Jump to content

elvis78

Uživatel
  • Posts

    342
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

3,207 profile views

elvis78's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

40

Reputation

  1. proběhla výměna-motor je výrazně tišší.
  2. stejně, prase aby se v tom vyznalo. Ale dík.
  3. takže pokud je nastaven servisní interval QI6-olej má mít specifikaci VW 504 00 což Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 splňuje. pokud je servisní interval QI 1 až 4, pak má mít specifikaci VW 502 00 což Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 nesplňuje a splňuje to olej na krátký interval podle km nebo 1x za rok například SHELL HELIX HX8 SYNTHETIC 5W-30. Takže pokud dám LL olej a vyměním ho po roce, co se asi stane?
  4. tak teď tomu nerozumím...chtěl jsem se ujistit že mám vybráno správně ale asi se v tom utvrzuju teda jenom sám? Psal jsem do sekce rapid 1.2tsi v domnění že se jedná o 63kw takže předem děkuji zadobrou radu
  5. kolega do pašíka nalil olej vag, bral to podle zpecifikace. A mě je fuk jestli je to kaštról, Mogul nebo paramo. Záleží na vlastnostech které ten olej musí dle specifikace splňovat
  6. skoro žádnej rozdíl? japato? Snad je důležitá vw norma ne? A tu splňuje šel i kastrol, nebo ne?
  7. kolegové- mám teda koupit Castrol EDGE Titanium FST 5W-30 LL a nebo Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30? do rapida 63kw?
  8. Ahoj, dlouho jsem tu nebyl. Hlásím že jsme si na směnu koupili tu Magnifica Delonži a jede furt. Můj obstarožní bosch se jí dá kvalitou i po asi 10 letech rovnat ale nastavení má méně. Mleté kafe bych už nikdy nevzal. Kafe beru v akci většinou z pražírny z Křižan, kafe z krámu je většinou staré a smrdí, jen v nouzi bereme. Tchibo už nekupujeme, z pražírny je prostě kafe nejklepší. Kapsle a automat na kapsle z lidlu a například dolčegusto jsou jen lepší odvar z kafe. Správné silné a chutné esspreso si uděláte jen z pákového a nebo automatického esspresa
  9. Nemusis psát dva příspěvky, muzes editovat předchozí:-)
  10. Takže jsem pokročil našel jsem původní pumpu která je ze stovky a ne ze 120 a když jsem jí nasadil na hadičky a pumpoval tak dávala evidentně méně a hlavně mi nekapala z druhé strany do ruky a nejsem schopný říct která z těch membrán je původní protože ani jedna najednou nemá vůli každopádně musím pořídit náhradní membrány a musím pořídit jehlový ventily do foroty a taky těsnění víka karburátoru. Po nasazení teto benzinové pumpy jsem tak nějak seřídil motor na ucho a musím říct že před tím jsem měl zaplavený karbec takže prostě na klapce byla kalaba a teď je klapka krásně Suchá takže tamta pumpa dávala strašně moc a ten jehlový ventil to neudržel. Uvidím jak to teď půjde nastartovat studený protože tahle pumpa chvíli jí trvá než se chytne. Dýmivost motoru se změnila teď 100 nehulí při akceleraci černý dým ale jenom šedý smrad špatně Spáleného benzínu a je to možná tím neředěným olejem protože kdyby to žral olej tak to bude smrdět úplně jinak
  11. jo, víš co jsem taky zjistil, že mám opět naředěný olej benzinem, pumpa šla ven, no a protýká na druhou stranu do bloku. A jsem si už téměř jist, že je to jehláčem, když jsem viděl jak se to celý natřásá tak ten jehláč to asi nedává. Ale nemám vhodný trubkový nástavec na vyndání...nemám nic.
  12. nechci se pouště do pájení, nikdy jsem o tom neslyšel ale dneska jsem opakoval pokus. Seřídil jsem hladinu, při pumpování ručne ventil při dosažení hladiny zavře. Zadělám, motor s timhle karbecem šlape na první otočení, akceleračka dává krásně. No ale zase....to samý zaplavení za pár chvil...všiml jsem si když otáčím bohatostí směsi tak to při zašroubování kape hodně, když ji vytočím tak málo, a asi to teče jinudy. První fotka je už po otevření přeplaveného karburátoru, druhá fotka už to teče na klapku, třetí fotka po nastravení hladiny již při zavřeném jehláči.
  13. Starou pumpou mi ředil benzín olej, kovový vnitřek vaklal.No tu pumpu jsem někam zahodil a musím ještě najít, podívat, prozkoumat. Jehlový ventil nemůžu najít kde koupit.
  14. Takže: bez víčka to chcípne! Přišel mi jinej karbec- stav-použitý, ale. akcelerační pumpička jde krásně, celej jsem ho vymyl, vyfoukal.Hladinu na plováku stáhnu na minimum a děje se to samý jen s tím že tady těsní víko a teče to přepadem jen do sání. Tak že by jehlový ventil taky v loji a nebo ač pumpa? Tu jsem totiž měnil za nějakou protože tamta mi tekla a jinou membránu jsem neměl. Že by ac pumpa dávala moc?Jsem z toho docela smutnej
×
×
  • Create New...