Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

Měl jsem taky 1,9 a 2,0 současně a zas tak velký rozdíl tedy není.A jak jsem psal a píše spoustu kluků na DPF,kluků,kteří tomu rozumí a dělají servis,tak 2,0 ani omylem.něco jiného jsou jednovačky,ty jsou OK,ale 2,0 do roku 06 už nechi ani viděl.Kupte si 1,9 DSG,ta je taky 6 gang a dost tichá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také jsem si párkrát do té 2,0 sednul a nějak mě to nenadchlo, že by to byl až zas tak velký rozdíl, u 2,0 je jinak zpřevodovaná, takže ve výsledku otáčky/rychlost je nastejno s tou 1,9. Mě 6ka v 1,9 točí při 200km/h nějakých 4200ot/s.

Co se týče hlučnosti, tak 2,0 a 1,9 jsou si v OHC rovni, jak je 2,0 DOHC, je hlučnější, ale zase ta 1,9 má ostřejší zvuk.

Tyhle dva motory jsou si hodně podobní, jen si uvědomte, že 2,0 je dělaný jako nástupce 1,9, takže to nebylo dělané, aby byl velký rozdíl.

Jediné, co se dá 1,9 zazlívat je jen varianta 77kW, škoda, že nedaly ještě 96kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

na dalky je to jedno, kdyz clovek jede 700km tak se vymota z CR. No a jestli predjede tri nebo dva kamiony to uz je jedno.

na dalnici v nemecku zasekne na tempomat 160-170 a jede. to je moje predstava dalkovych cest.

Navic vsude vsichni pisou o problemu mazani u 2.0TDi ve vyssich otackach.

A kdyz jsem videl ty vycty tech opravc od Karlose tak bych do 2,0TDi nesel. 1.9TDi na dalky lepsi pracant chybi mu jen sestka.

2.0Tdi bych si nechal jen po dobu zaruky... a jako ojetinu uz bych do nej nesel vubec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je opět kvalitní poznámka, to je to samé jako kdybych napsal, že na naší Octavii 2.0 TDi jsme nikdy nic nespravovali, tak si ji pořídím znova a všem ji doporučim...

já prostě nechápu, jak někdo může něco hned takhle odsoudit kvůli předsudkům, že "jedna pani povídala..." na světě je tech motorů tisíce a kolik z nich je poruchových...?

Editováno: , autor: Nexus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja myslim, ze kdyz nekdo najede s autem par stovek tisic kilometru(jeste lip s vice stejnyma autama) a rekne, ze mel zavady co u jinych nepamatuje, jsou ty nejlepsi reference jake si clovek muze prat. Nevim cemu jinemu bych mel jinak verit. Kdyz jsem kupovali auto domu tak jsme vzdycky na tyhle zkusenosti dali. Proto jsme meli Peugeot 1.9D, Mazda 626 2,0i a pak motory VW/Audi 1.8T a 1.9Tdi 66kW. najezdy u vsech zminenych motoru byly ve statisicich a nikdy se na motorech nic nedelalo (jen u peugeota tesneni pod hlavou). a jak tak posloucham zkusenosti ostatnich tak dalsi bude 1.8TSi. ono se muze stat ze jeden clovek ma smulu na spatnej kus. ale kdyz je tech ztiznosti vic tak z se z toho na neco usuzovat da. to je podle tebe jedna baba povidala?

znova opakuju kdybych si ted mel koupit diesela tak to bude 1.9TDi 77kW vykon staci a ma teoreticke predpoklady byt spolehlivejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proto je to v uvozovkách, že to je s nadsázkou...

já prostě jen nechápu tendle postoj, chápu finanční rozdíl

nejsem typ, kterej dá na něčí zkušenost a hned to taky za vrhnu. Ozývají se lidé jen, co jsou nespokojení, názory lidi, kteří jsou spokojení se tu nevidí. Výkon nestačí :p;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukam ze se neshodnem :) ja jezdim trasy kolem 400km a cekaji me trasy 800km(premejslim ze budu radsi litat). Vetsina po dalnicich a jezdim to v TDi 66Kw. samozrejme na okresce si clovek musi rozmyslet kdy predjede a kdy ne...ale jak jsem psal jestli jedu o kamion ve predu nebo v zadu je jedno a v nemecku na dalnici 160km/h neni problem drzet. Proste nechci po tom motoru co v nem neni a pak je jizda jedna radost. Druhe auto, ktere mame je 1.8T s upravenym softwarem, ktere ma vic nez dvojnasobny vykon nez to TDi. Presto bych si nedovolil rict ze to TDi nejede. Kazdy mame jine naroky. Takze ta 77kW by moje naroky taky splnila. a motor to je aspon podle povidani spolehlivejsi. Jestli najedes s autem 150tis km a prodas ho tak je jedno co mas to vydrzi kazdej motor, kdyz se k nemu slusne chovas. ja kupuju auta ojeta stejne jako moji rodice. proto radsi sazim na jistotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí se podívat na forum VW nebo dieselpower......tam je teprve těch hnusných(hořkých) zkušeností z 2.0TDI-PD hromada....tady co si vzpomínám jsem tak Já a JirkaK který 2.0TDI vyškolil,ale tam je těch závad(příhod) z 2.0TDI mnohem mnohem víc.......

Než jsem v roce 2005 začal nakupovat OII z 2.0TDI tak jsem mluvil stejně obraně jako Nexus....nikdy jsem na VW-TDIčka nedal dopustit,ale zkušenost právě z 2.0TDI mě(i mé kolegy co ho měli i v jiných koncern.vozech) vyškolila víc než dost..........Taky nedám na něčí žvásty apod.....nebo na zkušenost jednoho jedin.člověka,taky znám člověka kterýmu se rozsypal 1.9TDI-PD 96kw,ale toho znám opravdu jen jednoho,ale ty který měli problém z 2.0TDI těch znám víc než dost....z mé branže to je tak 10-12.lidí co ho měli v SI,Passatu,OII....každej do jednoho s nim měl problémy a né malé.....+ navíc jak jsem tu už někde psal...spolupracuju z jednou firmou která měla necel.40ks služebních Passatu 2.0TDI v obou výkon.verzích(103 a 125kw)...po necel.roce a půl vypověděla ta firma smlouvu oper.leasingu protože během prvního roku se jim u skoro poloviny těch Passatu vysral motor...10ks jim úplně přestalo mazat,takže komplet.výměny motorů,pak samé prasklé hlavy a prostě standart.závady na 2.0TDI.....dozrálo to na té firmě tak daleko že ty jejich manažeři s těma Passatama odmítaly jezdit na služebky protože pár z nich se stalo to že je to nechalo uprostřed noci někde na Německých nebo Rakouských dálnicích...........Myslim že takové zkušensoti se nedaj brát na lehkou váhu....že to už hovoří za vše.. ;)

Moje milión.km zkušenost hovoří jediné a to 1.9TDI-PD 77kw.......ano taky už to neni stará dobrá klasika TDI-66 nebo 81kw to bez debat....ty 1.9TDI-PD 77kw mají proti nim taky blbé vlastnosti a to:Spotřeba,spotřeba oleje,vyšší hlušnost a kolem nějaké kultivovanosti ten motor tak možná jen prošel,ale to je tak celé......Já do nich leju při tankování aditiva VIF,což trochu ta hlučnost klesne,ted jsem do všech nechal šoupnout Ecobox od UR-tuning který to zvedá(teda by měl) na 92kw(což teda nevim jestli to je 92kw,ale živější znatelně jsou),protože těch 77kw je upřímně dost bída.....já že nejsem žádnej závodník(jezdim klidně),tak ten výkon 77kw je fakt mizernej,joo když se rozjede tak špatně nejede,ale právě než se rozjede tak je to bída...jen to řve a nic moc se neděje,ale díky tomu Ecoboxu je to ted živější a co víc...spadla krásně spotřeba,ted mi všechny ty 1.9TDI jezděj kolem 5L a to ještě z mnohem lepší dynamikou.....doopravdy to můžu jen doporučit :palec2: ..

Ono dnes vůbec kupovat diesela se už moc lidem nevyplatí,ale když už tak jedině 1.9TDI a nebo počkat na TDI-CR,ale ty co vidim u VW nebo u SII budou dosti předražené....jen u SII je rozdíl mezi 1.8TSI 118kw a 2.0TDI-CR 125kw(podotýkám že v totožných výbavách)= 105.000kč ;) .....to už VW dost přehání.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už brzo vám napíšu, co se mi zase stalo s motorem. Momentálně stojí v servisu, začali to rozebírat a zjišťujou rozsah škod. Myslím, že to bude další dobrej návod pro ty co váhaj, jakej motor koupit. Nebudu předbíhat událostem, takže to popíšu až po akci, v samostatným tématu v "závadách".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si snad děláte srandu...fakt to nechápu.Mám spoustu známých co maji 2,0 a jezdí několik let bez závad.V práci máme asi 5 OII se 103kW motorem a jenom lejeme naftu a servisujeme.Je pravda co píše Karlos s těma Passatama-to už jsem slyšel z více stran.Znám konktrétně jednoho obchod.ředitele co si s tim užívá už druhym rokem...ve špatnym smyslu slova.Auto za 1 mega a takovy problémy že hlava nechápe.Asi dost záleži i na konkrétním kusu.Jinak podle mě 77kW je povedený motor.Ve skutečností ten výkon je větší tzn.podle toho jak se povede tak má cca 82-85kW.to že se uvádí 77kW tak to je nějaký marketingový tah či co ale toto mi potvrdili nezávislé na sobě lidičky z MB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik Karlos3... ted jeste vyjasnit si to s tim vykonem:) chlapi jste nejak rozernany. ta 77kW jede lip nez 66kW a urcite bych se ji nebal srovnat ani s 81kW popripade i s motorama 85kw ze starsich passatu nebo superbu. Stojim si za svym a rikam ze vsechny plne postacuji na dalnicni cestovani. Nejsou to zadni sprinteri, ale od toho tu mame prece v OII benzinove motory. klidne pojedu s 77kW pres celou evropu a myslim ze mi to zadnou psychickou ujmu nezpusobi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik Karlos3... ted jeste vyjasnit si to s tim vykonem:) chlapi jste nejak rozernany. ta 77kW jede lip nez 66kW a urcite bych se ji nebal srovnat ani s 81kW popripade i s motorama 85kw ze starsich passatu nebo superbu. Stojim si za svym a rikam ze vsechny plne postacuji na dalnicni cestovani. Nejsou to zadni sprinteri, ale od toho tu mame prece v OII benzinove motory. klidne pojedu s 77kW pres celou evropu a myslim ze mi to zadnou psychickou ujmu nezpusobi.

Jo když s tim drandíš sám a v klídku,tak to jde,ale když např.jedeš ve 4.lidech z nalož.kufrem+v létě s puštěnou klima a máš se třeba dokola rozjíždět v koloně na takovym Barrandáku...tak upřímně řeknu že to je trest ;) ...prostě je to líní.......Já taky nejsem závodník,žádný auta jsem nikdy nehonil ani z nikym na silnici nezávodim,ale když vemu třeba co jsem měl ještě před Passaty (B5-Facelift 1.9TDI 96kw) ty klasiky B5 z 1.9TDI 81kw tak jednoduše řeknu že to byl nejlepší motor co kdy VW udělala a to nejen spotřebou a apod.....ano TDI-PD při záběru turba víc nakopne,tak to dá první dojem lepšího zátahu,ale neni tomu tak.......ten starej 81kw jel lépe(i v těžšim Passatu) a při akceleraci byl i mnohem kultivovanější...

Můj brácha(má na starost u několika firem vše kolem služeb.aut) ten už vystřídal mraky OI od 1.6 55kw po 1.9TDI 81kw a ted před pár měsíci si pořídil OII 1.9TDI 77kw a první co řekl bylo že oproti OI 1.9TDI 81kw je ten PD-77kw znatelně hlučnější a hůř jede a má bohužel pravdu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mas mozna pravdu pri plnem zatizeni a klima by byl vetsi vykon potreba. Ja v te 66kW jezdim vetsinou ve dvou a v noci takze i bez klima. jo 66 a 81 byly prevratne motory, ktere nemely ve sve dobe konkurence a vybudovaly motorum TDi dobre jmeno. PD uz rozhodne konkurenci maji, to uz nijak prevratne motory nejsou. Neze by byly spatne ale takove slavy nedosahly. Taky uz jsem od spousty majitelu TDi slysel ze by si nechaly libit 1.8TSi, coz v dobe straych dobrych TDi byla vec neslychana. No abych se vratil k tematu.... 77kW + Chip =nejistejsi volba dieselove OII... 2.0TDi bych si jako ojetinu neryskl koupit, ikdyz to pojede urcite lip nez 77+Chip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mas mozna pravdu pri plnem zatizeni a klima by byl vetsi vykon potreba. Ja v te 66kW jezdim vetsinou ve dvou a v noci takze i bez klima. jo 66 a 81 byly prevratne motory, ktere nemely ve sve dobe konkurence a vybudovaly motorum TDi dobre jmeno. PD uz rozhodne konkurenci maji, to uz nijak prevratne motory nejsou. Neze by byly spatne ale takove slavy nedosahly. Taky uz jsem od spousty majitelu TDi slysel ze by si nechaly libit 1.8TSi, coz v dobe straych dobrych TDi byla vec neslychana. No abych se vratil k tematu.... 77kW + Chip =nejistejsi volba dieselove OII... 2.0TDi bych si jako ojetinu neryskl koupit, ikdyz to pojede urcite lip nez 77+Chip

Tak znám človíčka co má 77kw chipnutých na 114kw a to je mazec to jede jak z praku(určitě lépe než celej 2.0TDI),ale v tomhle případě se musí počítat z problémy typu:Spojka,Turbo......

Já tam nechal dát ten ecobox kterej to tolik nedopuje(na doporučení známého kterej stejnej ecobox měl Passatu 1.9TDI 96kw-nechal to tam dát kolem 100.000km a najel s tim dalších víc jak 200.000km bez sebemnšího problému z motorem).......Ten Ecobox určitě neni nějakej bomba chiptuning,ale dává tomu právě větší živost při akceleraci a že teda na dalnicích nejezdim na maximálky(vždy to vyzkoušim max.u auta po zajetí co umí a tím to pro mě končí)..tak před ecoboxem ta 77kw šla do 180km/h celkem v pohodě že si člověk řekne že to v klidu musí letět 220km/h,ale pak přijde kolem 190km/h stopka a dál se tomu prostě nechce,po tom ecoboxu jsem to hned v Německu zkusil a šel do 210km/h bez zaváhání,takže ta stopka se posunula o cca 20km/h......jak řikám,maximálka pro mě neni vůbec důležitá,spíš ta akcelerace a ta je ted trochu lepší.

S tim jak píšeš že dřív za starých klasik TDI by jsem taky nikdy od nikoho neslyšel že by si nikdo nechal líbit 1.8T nebo jako dnes 1.8TSI,tak to je svatá pravda,s tim s tebou naprosto souhlasim,dost lidí už takhle TDI za TSI vyměnilo a pějou chválu..včetně mě........právě ty 1.8TSI jsem pořídil místo těch 2.0TDI se kterýma jsem měl takový problémy a musim říct že to je hodně povedenej motor s pěknou spotřebou......Nemyslel bych si že to někdy řeknu,ale v součastnosti to je nejlepší motor jakej ve svých autech momentálně mám......

Být soukrom.osoba že bych auto využíval jen pro své potřeby nebo na převážně cesty mimo město,tak dnes o TDI ani nezavadim........jenže v součastnosti mi ještě 2 max.3.auta jezděj pouze a jen po Praze(max.okolí) a na to ještě to TDI prostě pořizovat budu,vyloženě jen po té Praze by mi ty 1.8TSi jezdily tak za cca 8,4l což je o víc 3L více než 1.9TDI,takže v tomhle mám pořád jasnou volbu.....jinak ty 1.8TSI mám úspornější než co jsem měl ty 2.0TDI a to bez keců(bráno celk.náklady servis+PHM).........ty 1.8TSI mi jezděj převážně mimo město,Německý dálnice apod.a největší spotřebu mám 7,4l u těžkýho SII...u OII jsem na 7l.....dokonce jeden můj řidič(takovej postarší,klidnej a pohodovej pán) jezdí s tou 1.8TSI za 6,5l,ale ten jezdí opravdu velmi velmi klidně...

Já prakticky ve své firmě z TDI částečně končim.....jak jsem napsal....zatim ty co mi jezděj Prahu,tak tam ty TDI nechám,pro sebe osobně chci ještě pořídit V6TDI-CR a to nejspíš tu 2.7TDI..protože do toho motoru jsem zamilovanej a pak uvidim jaký budou ty 1.6TDI-CR což má být nástupce současného 1.9TDI-PD...jestli za to budou chtít nějaký nehorázný prachy,tak se jim na to vybodnu a místo těch 1.9TDI pak pořídim ty 1.4TSI...ale na to je ještě čas,tak uvidim,zatim jen tak spekuluju když vidim jak předražujou ty nový 2.0TDI-CR.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jo ta 3.0TDi je super motor. ja to samozrejme neposoudim pro me je to uplne jina trida :)

ale muj "skoro svagr" mel dlouha leta BMW 530i jako sluzebni auto. Kdyz se svezl s A6 3.0 TDi tak z toho byl naprosto unesenej, ze to jede daleko lip.

Na spotrebu nekoukal hodnotil jen jizdni vlastnosti motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem měl pocit, že sedim v traktoru, jakej to je hlučnej motor...

Nic si z toho nedělej, moje služební OII 1.9TDI je taky velice hlučná, tím, že doma jezdím s benzínem tak si to uvědomuji častěji.S tou leností to zase tak tragicky nevidím, samozřejmě není to žádný závoďák ale jede docela dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...