Jump to content

elvis78

Uživatel
  • Posts

    346
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

3,328 profile views

elvis78's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

40

Reputation

  1. Počkejte, ale mě teklo spod dveří, pramen, čůrek po prahu a na koberec. Ne z pod palubky, vyloženě cesta vody ze dveří nebo těsnění.Sání do topení ne, tam mam opravdu všude čisto do auta zachteklo při stání. Ne jízdou.
  2. Takže jsem jsem dal stěrače pryč, dal jsem ten kryt torpéda pryč abych zjistil že tím že auto stojí v garáži nebo pod přístřeškem takže tam je maximálně prach a vpravo byla pavučina a jedna větvička jinak je to úplně čistý žádný bláto nic Takže voda ze dveří nemohla téct od torpéda
  3. To mě taky napadlo, večer jsem tam svítil baterkou, nic nebylo vidět a ze dveří nevyteklo nic. Tak to zkusím.
  4. tak se přiznám že jsem slyšel za sebou také šplouchnutí a jak tady hledám něco jinýho tak jsem narazil na toto vlákno. Takže já tam v zadních dveřích mám taky rybník. Ale co hledám: když auto stálo před fabrikou celej den a zachpršelo rak jsem zjistil že mám u spolujezdce na koberci lagunu, pod kobercem, v prahu, prostě super u auta takového tohoto.Kdy by to bylo v mojí š110 l tak mě to ani nepřekvapí ale tohle mě docela nasštvalo. Garážuješ auto, necháš ho stát v dešti a přijdeš a máš tam rybník, ale už podruhé se mě to stalo a voda teče někde po plastovém obložení prahu , u spoje obložení podběhu a prahu, zteče to na i pod gumovej koberec. prohlížel jsem gumu a na nic nepřišel. Setkali jste se s tím někdo? díky.
  5. proběhla výměna-motor je výrazně tišší.
  6. stejně, prase aby se v tom vyznalo. Ale dík.
  7. takže pokud je nastaven servisní interval QI6-olej má mít specifikaci VW 504 00 což Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 splňuje. pokud je servisní interval QI 1 až 4, pak má mít specifikaci VW 502 00 což Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 nesplňuje a splňuje to olej na krátký interval podle km nebo 1x za rok například SHELL HELIX HX8 SYNTHETIC 5W-30. Takže pokud dám LL olej a vyměním ho po roce, co se asi stane?
  8. tak teď tomu nerozumím...chtěl jsem se ujistit že mám vybráno správně ale asi se v tom utvrzuju teda jenom sám? Psal jsem do sekce rapid 1.2tsi v domnění že se jedná o 63kw takže předem děkuji zadobrou radu
  9. kolega do pašíka nalil olej vag, bral to podle zpecifikace. A mě je fuk jestli je to kaštról, Mogul nebo paramo. Záleží na vlastnostech které ten olej musí dle specifikace splňovat
  10. skoro žádnej rozdíl? japato? Snad je důležitá vw norma ne? A tu splňuje šel i kastrol, nebo ne?
  11. kolegové- mám teda koupit Castrol EDGE Titanium FST 5W-30 LL a nebo Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30? do rapida 63kw?
  12. Ahoj, dlouho jsem tu nebyl. Hlásím že jsme si na směnu koupili tu Magnifica Delonži a jede furt. Můj obstarožní bosch se jí dá kvalitou i po asi 10 letech rovnat ale nastavení má méně. Mleté kafe bych už nikdy nevzal. Kafe beru v akci většinou z pražírny z Křižan, kafe z krámu je většinou staré a smrdí, jen v nouzi bereme. Tchibo už nekupujeme, z pražírny je prostě kafe nejklepší. Kapsle a automat na kapsle z lidlu a například dolčegusto jsou jen lepší odvar z kafe. Správné silné a chutné esspreso si uděláte jen z pákového a nebo automatického esspresa
  13. Nemusis psát dva příspěvky, muzes editovat předchozí:-)
  14. Takže jsem pokročil našel jsem původní pumpu která je ze stovky a ne ze 120 a když jsem jí nasadil na hadičky a pumpoval tak dávala evidentně méně a hlavně mi nekapala z druhé strany do ruky a nejsem schopný říct která z těch membrán je původní protože ani jedna najednou nemá vůli každopádně musím pořídit náhradní membrány a musím pořídit jehlový ventily do foroty a taky těsnění víka karburátoru. Po nasazení teto benzinové pumpy jsem tak nějak seřídil motor na ucho a musím říct že před tím jsem měl zaplavený karbec takže prostě na klapce byla kalaba a teď je klapka krásně Suchá takže tamta pumpa dávala strašně moc a ten jehlový ventil to neudržel. Uvidím jak to teď půjde nastartovat studený protože tahle pumpa chvíli jí trvá než se chytne. Dýmivost motoru se změnila teď 100 nehulí při akceleraci černý dým ale jenom šedý smrad špatně Spáleného benzínu a je to možná tím neředěným olejem protože kdyby to žral olej tak to bude smrdět úplně jinak
×
×
  • Create New...