Publikováno Červenec 18, 201213 r Zdravím, při výměně palivového filtru nám praskl konektor a při zpětném nacvaknutí protékal. Známí mi poradil at to spojim normálně hadičkou a dám tam spojky, dopadlo to takhle: auto jede jak má, nikde nic neteče, zatím žádný problém: chtěl jsem se zeptat jestli to takhle může být, resp. jestli to vydrží (tlak), vzhledem k tomu že v sobotu odjíždím do chorvatska, mám docela strach, přece jen je to benzin a zaroven uz nemam moc casu na opravy. Ani jsem nikde tu hadici nebo konektor ke koupeni nenasel. Proto se ptám vydrží to? máte s tim někdo zkušenosti? Děkuji za odpověď. jde o Octavia 1.6 55kw AEE.
Červenec 18, 201213 r Autor nikde nic netece, najel jsem s tim už asi 50km, moc to neni, ale tak snad kdyby to nechtělo držet tak už by to prdlo ne. mimochodem jak velký tlak tam je? Upraveno Červenec 18, 201213 r od shubeny
Červenec 18, 201213 r jediné čo by som skúsil je,že by som posunul tú sťahovaciu pásku na miesto označené červenou šipkou..čiže až za to osadenie (černá šipka)..len neviem či tam tá páska vlezie.. inak ak to skúsiš rukami rozpojiť a nič,tak nevidím problém odcestovať
Červenec 18, 201213 r Kvůliva tvaru té přírubky mám strach, že tu hadičku přes ní nenarve a pokud ano bude na ní dost našponovaná a bude namáhána i vnitřní výztuž hadičky. Může se stát, že v tom natáhnutém místě hadička praskne. Nechal bych to tak jak to je a spíš bych dal po dvě spony vedle sebe. Sichr je sichr. Upraveno Červenec 18, 201213 r od Wojnar
Červenec 18, 201213 r o ten spoj na strane filtra by som sa ja neobaval, ten bude isto na 100% drzat aj takto... skor ten spoj na strane tej hadicky by mohol robit problem... nakolko stahovacie spony na hadice by sa mali pouzivat na spoje "hadica verzus pevne (tvrde) vnutro"... a nakolko ta hadicka vo vnutri nie je az tak pevna, moze to pustit.. myslim si, ze to takto bude drzat (snad to neprdne - vsak uvidis na palivomery ako bude ubudat palivo ), ale po dovolenke by som to urcite dal do poriadku... hadica sa da zohnat myslim iba cela z nejakeho vrakaca, samotne konektory sa kupit nedaju... vymena celej hadice az do motoroveho priestoru bude riadna makacka... tlak by tam mal byt 3-4bary... este ma napada, opytat sa v nejakom servise, ako to riesia oni, ci nemaju na to nejake opravne sady.... inak pri vymene pal.filtra sa mi osvedcilo nastriekat ho nejakym olejom, rozchodit ho a az potom jemne tahat...
Červenec 19, 201213 r Autor tak jsem na to ještě dneska mrknul, holt musim verit ze to bude drzet no. Tahal jsem za to, cloumal s tim, a nic, ani se to nehlo, pak sem to jeste projel, a fakt to drzi, tak snad to nerupne (tuk, tuk) po dovolenej bych zkusil sehnat nekde na vrakaci tu hadicku.. tak snad dojedu bez problemu. Děkuji vám za odpovědi, hned sem trochu klidnějši.
Srpen 11, 201411 r a nevi nekdo jak se vymeni hadička ale z druhe strany filtra? od čerpadla k filtru?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.