Jump to content

elvis78

Uživatel
  • Content Count

    311
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

36 Excellent

About elvis78

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,430 profile views
  1. Zdravím, měnil jsem olej, včera, auto stálo od podzima...první věc- do kartéru mi tekla AC pumpa, protože osička membrány byla vyčochtaná, to bych měl vyřešené. vzal jsem membránu z jiný pumpy. Ale co mě trápí co to auto mám tak to kouří, ale ne po oleji, to znám... problém je přeplňující se karbec až to teče přepadem do difuzoru. to auto proto taky hulí. Když sejmu víčko, vytáhnu stříkačkama hladinu a naleju to zpátky do nádrže, pustím do karbce vzduch z kompresoru, abych viděl jestli ventilek propouští a plovákem je ovládán a je ovládán a zavírá i otevírá. funguje to nebo alespoň jsem o tom přesvěčen. Nastavím hladinu cca 1,9 cm od víka karbce, zavíčkuju, nastartuju auto nehulí ale za chvíli začne hulit a karbec se přeplňovat, už nevím co je špatně. Prosím o radu. Těsnění víčka karbece je snad funkční ale jiný stejně nemám. Mám doma dvoukomorovej karbec a ještě jedno víko, vyměním to za jednokomoru kdyby se někommu nehodila. Děkuju za pomoc
  2. elvis78

    ANGEL EYES

    Tady se moc rad co se týče tuzingu nedozvíš. Doporučuji hnuso eyes vyhodit a vrátit původní paraboly který autu rozhodně sluší. Engel eyes sluší jen jedinému vozu a to je bmw Prohlašuji to delší dobu, škodovka u mě je navrhnutá dobře co se týče designu a výměna světel, mračení a jiný ksichty jí nesluší. Něco jinýho je úprava podle továrního závoďáka.......to je jiná káva a i jiné finance.... Tak zlom vaz s engel eyes.....ale třeba na to přijdeš sám jak ty kruhy vyštělovat. Někdy se stává že se v tom člověk vrtá tak dlouho až zjistí že to nakonec jde.A je mi divný že by to nešlo. Hoď sem fotky světel.pokud možno ze všech stran, výrobce, tip atd. A hlavně vlákno engel eyes je na druhé straně v sekci exterier....
  3. čau kluci, rapid nyní jen slouží a nic jsem do něj nekupoval. Ještě se ani nedočkal nových reproduktorů co se válí v garáži a ani zadního spojleru na víko kufru, který i dělá brácha už skoro dva roky. Zkrátka na něj není čas a nálada. Teď se věnuju modelové železnici. Na motorku nemám čas, náladu a finance už vůbec... Jinak denní svícení je dvouvlákno→ denní svícení + dálkáč tuším.
  4. 2015 rv, 63kw z Nymburka do Špindlu s rakví na střeše a zaplou klimou 4 osoby 6,5l, zpět 5,2l. Dlouhodobá bohužel 6,2 ale protože autem jezdí i žena a moc nikam nejezdíme, není důvod. Práci máme ve městě
  5. chtěl jsem se zeptat, když ten reset udělám tlačítky znova, jako že po resetu přes caristu, naběhne mi pevný interval taky nebo až příště to mám zkusit?
  6. u mě nebyl zvihák potřeba.Stačí najet na cihly nebo prkna. Vypoušťák já osobně nemám pod žádným krytem. Dělá se to krásně
  7. teď jsem se pobavil, jak někdo psal že mu tam dali voskový svíčky Tak ta cena práce v AS je hodně dobrá. Ten přípravek je opravdu nutný na ty kabely s futrálama? Jak se dá dostat s klíčem na tu u toho turba? Jde to demontovat tak jak to tam je nebo něco musí dolů? Jinak mám svíce BOSCH BO 0242240665 820 Kč
  8. aha, to je zase Caimanovinano jede tam někdo s dětma, miminem třeba? Já na Hundertgang třeba nejedu protože je to daleko a ubytko na pikaču...
  9. ano, a i v tom servisu tátovi řekli, že má tankovat pouze a jen kvalitní palivo což je u nás ve městě pouze benzina. V okolí pak eurooil.Zítra má být auto hotové. Dle info vyměněny ventily výfukové.Víc info jsem od táty nedostal.
  10. po delší odmlce podám info jak je to s otcovým HTP nejlsabšího výkonu s najetými 82tisíci. Auto kupoval nové. Protože se na volnoběh auto pořád tak třáslo ale za plynem a pod plynem to bylo bez problémů, v učilišti mu vyměnili cívku na dvojce, kde mi VAG diagnostikovala problém.Problémy měl ale asi táta furt a raději se mi nezmínil.O kvalitním benzínu nemluvě... Nakonec auto dovezl do Kovanska , ke Kurkovým do servisu, aby zjistili že tlaky na válcích jsou v háji. Předběžná cena opravy asi 10litrů. Bratr tam nakonec jezdí i O1 66kw, protože 2 opraváři mu nedokázali správně napnout rozvoďák.
  11. přišel mi i druhý adaptér......https://www.aliexpress.com/item/2014-Free-Shipping-Works-On-Android-Torque-Elm327-Bluetooth-ELM-327-V1-5-Interface-OBD2-OBD/1597745048.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.v2MrdV tak pro změnu nelze přes bluetooth najít....já věděl proč jsem obědnal dva
  12. než si to napsal, jsem to sám udělal.Obojí uninstal. Viz vlákno caristovy věnované, dík i tak.
  13. můj postup po zvorání první platby jak jsem to rozchodil na po destáté: nemám root... vymazal jsem jak caristu tak lucky patcher. Mám oboje z uložto, tak jak je odkaz v úvodu tohoto tématu, mám to stahlé v mobilu.Nainstaloval jsem Caristu, nespouštěl. Nainstaloval jsem Lakypečr a postupoval z paměti(už dobře) přesně podle návodu. Připojil jsem se aplikací Carista do auta - na položku customize a jakmile jsem měnil ztrojbliku na dvojblik , dal uložit(vybíhá okno k zaplacení)-zapnul jsem data a dál jel dle pokynů. Další věc je ta, že si musim přeložit některý věci. I když toho moc nastavit navíc nejde, jsou to kravinky které potěší, nejhlavnější je servis a chyby. Nastavil jsem si též dotankování díky.
  14. a? pak nainstalovat pečra?Definuj to přesnějc. díky kolego
  15. Mě se včera caristu skoro povedlo odemknout Lucky patcherem, jenže...jsem nedodržel postup na při placení neměl zaplý data. Od tý doby, i když caristu vymažu a znovu nainstaluju po resetu, tak to nejde. Chci změnit trojblik a když dám odemknout/save tak mi to vybleje, že je potřeba mít zaplý data, jenže já je zaplý mám. Verze je odsud.Takže prvotní zkurvení bylo na začátku a od tý doby si ten zmetek pamatuje nějakej bit.
×
×
  • Create New...