Standis Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Na první pohled se dělí zadní světla na dva typy. Starší a novější. Starší typ, který se používal až do roku 1976, má na zpátečkách vzor svislých proužků. U novějšího typu má zpátečka vzor kostiček, navíc na sobě nese znak homologace. Ale je to vskutku tak jednoduché ? Není. Těch typů existuje mnohem víc. Pojďme světla rozebrat a otočit kryt... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 12. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 První model se liší dle nálitků na uchycení k základně s parabolami. Podívejme se tedy na zadní díl... A máme tu celkem tři rozdílné verze. Jedna má pouze vnitřní otvory, druhá pouze vnější a prolis a třetí má oba otvory. Zde si můžete prohlídnout detailně každý zvlášť: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 12. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Zde si můžete prohlídnout detailně každý zvlášť: Základní byly dva, starší s dvěma kontakty a novější s jedním kontaktem. Dnes se dá asi těžko určit, v jakých letech se ta která barva a ten který typ používal. A aby to nebylo příliš lehké, přestaly se později obroučky světel chromovat a barvily se pouze stříbrnou barvou. Doma mám i rámeček čirý, čož pokládám za výrobní zmetek, ale kdo ví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Výrobní zmetek to být nemusí - to "chromování" se dělá na plast až po vylisování ve speciální mašině vakuovým napařením hliníku (běžně se tak dělají plastové "paraboly" světlometů a skupinových svítilen). Takže pokud máš doma rámeček čirý bez pokovení, máš kus který si někdo z výrobny odnesl domů ještě před pokovením = polotovar. Já mám doma například několik bezbarvých krycích "skel" na třetí brzdové světlo pro O1 liftback (žárovková verze), přestože se nikdy jiné než červené neprodávaly - jednoduše jsem dělal ve firmě, která je pro Hellu lisovala a pro seřizovače nebyl problém těsně před započetím běžné výroby do lisu nasypat trochu bezbarvého granulátu místo připraveného červeného Macrolonu a nalisovat několik (desítek) kusů "zkušebních" krycích "skel" - pak se lis naplnil patřičným materiálem a zahájila se normální výroba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 12. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 vše umístěné v této sekci je převzaný z internetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Asi by bylo vhodné uvádět zdroj, abychom věděli, odkud jsou některé nesmysly, na které jsem upozorňoval v soukromé zprávě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 12. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 zdroj těchto informací je zde http://skoda.daves.cz/Dokumentace už jsem i zviditelnil téma, kam budu vkládat zdroje, odkud čerpám pokud by jste měli dobrý zdroje a byly tam zajímavý články apod, neváhejte a vkládejte dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 18. Duben 2017 Sdílet Vloženo 18. Duben 2017 (editace) jinak jsou pak ještě podle mě druhovýrobní světla jak na š 100 tak 1000mb, který to pokovení mají už s modrošedým nádechem. respektive plast není bílý ale do modra Editováno: 10. leden 2018, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.