, tak nemuzu dle navodu vyse, vlnovce s prirubou sou stejny, ale pak se ty trubky uz jinak krouti a sou jinak dlouhy, cili musim rezat tesne za vlnocema, kde jsou tedy trubky dve, do jedny se spojujou az dal u katu, ale jinak prave, takze rezes za vlnovcema, ale mista je tam dost, takze to de dobre, asi tak 100 x lip nez varit u priruby

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak na kokte...ale na jinem aute jsem to varil..teda menil vylnovec..a jde to.Jak tu nekdo psal,musi se to dobre primerit at tam neni zbytecne pnuti. POkud je vse dobre a je spatny jen vlnovec,tak bych vymenil jen ho.Dneska jsem videl ruzne a cena caa 350 za kus,a to je myslim uplne zuzo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja se ptal vsude mozne a vsude mozne mi rekli ze tx vlnovce se pohybujou od 400 do 1.200, zalezi na prumeru a dylce, po tom co sem popsal ten kokti, tak mi rekli ca. 800 a nekdo jinej tu tuhle castku taky psal

jestli se da nekde sehnat stejnej za pulku nevim, ale pokud jo a vetsina ho ma za dvojnasobek, tak to asi bude naka "dobra" kvalitka

navarit se ten jeden da, da se vsechno, ale proc neco varit slozite a riskantne kdyz toi de jednoduse, levneji a spolehlive

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by zajímalo kluci proč v tom vidíte takový problem. Sám je mám vyměněné, jak jsem psal - kus po cca 480kč - origo Bosal. ADD KUS, pokud bys to řezal úhlovou bruskou u příruby, tak bys věděl, že pod "origo vlnovcem" je origo TRUBKA. Tadže ten Bosal k ní pěkně ovaříš. Je pravda, že první vlnovec se vaří lehce, na ten druhý je tam méně místa, ale asi jste nikdy nedělali topenařinu. 5cm místa mezi trubkama je luxusní plac a dá se to spolehlivě ovařit i s obyčejným CO. Pokud mám OK katalyzátor, nevidím důvod, proč bych měl to potrubí měnit. Navíc ty origo vlnovce jsou podstatně tenčí, než BOSAL. (Je pravda, že jsem s tím zatím najel cca 8.000), ale OK. Celkový rozpočet: 960 vlnovce + cca 200 těsnění mezi přírubu a koleno výfuku. Práci jsem si neúčtoval. :):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak nevim jakych 5 cm mezi trubkama myslis, na 16 mas vlnovec hned za prirubou, tzn. vzdalenost mezi prvnim "prstencem" a prirubou je tak 0,7 cm, a mezi vlnovcema je tak 2 cm mista, jinak ze je pod tim trubka je pravda, ale je to tam nejaky podivny, protoze kdyz je prasklej vlnovec, tak uz to uchazi, a original vejfuk ma ty vlnovce navareny na samym miste jako sem delal opravu, takze nevim jestli je ta trubka stejnej matros, rozhodne to neni tak ze by byla cela trubka vcelku a vlnovec na ni nejak jen nasazenej a pribodovanej a posledni vec je ta, ze vetsina z nas topenari nejsou, a tim padem sou zavisli na jinych umelcich, a ti z pravidla jsou ruzni, pokud znas fakt sikovnyho, tak ti to tam navari jak rikas, kdyz to dam nakymu normalnimu, tak nevim, jinak pokud si to sehnal za ty penize tak dobre pro tebe, ja se ptal vsude mozne a vsude mozne nevedeli nic, osobne mne pak pekne sere ze musim jak blbecek koumat veci, co by mel vedet slusnejsi servis, ale tady holt nevedel nikdo, nebo nechtel, howg :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ADD KUS máš pravdu, v servise ti neporadí. Holt se musí člověk informovat sám. Jak píšeš, ten vlnovec je opravdu nalepený k přírubě souhlasím, že je tam mezera v mm, ale po jeho odstranění (odbrousíš, odřežeš) zjistíš, že pod ním jsou trubky, které pokračují cca 8cm (nevim přesně neměřil jsem to). Tzn máš přírubu s origo navařenými trubkami k přírubě o délce cca 8cm bez vlnovců. Ty jsem si pak upravil podle nových - doměřil jsem je ke stávajícímu potrubí. Jak píšeš, že jsou "podivně" navařené, zkusim to přiblížit. Nahoře u příruby jsou vlnovce navařené k trubkám příruby a dole (vlnovce mají cca 10cm) jsou navařeny na další potrubí. TZN pod vlnovci je ještě cca 8cm potrubí od příruby. Když pak praskne - většinou těsně u té příruby nahoře, vrací se spaliny prostorem, mezi vlnovcem a tou původní trubku zpět nahoru, proto se i závada na vlnovci tíž diagnostikuje, než kdyby byla někde ve výfukové sousavě díra. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potom nechapu, proc kdyz je to cely trubka v kuse a vlnovec jen nasazenej, jak pises, ze kdyz praskne vlnovec, utika to, kdyz je pod tim trubka, tak by musela prasknout i ta ne? druha vec, pokud tam je trubka takle v celku a vlnovec na ni jen nasazenej, k cemu je pak dobrej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...