Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

taky bych řekl, jel jsme s 77 hodněkrát a špatný to rozhodně není. Ono se taky musí u předjíždění podřadit a šešlapnou ten pedál na P straně úplně k podlaze, co bych pak měl říkat já teď s tou 55 lol

momentálně se rozhuduju mezi 77 a 103 a přednost dostane ta 77

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už bych tu 77kilowatovou hrůzu taky nikdy nechtěl ani na tu chaloupku.Než jsem nechal dát chip,tak jsem všem starejm pelechům typu siera a favorit koukal jenom na záda.A autobus? leda starej ikarus narvanej lidma do kopce,tak na ten sem si troufnul,ale jenom na čtyřproudovce,abych na ten manévr měl dost času.Stejně sem byl pak spocenej a vynervovanej,no hrůza,škoda mluvit.Ted už tam mám ten chip,tak je to o trochu lepší,občas předjedu i nějakej ten kamión nó.Co se dá dělat snad příště dosáhnu na ten dvoulitr.

tak to snad ne, to když si vezmu manželky Polo 1,2 tak nemám takhle blbý pocity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doma máme 2.0 TDI a je to super. Ikdyž sem s ním moc nenajezdil. Ale jízda na tempomat s tak silným motorem nemá chybu. A jak tady někteří píšou o turboefektu a že se může skončit v kufru toho před váma tak nevim nevim, přece mám cit v noze ne??? Hleavně na dálnici při vyšších rychlostech má snahu se ještě hezky rozjíždět a předjíždění je úplná hračka. To si myslim že s 1.9 asi nebude. Ale nikdy sem ji neřídil tak nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 karlos3Já to taky nemyslím ve zlém to mé hodnocení a to, že má auto 3500km jsem napsal schválně. My s ním uděláme tak 15 000za rok a vůbec se za to nestydím auta jsou doma 2 a střídá se to. Já jsem z něj teď nadšenej a snad mi to vydrží zase je to mod. rok 2008 a kdyby se to každému s*alo jako bohužel tobě tak by s tím ta Škodárna snad něco udělala nemyslíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 karlos3Já to taky nemyslím ve zlém to mé hodnocení a to, že má auto 3500km jsem napsal schválně. My s ním uděláme tak 15 000za rok a vůbec se za to nestydím auta jsou doma 2 a střídá se to. Já jsem z něj teď nadšenej a snad mi to vydrží zase je to mod. rok 2008 a kdyby se to každému s*alo jako bohužel tobě tak by s tím ta Škodárna snad něco udělala nemyslíš?

Ty problémy maj už do počátku a já měl 2006 a problémy pořád...a dle mechanika z autor.servisu na školení o inovacích na 2.0TDi nikdy nebyl,jen na jejich začátku a že on jezdí vyloženě vždy na motory tak min.2x za rok.

Ty problémy maj i známý u Touranu,Superbu,Passatu co to maj ze září-října 2007 tudíš taky už model.rok 2008.

Ale jak píšeš že jezdíš 15.000km za rok tak to můžeš být tak 4.roky v klidu,max.tě potká do té doby tak špatnej start.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už bych tu 77kilowatovou hrůzu taky nikdy nechtěl ani na tu chaloupku.Než jsem nechal dát chip,tak jsem všem starejm pelechům typu siera a favorit koukal jenom na záda.A autobus? leda starej ikarus narvanej lidma do kopce,tak na ten sem si troufnul,ale jenom na čtyřproudovce,abych na ten manévr měl dost času.Stejně sem byl pak spocenej a vynervovanej,no hrůza,škoda mluvit.Ted už tam mám ten chip,tak je to o trochu lepší,občas předjedu i nějakej ten kamión nó.Co se dá dělat snad příště dosáhnu na ten dvoulitr.

To je dost přehnaný...nemyslíš?

Např.ty 77kw z 2005 co mám a který mi jezděj opravdu dobře to třeba v klidu nandaj i 81kw která mi v Passatu jela teda fakt dobře...... a že bych nepředjel autobus nebo Favorita to je fakt dost přehnaný......no když bych chtěl a byl závodník tak to scela určitě nandám i konkurečním motorům stejného výkonu-vyzkoušeno... a ono pro běžný ježdění je těch 77kw plně dostačující.

Jasně neni to závoďák,ale zas je spolehlivej a nemusim se obávat nějaké nečekané závady jako u 2.0TDi nebo u chipovaných 77kw.....ty jak jsem obeznámen od známého co měl chip na 1.9TDi......za rok chipu od Cimbu měněno Turbo a Sertvák se spojkou.....takže taky nic moc.

Ono už to neni jako u starých TDi 81kw....to ten známej právě před tou 77kw měl a měl jí chiplou na +- 100-110kw a za 300.000km na to nehrábnul,tak pod vidinou že chip je pro motor o.k nechal chipnout i pak to PD77kw a po roce to nechal dát pryč po těch značných výdajích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karlos: co myslíš špatným startem? Že auto nenastartuje napoprvé? To je snad u Dieselu víceméně častější jev jak u benzínu.... ;) Já tvé rady budu brát tak,že mi přeješ mnoho šťastných kilometrů jo?

špatnej start je prostě špatnej start, a to jak za studena, tak za tepla. Už jsme to psali mockrát. Za studena to chytá, jakoby na tři válce a pozor, to by mohla být vadná hlava nebo těsnění, přičemž je při startu ve válcích voda. Ovšem to ubývá kapalina, tak je to evidentní. Za tepla to zase točí jakoby naprázdno, než to čapne a to je nejspíš baterie nebo starter nebo obojí naráz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,přeju...vážně...nikdy bych lidem nic špatnýho nepřál,nejsem žádnej naschválníček jako jiní,vím jak je nepříjemný když auto nešlape jak má.....to jsem ale právě bohužel u 2.0TDi zažil až příliš často a proto mu ted nemohu přijít na jméno a bohužel ani nejsem jediný,právě je jich až moc...a ze známýma kteří ho mají je to tak víc jak 2.roky pravidelné téma.

Fakt,ted někdo dát předemně dvě funglový Oct.II jedna z 2.0TDi a druhá třeba z 1.6MPi abych s tim 4.roky jezdil,tak ani bez vteřin.přemýšlení sednu do té 1.6MPi...max.bych vzal 2.0TDi kdyby mi řekly že ho za rohem můžu prodat,tak přeci jenom za 2.0TDi bych asi dostal víc korunek,tak bych se s nim svezl do toho bazaru těch pár km.

Abych pravdu řekl když tu někdo napíše že si třeba koupil jetou Oct.II 2.0TDi a básní o ní,tak radši ani na to už nereaguji a toho dotyčného je mi opravdu líto a když si uvědomim že na to už nemá záruku a veškeré případné opravy si hradí sám tak mám až husí kůži.

Špatné starty jsem naposled zažil u VW Vento 1.9D z roku 1993 ještě z manuál.sytičem,to byl poslední diesel co sem tam špatně chytal....ale po té mi 1.9TDi už vždy chytal na drc a to platí i u současných 1.9TDi,nikdy se mi u něj nestalo že bych napoprvé nenastartoval at je zmrzlý,ohřátí apod.prostě pokaždé nadrc.

Ze 2.0TDi když řeknu že jsem byl kvůli špatným startům v servisu 20x tak si si ještě hodně návštěv ubírám......nejhorší bylo když mi pokaždé po opravě napovídal p.technik pohádky co všechno udělali že už to bude o.k a já vyjedu,po 8-10km zastavim u pumpy,natankuju a startuju 3x a to to ještě chytilo tak že to připomínalo 3.válce a teprv se chytnul až u výjezdu od pumpy....to pak je k nasrání a tak to bylo pořád dokola.

Ted i přes to že jsem nikdy nebyl moc na benzíny jsem místo těch 2.0TDi pořídil ty 1.8TSi a až na jedno turbo a váhu vzduchu jsem s nima max.spokojenej...ta jedna už bude mít 80.000km a v pohodě,dlohodobka 6,4..výkonu na rozdávání a evidentně spolehlivostí na tom bude daleko lépe než 2.0TDi,ten už v těchto km měl dost problému a oprav za sebou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

špatnej start je prostě špatnej start, a to jak za studena, tak za tepla. Už jsme to psali mockrát. Za studena to chytá, jakoby na tři válce a pozor, to by mohla být vadná hlava nebo těsnění, přičemž je při startu ve válcích voda. Ovšem to ubývá kapalina, tak je to evidentní. Za tepla to zase točí jakoby naprázdno, než to čapne a to je nejspíš baterie nebo starter nebo obojí naráz.

Ty starty alá 3.válce,to se mi vždy stalo lehce po zahřatí...třeba start za studena v pohodě,dojel jsem pár km k pumpě a tam už chytil právě takhle blbě.Ale jak jsem psal,s těmi 2.0TDi mi jezdily řidiči takže já osobně s nima moc km nenajel,takže nějaké dlouhavé zkoumání kdy a jak chytal jsem zas vychytané neměl,ale chlapy si na to ztěžovaly v jednom kuse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My jsme už jednu 1.9TDi vraceli, to byl taky jeden z "povedenejch" kousků....tak ten 2.0TDi snad bude povedenej a k nezaplacení :palec2:

neboj bude to o.k.. Já jsem teď ve 120 t. vyměnil všechny 3 kladky, vodní pumpu, řemen a je to jako bruska. Na ten výkon, co jsem tomu navíc nadělil, to zaplaťbůh ještě drží dobře :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky tomuto tématu jsem 2,0 TDI zavrhnul a jdu jen po 1,9TDI.

Jednoduše řeknu že děláš dobře.....sice ty současné 1.9TDi 77kw nepřekypují nějakym super výkonem,ale zas otevřeš kapotu max.když budeš dolívat olej nebo ostřikovače.

A jestli si klidnější řidič,žádnej závodník tak ti bude ta 1.9 naprosto vyhovovat.Já do 1.9TDi 77kw přesednul z Passata 1.9TDi 96kw..jasně rozdíl v akceleraci na rozjezd je značný,ale třeba mě osobně to až tak nevadí a to že ta 1.9TDi 96kw jela lépe než současný 2.0TDi.

Já třeba osobně nikdy nepřišel na chuť tomu 2.0TDi ani když byl novej a netušil jsem co mě s nim čeká za problémy.....Nejprve jsem si tehdy jednoho 2.0TDi chtěl nechat pro sebe,ale po týdnu ježděním s nim mi prostě nějak nesedl....vždy mi připadlo že buď nejede vůbec a nebo zas až moc...mezi tím jsem se ze svym jízdnim stylem nějak nenašel......naštěstí mi hned na to přišla objednaná 1.9 tak jsem si jí nechal pro sebe a toho 2.0TDi dal řidiči co pro mě jezdí.

To třeba ta 1.9TDi mi vždy sedla jak prdel na hrnec at už to byla jakákoli výkonová verze...u té 1.9TDi mi přijde ten nárust výkonu takovej plynulejší a je s nim klidnější jízda...to u toho 2.0TDi mi to připadlo vždy při rozjetí nic moc..nic..nic..pak brutál.zátah.....ale ten zas brzo vadnul....a taky mi připadlo že je u něj potřeba častěji řadit než u té 1.9 ta mi přijde použitelnější ve většim spektru otáček ,ale to může být 6.kvaltem u 2.0TDi..ikdyž u Passatu 96kw kde jsem měl taky 6.kvalt tomu tak rozhodně nebylo.

Ale každej jsme jinej řidič tak každému sedne něco jiného tak to nikomu nevnucuju..jen řikám svůj názor a zkušenost z 2.0TDi vs.1.9TDi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduše řeknu že děláš dobře.....sice ty současné 1.9TDi 77kw nepřekypují nějakym super výkonem,ale zas otevřeš kapotu max.když budeš dolívat olej nebo ostřikovače.

A jestli si klidnější řidič,žádnej závodník tak ti bude ta 1.9 naprosto vyhovovat.Já do 1.9TDi 77kw přesednul z Passata 1.9TDi 96kw..jasně rozdíl v akceleraci na rozjezd je značný,ale třeba mě osobně to až tak nevadí a to že ta 1.9TDi 96kw jela lépe než současný 2.0TDi.

Já třeba osobně nikdy nepřišel na chuť tomu 2.0TDi ani když byl novej a netušil jsem co mě s nim čeká za problémy.....Nejprve jsem si tehdy jednoho 2.0TDi chtěl nechat pro sebe,ale po týdnu ježděním s nim mi prostě nějak nesedl....vždy mi připadlo že buď nejede vůbec a nebo zas až moc...mezi tím jsem se ze svym jízdnim stylem nějak nenašel......naštěstí mi hned na to přišla objednaná 1.9 tak jsem si jí nechal pro sebe a toho 2.0TDi dal řidiči co pro mě jezdí.

To třeba ta 1.9TDi mi vždy sedla jak prdel na hrnec at už to byla jakákoli výkonová verze...u té 1.9TDi mi přijde ten nárust výkonu takovej plynulejší a je s nim klidnější jízda...to u toho 2.0TDi mi to připadlo vždy při rozjetí nic moc..nic..nic..pak brutál.zátah.....ale ten zas brzo vadnul....a taky mi připadlo že je u něj potřeba častěji řadit než u té 1.9 ta mi přijde použitelnější ve většim spektru otáček ,ale to může být 6.kvaltem u 2.0TDi..ikdyž u Passatu 96kw kde jsem měl taky 6.kvalt tomu tak rozhodně nebylo.

Ale každej jsme jinej řidič tak každému sedne něco jiného tak to nikomu nevnucuju..jen řikám svůj názor a zkušenost z 2.0TDi vs.1.9TDi

krásně jsi to vystihnul, přesedám z 55kW benzínu, takže to bude určitě skok (i když normálně jezdím s Hyundaiem 136kW, pak s dodávkou P Boxer a občas s Porsche 220PS) prostě každý auto vím, co od něj můžu čekat.

Jelikož se blíží koupě, tak jsem dneska přemýtal, co koupit a když si pomyslim, že u té mé stávající na olej nekoukám, protože vím, že od výměny k výměně vydrží, kapotu otvírám opravdu jen na ostřikovače, najezdim tak 15-20t ročně a nerad bych přesednul do něčeho nespolehlivýho, stávající OI je 10 let v rodině a je bezproblémová, takže než jít do něčeho, kde vím, jaké mě můžou čekat nemilé problémy, to rozhodně ne.

Pokud by mi nestačil výkon, dalo by se to rozumě načipovat, kdyby odešla spojka není to každopádně tak drahý jako nová hlava motoru popřípadě něco dalšího ;)

Co mám známého u PSVS, který je tam má jako služební, tak několik jim už nemazalo a přidřeli se no a ten jeho po cca 45t za 3/4 začíná taky pomalu blbnout při startu. Jen teskně vzpomíná na původní OI 96kW

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je dost přehnaný...nemyslíš?

Např.ty 77kw z 2005 co mám a který mi jezděj opravdu dobře to třeba v klidu nandaj i 81kw která mi v Passatu jela teda fakt dobře...... a že bych nepředjel autobus nebo Favorita to je fakt dost přehnaný......no když bych chtěl a byl závodník tak to scela určitě nandám i konkurečním motorům stejného výkonu-vyzkoušeno... a ono pro běžný ježdění je těch 77kw plně dostačující.

Jasně neni to závoďák,ale zas je spolehlivej a nemusim se obávat nějaké nečekané závady jako u 2.0TDi nebo u chipovaných 77kw.....ty jak jsem obeznámen od známého co měl chip na 1.9TDi......za rok chipu od Cimbu měněno Turbo a Sertvák se spojkou.....takže taky nic moc.

Ono už to neni jako u starých TDi 81kw....to ten známej právě před tou 77kw měl a měl jí chiplou na +- 100-110kw a za 300.000km na to nehrábnul,tak pod vidinou že chip je pro motor o.k nechal chipnout i pak to PD77kw a po roce to nechal dát pryč po těch značných výdajích.

Karlosi, na kolik to měl ten tvůj známý chipnuté? Já jen, že jsem slyšel na Cimbu dobré reference a chip od něj tady někteří mají a zatím si to chválí. Pokud tomu nedáváš na prdel a krouťák nemáš 340 či 350, tak by to mělo být vpoho ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlosi, na kolik to měl ten tvůj známý chipnuté? Já jen, že jsem slyšel na Cimbu dobré reference a chip od něj tady někteří mají a zatím si to chválí. Pokud tomu nedáváš na prdel a krouťák nemáš 340 či 350, tak by to mělo být vpoho ne?

My jsme tehdy měli stejné Passaty(1998-1999) TDi 81kw,to měl chip na cca 100kw a najel s tim přes 300.000km a nehrábnul na motor,pak pořídil Superba TDi-PD 77kw,chip na 105kw a za rok ježdění s ním dělal Turbo(podotýkám že po jízdě dochlazuje) a Setrvák se spojkou.........sám nějakej borec co dělá chipy mu řekl že PD je dost choulostivý a že spojka+setrvák u TDi 77kw nemůže vydržet přes 300Nm ani náhodou že tolik sami o sobě nevydržej standartně,že natož u chipů.

On to hlavně jako závoďák nepoužívá..jen vždy chtěl lepčí ten moment zrychlení a jak řikám starý TDi 81kw mu vydželo bez problémů víc jak 300.000km a PD77kw za rok už dvě celkem nákladný opravy,ještě že existujou vrakáče že se tam dá vše sehnat nové za poloviční ceny jinak by řval daleko víc.......

Ono u Cimbu maj sice pěkný čtení o tom že z motorem jako takovym žádné problémy po chipu nejsou známy,ale co to okolo že........každej toho na svých stránkách nakecá a ono věřit tomu a praxe už bývá jiná......taky pár takových případů znám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My jsme tehdy měli stejné Passaty(1998-1999) TDi 81kw,to měl chip na cca 100kw a najel s tim přes 300.000km a nehrábnul na motor,pak pořídil Superba TDi-PD 77kw,chip na 105kw a za rok ježdění s ním dělal Turbo(podotýkám že po jízdě dochlazuje) a Setrvák se spojkou.........sám nějakej borec co dělá chipy mu řekl že PD je dost choulostivý a že spojka+setrvák u TDi 77kw nemůže vydržet přes 300Nm ani náhodou že tolik sami o sobě nevydržej standartně,že natož u chipů.

On to hlavně jako závoďák nepoužívá..jen vždy chtěl lepčí ten moment zrychlení a jak řikám starý TDi 81kw mu vydželo bez problémů víc jak 300.000km a PD77kw za rok už dvě celkem nákladný opravy,ještě že existujou vrakáče že se tam dá vše sehnat nové za poloviční ceny jinak by řval daleko víc.......

Ono u Cimbu maj sice pěkný čtení o tom že z motorem jako takovym žádné problémy po chipu nejsou známy,ale co to okolo že........každej toho na svých stránkách nakecá a ono věřit tomu a praxe už bývá jiná......taky pár takových případů znám.

U 77kw TDi odchazej turba i v serii.Nekde se asi musi i setrit.A hlavne, kdyz si to nalogujete tak uvidite jak ty turba tlacej odspodu velky spicky. Regulace v SW je dost ostre nalazena uz v serii. Pozadavek 1bar a vono to lita o pul baru nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My jsme tehdy měli stejné Passaty(1998-1999) TDi 81kw,to měl chip na cca 100kw a najel s tim přes 300.000km a nehrábnul na motor,pak pořídil Superba TDi-PD 77kw,chip na 105kw a za rok ježdění s ním dělal Turbo(podotýkám že po jízdě dochlazuje) a Setrvák se spojkou.........sám nějakej borec co dělá chipy mu řekl že PD je dost choulostivý a že spojka+setrvák u TDi 77kw nemůže vydržet přes 300Nm ani náhodou že tolik sami o sobě nevydržej standartně,že natož u chipů.

On to hlavně jako závoďák nepoužívá..jen vždy chtěl lepčí ten moment zrychlení a jak řikám starý TDi 81kw mu vydželo bez problémů víc jak 300.000km a PD77kw za rok už dvě celkem nákladný opravy,ještě že existujou vrakáče že se tam dá vše sehnat nové za poloviční ceny jinak by řval daleko víc.......

Ono u Cimbu maj sice pěkný čtení o tom že z motorem jako takovym žádné problémy po chipu nejsou známy,ale co to okolo že........každej toho na svých stránkách nakecá a ono věřit tomu a praxe už bývá jiná......taky pár takových případů znám.

Určitě se najdou případy, že turbo nevydrží. Uvažuji do budoucna o chipu a chci to dát někomu, komu po úpravě auta najezdili dost km bez poruchy. Co mám informace, tak v sérii má 1.9TDI krouťák okolo 280 N.m. a spojka je tam dimenzovaná na max. 350 N.m.. Určitě něchci úpravu na hranici maxima.

Doufám, že problémy při rozumné úpravě nebudou:).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CO VÍM TAK HODNĚ ZÁLEŽÍ NA MODELOVÉM ROKU VÝROBY. Ty první spojky (rok 2004) a turba podle toho člověka co mi náhrával SW se nepovedli a tam ten chip on osobně nedoporučuje.Taky hodně závisi na tom jak s tim autem hodně jezdiš a jak často to zrychlení využívaš.Já to mám cca půl roku a jsem spokojený.Sice nepozoruju že mi klesla spotřeba ale auto jde krásně za plynem a co se týče akcelerace tak spokojenost.Uvidime časem jestli to byl dobrý krok či ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně kdybych do toho šel tak určitě od někoho kdo tomu opravdu rozumí a udělá mi soft.tak jak budu chtít já dle požadavků...a né to seriový chipování co nabízej známé firmy na netu apod. .....ty to nastavěj tak aby člověk byl unešenej hned po prvnim sešlápnutí plynu,ale co to dělá z motorem atd.to bych řekl je už moc nezajímá....takový ty nabídky že z 1.9TDi 77kw na 110kw apod.bych úplně přehlížel...to si myslim že je vražda toho motoru....jó ono to pojede jako kráva,ale ty následky.

A upřímně.....kdo tu řiká že to chce jen na občas při akceleraci tak částečně kecá.....když někomu auto jede tak kdo na to nešlápne že...asi každej.

Např.ten můj známej co jsem měli tehdá ty stejný Passaty 81kw akorát že on ho měl s chipem,dělal mu ho na míru přímo frajer co se tim zabejval a byl s nim spokojenej a motor bez sebenších oprav vydržel přes 300.000km a ani mu neodešla váha vzduchu nebo max.jednou a to mě třeba za 360.000km s tim Passatem bez chipu odešla 3x.

Pak do toho Superba 77kw pořídil už standart.chip a hned zezačátku měl problémy s tim že mu to cukalo při akceleraci,tak mu to taky řešily asi 3x než byl spokojenej a pak se dostavilo Turbo,Setrvák se spojkou tak to nechal dát pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...