Jump to content


  • Aktuální příspěvky

    • Takze sme po servise 4 roky 45000km Cas trvania 2 hodiny Olej s filtrom,sviecky,pelovy filter,kvapalina do ostrekovacov,tesnenie a maly spotrebny material a este preventivka pred 1vou Stk. Cena 339 eur s 20% zlavou na olej...no dost,na to,ze to je iba Fabia. V zavadach klasika slaba bateria a vraj slabucko slzia predne tlmice.Sme este rok v zaruke,takze ak budu viac,vymenia na zaruku za nove.Inak auto stale v super kondicii.
    • Snad to tu taky patří > mate někdo zkušenost se snizenymi pruzinami např od Eibach nebo ST? Měl jsem je na předchozí F3 s R17. A chci je dát i na Ovci s R18. Díky za postřehy. 
    • Že je lakovna zvlášť, je mi jasné. Ale jak je to s montáží aut?
    • Ještě taky není řešená spotřební daň na eletřinu pro pohon elektromobilů. Tedy po jejich rozšíření na to stát skočí, aby kompenzoval výpadek této daně u paliv.  Až to nastane tak provoz bude nejdražší ze všech možností a dále je zde faktor parkování, protože samovznícení je již dost časté a riskovat likvidaci domu není vhodné.
    • Jak už se stalo celkem zvykem na těchto stránkách, odpovím si zase sám. Vyměnil jsem vstřik na čtvrtém válci za továrně repasovaný. BIP je stále vysoké, což značí problém s těsnicími kroužky, resp. vymačkanou hlavou v místě styku s kroužky, ale jinak se spolehlivost startování studeného i teplého motoru výrazně zlepšila (i když zatím je to příliš krátká doba na posouzení). Motor se mnohem rychleji zahřeje na provozní teplotu, spotřeba klesla o cca půl litru a zvýšil se výkon v nízkých a středních otáčkách, což je znát hlavně tady v kopcích, kudy jezdím denně do práce. Postupně tedy vyměním i zbývající vstřiky, přinejmenším tím ničemu neuškodím.
×
×
  • Create New...