El Burro Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 Zdravím máma měla nehodu zajela do hluboké škarpy odneslo to pár věcí ale nejhorší je že jak dostal motor ránu zespodu tak praskl držák generátoru viz fotky.Pojišťovna a likvidátor to napsaly jako totálku po zjištění závad z Přerost a Švorc,že prý by se musel vyměnit celý blok motoru a to přesahuje cenu vozidla.No auto sme si nechaly že ho opravím ,že půjde motor ven a uvidí se co dál.Po rozebrání věcí okolo jsem koukal a držák generátoru by měl jít po demontáží alternátoru a té pumpy co je pod ním normálně demontovat a vyměnit za jiný neprasklý jako tomu je u starších motorů VW (1.6TD,1.9TD) .Potom ještě kryt rozvodů je prasklý je to vidět.Bohužel v Elitu kde mám slevy jsem na internetovém katalogu ten držák gen.nenašel tak nevím jestli ho mají případně kdybyjste ho někdo měl tak koupím.Poté by snad mělo jít motor přizvednout a přišroubovat a bude vše ok,co myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Burro Vloženo 29. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 Potom ještě tady se objevil olej je tam nějaké těsnění nebo proč to začalo prosávat ten olej?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 držák příslušenství jde koupit buď ve škodovce nebo na vrakovišti. Ten olej značí, že v sání je moc oleje a zanešenej EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Burro Vloženo 30. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Jo a pomohlo by ten EGR zaslepit?Jinak je někde návod jak na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 EGR ventil treba vycistit a NIE zaslepit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 zaslepit jde, ale bude ti svitit kontrolka. To ze, ti to tam bleje je celkem bezny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Burro Vloženo 30. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Tak jo kdyžtak nevíte kde nějaký návod na vyčištění toho EGRu?Potom ještě je tam utrhlé toto je to u toho spoje trubiček cooleru myslíte že to nevadí?Nic stoho neteče a potom je tam ta bouchlá trubka ale to by snad nemělo tolik mít vliv tolik zmáčklá k sobě zas není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 HLEDEJ!!! ako vycistit EGR JE TU napisane. Ta derava trubka je LEN na klimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Burro Vloženo 30. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Aha tak díky no ještě v tom nejsem tak znalý takhle novější auto dělám poprvé ty předtím klimu neměly.Takže max nepude klima to by zas tak nevadilo prozatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Burro Vloženo 9. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2012 Tak lidi nakonec motor musí ven je to prasklé zezadu držák u bloku naštěstí ten kousek se neztratil takže pude přivařit.Tak pokud jste to již někdo dělal tak prosím napiště co vše musím poodpojovat abych motor vytáhl a dotaz lze motor demontovat bez převodovky jako tomu bylo u starších VW?Nebo jestli víte kde na netu je servisní manuál na OII tak to by se také hodilo díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.