Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

Je tu vubec nekdo, kdo s tim 2.0 TDI ma dobre zkusenosti? Jakoze tu na ten motor fakt chvalu moc nepejete. To ja to mam trochu obracene, mel sem 1,9-tku a tam bylo furt neco, ted mam 2.0 125 KW a zatim musim zaklepat naprosta spokojenost (22 tis. km). I kdyz clovek se docte o tomhle motoru na ruznych nemecky forech, at uz u passatu, nebo A3 a A4 dost osklive historky o ztratach vykonu a nedosazeni ani zdaleka predepsane max. rychlosti. No jo snad mam konecne stesti a svuj pech sem si se svou byvalkou 1,9 TDI uz vybral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tu vubec nekdo, kdo s tim 2.0 TDI ma dobre zkusenosti? Jakoze tu na ten motor fakt chvalu moc nepejete. To ja to mam trochu obracene, mel sem 1,9-tku a tam bylo furt neco, ted mam 2.0 125 KW a zatim musim zaklepat naprosta spokojenost (22 tis. km). I kdyz clovek se docte o tomhle motoru na ruznych nemecky forech, at uz u passatu, nebo A3 a A4 dost osklive historky o ztratach vykonu a nedosazeni ani zdaleka predepsane max. rychlosti. No jo snad mam konecne stesti a svuj pech sem si se svou byvalkou 1,9 TDI uz vybral.

dneska mám ftipnou, ale teď to myslím vážně : po všech těch peripetiích s motorem 2.0 TDI si myslím, že ten motor má výborný parametry. Dokonce ani hlučnost nepovažuju za enormní. Navíc to po úpravě dat ř.j. dostalo úplně jiný grády a s RS TDI (v sérii samozřejmě) bys mi nestíhal. Přesto, že mám tisíc důvodů to neudělat počítám s tím, že příští auto bude RS TDI (předpokládám, že už CR), kterou nechám opět okamžitě načipovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska mám ftipnou, ale teď to myslím vážně : po všech těch peripetiích s motorem 2.0 TDI si myslím, že ten motor má výborný parametry. Dokonce ani hlučnost nepovažuju za enormní. Navíc to po úpravě dat ř.j. dostalo úplně jiný grády a s RS TDI (v sérii samozřejmě) bys mi nestíhal. Přesto, že mám tisíc důvodů to neudělat počítám s tím, že příští auto bude RS TDI (předpokládám, že už CR), kterou nechám opět okamžitě načipovat.

Presne tohle dilema s rozhodnutim, jestli jit do RS TDI sem mel, kdyz sem prodal tu moji byvalou kazivou 1,9-tku. Taky sem si zaryte rikal, diesel uz nikdy :wallbash: , po tom vsem a byl sem si jisty, ze bud to bude GTI, nebo RS-o benzinove, no a dopad sem tak, jak sem dopad, nakonec sem vzal predvadecku RS v nafte, nechal sem to chipnout a zatim je to fajn...moc fajn :palec2: Ja rikam TDI a Cesky narod, i kdyby ta nafta stala 40 Kc za litr, tak to bude furt modla :kol-43:

Editováno: , autor: DeMarco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je zas o tom, že máš najeto poměrně málo km. ten motor při 22tis km není ani pořádně zajetej a sedlej, nicméně jen tak dál

Ja vim, ze je to jeste pomerne malo, navic, kdyz sem auto kupoval tak uz neco pres 10 tisisc km. melo, takze sam sem zatim najezdil nejakych cca. 12 tisic km a to za 4 mesice (kurna ted kdyz to pocitam, to je sakra nejak moc). Nicmene i za tuto kratkou dobu sem vypozoroval, ze oproti me byvale 1.9 TDI, tenhle motor skoro vubec nezere olej az sem z toho trochu nervozni (nebo spis nauceny z byvaleho auta vecne dolivat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tu vubec nekdo, kdo s tim 2.0 TDI ma dobre zkusenosti? Jakoze tu na ten motor fakt chvalu moc nepejete. To ja to mam trochu obracene, mel sem 1,9-tku a tam bylo furt neco, ted mam 2.0 125 KW a zatim musim zaklepat naprosta spokojenost (22 tis. km). I kdyz clovek se docte o tomhle motoru na ruznych nemecky forech, at uz u passatu, nebo A3 a A4 dost osklive historky o ztratach vykonu a nedosazeni ani zdaleka predepsane max. rychlosti. No jo snad mam konecne stesti a svuj pech sem si se svou byvalkou 1,9 TDI uz vybral.

Jestli ti dobře rozumím, tak máš RS TDI 2.0 125 kW- to je ale trochu jiný motor než 2.0 TDI 103 kW a na ten si tu skutečně nikdo natěžoval.Buď rád, že problémy nemáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyhle řeči mě hrozně baví, přijde mi, že tohle může napsat jenom někdo, kdo nevytáh paty z rodný vísky lol lol lol

Vidis Luke a ja toho sveta uz procestoval (teda hlavne pracovne) doma v CR byvam tak dohromady 3 az 4 mesice v roce a stejne to napisu. :) Ale ted vazne, jako vem si to tak, ze to TDI-cko se furt lepe prodava, uz sem se o tom bavil s tolika lidma, ze octavka v benzinu se hodne tezko prodava, kdezto tu naftu strelis kdykoliv, ikdyz to v nekterych pripadech je absolutni ekonomicka blbost. Ale treba se jen podivej za kolik se prodavaji jeta RS-a benzinova a naftova, jakoze u tech benzinovych mi ten propad ceny prijde daleko rychlejsi a ta auta sou pak oproti te nafte i o dost levnejsi. Tady v CR je ten naftovy trend celkem vyrazny, ikdyz ne vzdy opravnene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti dobře rozumím, tak máš RS TDI 2.0 125 kW- to je ale trochu jiný motor než 2.0 TDI 103 kW a na ten si tu skutečně nikdo natěžoval.Buď rád, že problémy nemáš.

Jo RS TDI. Ale prece jen ten zaklad bude s tim 2.0 TDI 103 KW motorem stejny a navic tady nikdo moc zkusenosti na naftove RS nenapsal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti dobře rozumím, tak máš RS TDI 2.0 125 kW- to je ale trochu jiný motor než 2.0 TDI 103 kW a na ten si tu skutečně nikdo natěžoval.Buď rád, že problémy nemáš.

Rosťo, ono to taky může být tím, že těch RS TDI jezdí proti klasickým 2.0 TDI jen nepatrnej zlomek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidis Luke a ja toho sveta uz procestoval (teda hlavne pracovne) doma v CR byvam tak dohromady 3 az 4 mesice v roce a stejne to napisu. :) Ale ted vazne, jako vem si to tak, ze to TDI-cko se furt lepe prodava, uz sem se o tom bavil s tolika lidma, ze octavka v benzinu se hodne tezko prodava, kdezto tu naftu strelis kdykoliv, ikdyz to v nekterych pripadech je absolutni ekonomicka blbost. Ale treba se jen podivej za kolik se prodavaji jeta RS-a benzinova a naftova, jakoze u tech benzinovych mi ten propad ceny prijde daleko rychlejsi a ta auta sou pak oproti te nafte i o dost levnejsi. Tady v CR je ten naftovy trend celkem vyrazny, ikdyz ne vzdy opravnene.

tys to vůbec nepochopil. trend k naftovým motorům je celoevropskej, nebo mi snad chceš tvrdit, že v německu, rakousku, francii je to jinak? že tam většina lidí jezdí v benzínových autech? těžko. mě jde o ty řeči o českým člověku a naftě. jestli to máš podložený nějakou prodejní statistikou, která dokáže, že v ČR je podíl nafotvejch aut větší než v ostatních zemích, tak to vezmu zpět.

Jirko, myslíš jako výsky? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tys to vůbec nepochopil. trend k naftovým motorům je celoevropskej, nebo mi snad chceš tvrdit, že v německu, rakousku, francii je to jinak? že tam většina lidí jezdí v benzínových autech? těžko. mě jde o ty řeči o českým člověku a naftě. jestli to máš podložený nějakou prodejní statistikou, která dokáže, že v ČR je podíl nafotvejch aut větší než v ostatních zemích, tak to vezmu zpět.

Jirko, myslíš jako výsky? lol

výsky nebo vísky, to je jedno, ale co takhle Audi R8 V12 TDI ? ŠÍLENÝ MONSTRUM 500 PS, 1000 NM wauuuuuuu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tys to vůbec nepochopil. trend k naftovým motorům je celoevropskej, nebo mi snad chceš tvrdit, že v německu, rakousku, francii je to jinak? že tam většina lidí jezdí v benzínových autech? těžko. mě jde o ty řeči o českým člověku a naftě. jestli to máš podložený nějakou prodejní statistikou, která dokáže, že v ČR je podíl nafotvejch aut větší než v ostatních zemích, tak to vezmu zpět.

Jirko, myslíš jako výsky? lol

Podlozene nejakou statistikou to nemam ani nahodou a ani se mi to nechce nijak hledat, mam jen proste takovy pocit. A hlavne kdyz se podivam ve svem okoli, tak si myslim, ze muj pocit je spravny. Nase firma treba dlouha leta, kupovala do vozoveho parku (cca 45 aut)pouze naftaky (BMW 525d,320d), trend se ale asi pred dvema lety obratil nekdo si to tam u nas navrchu zpocital a koupila se vsechna auta v benzinu (520i, 318-320i) pry udrzba tech dieselu+pojisteni+jine naklady na provoz nakonec byly vyssi, nez s tema benzinakama co mame ted a to i presto, ze spotreba a cena benzinu je vetsi nez u nafty. Nicmene je treba dodat, ze rozdil mezi cenou nafty a benzinem se i v Nemecku uz roky zmensuje, ceny vsech paliv jdou nahoru, ale u toho dieselu je to zdrazeni oproti zdrazeni u benzinu vzdy min o 1,5-2x vetsi, coz by tomu uvazovani naseho vedeni firmy tak nejak davalo za pravdu. Dale i nekolik nasich partneru v minulem roce menilo sluzebni auta z naftaku na benzin. Samosebou, ze na trhu prevlada poptavka po naftovych motorech, nicmene si myslim, ze tento trend klesa, aspon v poslednich 2 letech (coz bych si v Nemecku vysvetloval prave tim narovnavanim cen benzinu a nafty), kdezto v CR mi to tak neprijde, tady je nafta uz dost dlouho drazsi nez super a presto trend naftovych motoru furt roste a to i u fyzickych osob a to je to nad cim sem se ja pozastavil. Hlaska tipu TDI a cesky narod bylo jen takove vtipne okomentovani, vzdyt i ja uz mam treti TDI v rade :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak kdybych teď hned to měl vyslovit, tak řeknu BMW 535D. Protože to je 3. litrová nafta, jaká nemá ve světě obdoby. A to je určitě alespoň pro mně pádnej argument, proč volit naftu.

Tak u porizovaci ceny te 535d uz by to asi bylo jedno jestli to je nafta nebo ne. To uz ja bych v teto kategorii asi pendloval k Audi S5, jel sem v tom jediny krat v zivote a na to se neda zapomenout. Ja si myslim, ze u teto kategorie aut uz ma clovek i to potrebne Extrageld na benzin a tak nejak to neresi. Jediny argument, ktery bych bral, ze je clovek liny casteji stavet na benzince a tankovat, ale na druhou stranu s takovym autem, to je prece nadherny pocit, kdyz si udelas SHOW na benzince a to sam pro sebe :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co takhle 535i?

ono tyhle vělký naftáky docela chápu, je to uplně jinej způsob jízdy, dneska jsem zas po dlouhý době provetral 3.0TDI a ta jak zabejčí na dvojku už skoro od volnoběhu, to je prudce návykový. prostě podle mě uplně stejná situace jako v ČR je i všude jinde ve světě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ani ja nemam rozhodne nic proti 3.0 TDI nebo 530-5d, sou to vydarene motory se vsim vsudy. Jen proste kdyz jako fyzicka osoba na takove auto nemam prijde mi, ze za ty prachy se daji koupit vetsi FunAuta, nez velkoobsahove naftaky. Mozna, ze az na to nekdy v budoucnu mit budu, tak zas budu premyslet jinak :)

A Luke ja nepopiram ani v nejmensim, ze cela Evropa jezdi vic v naftacich nez v benzinu, jen mi prijde, ze ten trend rustu naftovych motoru, co se do prodeje tyce, dejme tomu za posledni rok, rok a pul aspon v tom Nemecku trochu upada (samosebou, ze i v Nemecku maji naftaky porad dominantni postaveni), kdezto v CR podil naftovych motoru roste porad vic a vic a to i presto, ze je nafta uz dlouhodobe drazsi nez benzin a to i presto, ze vykonove stejne motory sou v nafte oproti benzinu pomerne o dost drazsi a tedy, ze daleko mene lidem se ten naftak vyplati koupit, nez jak tomu bylo v minulosti. A to je to, cemu se divim, ze ta nafta v Cechach porad tak jasne dominuje a z toho pak plyne, ze se benzinaky hur prodavaji a rychleji padaji na cene atd. atd. Proto sem napsal cesky narod, protoze pak i ten Cesky clovicek se podle toho zaridi koupi toho naftaka, ikdyz se mu de facto v hodne pripadech vubec nevyplati. Kazdopadne nikomu svuj nazor nenutim, je to jen muj osobni dojem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen at si lidi kupujou nafťáky a ceny benzíňáků jdou dolů, to je jedině dobře. já reagoval čistě na toho českýho člověka, nemam v ruce žádný data o který bych se opřel, takže nemůžu souhlasit ani vyvracet jak je to s prodejností u nás nebo v zahraničí, jen mi přijde, že málokterá fyzická osoba kalkuluje s jinýma nákladama než se spotřebou. bohužel, ale tohle si myslim jiný nebude, v hospodě bude pořád tím jediným pádným argumentem to, že 2.0TDI žere mín jak frantovo 2.0 FSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosťo, ono to taky může být tím, že těch RS TDI jezdí proti klasickým 2.0 TDI jen nepatrnej zlomek.

To máš plně pravdu ale myslím si,že zesílení hlavy, osazení piezo vstřky a silnější olejové čerpadlo motoru snad mohlo pomoci.Samozřejmě teprve dlouhodobější provoz odpoví na tuto otázku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobře ojetý BMW 535 D do tří let stáří se dá koupit za cenu nový OII RS. Samozřejmě cena novýho BMW je i pro mně trochu blázinec. Nedávno mi tu 535 D nabízel známej, kterej jí má navíc s M paketem a upravenou na výkon 360 PS (265 kW), spotřeba do 8 litrů. Tomu se nechce ani věřit, co ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...