Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

No nekolikrat jsem byl svedkem kdyz byli v Chomutove-Jirkove slovaci ktery si na slovensku nemaji z ceho vybrat.. a radsi vazili delsi cestu.. pripadne DP spolupracuje v SR s BH Motorsport..

jen ať ty slovenský kluci přijedou, rádi je uvidímě :) Já k nim do Tater taky rád jezdím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdybych si nemyslel, že ten CR je lepší, nebudu si ho kupovat, to dá rozum. Celá ta koncepce PD je od základu pojebaná. To byla cesta špatným směrem, což u koncernu vědí, a proto od ní taky upustili. Ten motor co mám v "cécéčku" je úplná nádhera. Zatim.
Ta koncepce nebyla pojebana a na svou dobu nadcasova, ukaz mi jedineho vyrobce kterej mel vstrikovanej tlak prez 2000 baru??Jedinej krok mimo bylo zavedeni piezo vstrikovacu od siemensu a to ze 16ventil ma problemy s palici, to ze v cechach je nafta na hovno je proste marne, jinak problemy ty motory nemaj pokud dostanou to co maji. Koncern od ni upustil protoze uz nejsou schopni plnit prisne emisni normy protoze DPF filtry se vstrikovanim PD nefunguji moc dobre a to ze lidem vadi hluk. Nemyslete si ze CR motory nebudou mit problemy, jiz ted resime 3.0TDI motory kde odchazej vstrikovace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre delas :palec2: nejlepsl jsou ty tuning boxy ted jsem resil Q7 s powerboxem kterej zkresluje tlak v rampe, odeslo cerpaldo. Takze box ven a udelal se plnohodnotnej kvalitni tuning kde neni vyhrocenej tlak railu ale je to posunuto korektne v dobe vstriku,predvstriku atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

zdravim planujem kupit octaviu II TDI a rozhodujem sa medzi 1.9 a 2.0 vidim ze je tu forum na obe motory no je tam toho strasne vela kazdy pise o nejakom probleme ja by som chcel vediet vas strucny nazor ktory je teda lepsi vyhodnejsi.

...uz som tu nasiel...takze asita 1.9

Editováno: , autor: Relic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak, 1.9 znamena menej pripadnych problemov ako 2.0... ale tie 2.0 to je kus od kusu a rocnik od rocniku, je ich totiz viac variant (kody motorov, cize 8V, 16V, s DPF, bez DPF...)

ak chces menej problemov tak 1.9, ak chces viac radosti z jazdy tak 2.0...

Editováno: , autor: paldous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1.9 chytneš kus a ulítne ti ojnice, taky to není levná sranda taky tam byla vadná série.Mám 2.0TDI 16V 103KW bez DPF6měs 05 a je bezproblémovej má 113tis km a je to držák povožení je nádherný oproti 1.9TDI.Měl jsem to rok i načipovaný na 125KW a to je potom jízda.Ale řešil jsem montáž face klimatroniku a musel jsem vyměnit ŘJ motoru která s ní nechtěla komunikovat tak jsem dal origo 103KW. Tu čipnutou mám doma,kdybys chtěl lepší výkon je k mání :smich:

Je to na tobě do čeho se rozhodneš jít ale věř těch dvoulitrů v koncernu jezdí mraky.A ta poruchovost není tak brutální jak se tu sní s oblibou straší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jak zjistis ze je to 8V tak zde bylo někde na foru pěkný fotky jak to poznat, jen to prohledej trocha, Mám doma obě motorizace a jak se zde píše 2.0 bude radost s jízdy. Taky si nemyslím jak jsem kolikrát četl že rozdíl mezi 2.0 a 1.9 výkonově skoro žádnej není(ten rozdíl 40koní musí být přeci někde znát) co se týče poruch tak 1.9 tam nebyl žádnej problém krom klasickéj věcí jako brzdy olej atd atd... a na 2.0l mám natočeno 40t km. takže tam je asi brzo na nějaký hodnocení....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

Mám 1,9 BXE bez filtru O2 FL 4x4 MR09 najeto 100t km. To auto je fakt líný a to mělo na brzdě 110k/280Nm (ale spíš by to chtělo líp odstupňovat převodovku :-)

Teď mám chip od TDIFuna (asi od 60t km) zhruba na úrovni 2,0 (něco přes 140k/310Nm (od 2t do 3,5t ot.)) Auto jede úplně jinak. Hodně velký rozdíl.

Jinak motor dobrý, olej nežere, má dlouhý starty, turbo je docela slyšet ... ale to je normální

V práci máme ještě 2,0 CR 16V a ve 40t odešel vstřikovač ... jinak ok

Tohle dilema jsem řešil taky, jestli 1,9 nebo 2,0. Vyhrála 1,9. Měl jsem ho v minulém autě, ale to byl 5-ti kvalt, tam to docela jelo. Vydržel 300t, pak odešlo turbo, první závada, jinak mě vždycky dovezlo. Je spolehlivější, méně náchylný na kvalitu paliva, a hlavně levnější o 80t, výkon dožene chip :)

Dneska bych šel do 1,4TSI.

Jirka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chalani dakujem za nazory teraz to vyzera ze ten 2l je lepsi hm takze ked to dobre chapem tak ten 2l lepsie taha od spodu ma vacsi vykon ma 6r cize na dialnici by mal byt tichsi ako 1,9 5r ale zase asi aj spotreba je vacsia... je pravda ze ked clovek kupuje pouzite auto nevie co kupuje.. no je to tazke

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Tohle dilema jsem řešil taky, jestli 1,9 nebo 2,0. Vyhrála 1,9. Měl jsem ho v minulém autě, ale to byl 5-ti kvalt, tam to docela jelo. Vydržel 300t, pak odešlo turbo, první závada, jinak mě vždycky dovezlo. Je spolehlivější, méně náchylný na kvalitu paliva, a hlavně levnější o 80t, výkon dožene chip :)"

Ale totálně zkrátí životnost a 300tis km nenajedeš jako s tím tvým předchozím TDIčkem. Je to náchylnější na to abys to odrovnal, hold to není postavený na takovej výkon.A až ti podá roztržená ojnice ruku tak se nediv nebo se ti rozvybruje motor díky rozsypaný dvouhmotnostní spojce která nevydrží ten krouťák.

Tak se rozhoduj podle těch co už s tím maj zkušenost a pročti si vše i očipování těhle motorů.

Můj názor je pokud větší výkon tak si připlatit za větší výkon v sérii něž si ušetřený peníze za slabší načipovanej motor nacpat do pozdějších oprav.

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Relic: Spíš bych to vybíral podle toho, jak jezdíš. Mě ta 1,9 stačila, ale časem to bylo málo ... pokud by si našel nějakej málo jetej 2,0 CR tak asi ten ... u bazarovýho auta je to ale loterie

To acek: Nesouhlasim. Motor to vydrží, vydrží i víc. Odrovnáš ho točením za studena, nedochlazováním, ale to každej motor. Setrvák a spojku odrovnáš i na sériovce, když jí dáváš zabrat. Jinak spojku, přítlačák, setrvačník vyměníš za 20t, to jsem stále 50t v plusu. Chip jsem dělal u TDIFuna, tady na foru má docela dost příspěvků a kladných hodnocení :) chip odladěn na brzdě.

Doplnění: V autě mám haldex 4. gen. ke kterýmu se montuje spojka a vše kolem stejné pro všechny motorizace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se chip uděla s rozumem tak se neni čeho obavat,auta maji vždy z vyroby nějakou vykonovou rezervu,kolega ma 1.9 tdi chiplou a ma nalitano 350 tis a v pohodě.Ale taky jse k autu nechova jako prase ale jako člověk a o tom to je :) .Jinak přeji hodně štěsti při vyběru a hlavně se neukvapuj a dobře vyber :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak myslíš já ty následky vyděl u mnohokrát na vlastní oči např. prasklej blok nad ojničním uložením přesně v mazacím kanále roztržený ojnice odrovnaný turba z přehřátí po takzvaným držení u huby. Ukáplý vstřiky i se žhavičkama po destrukci turba a následným vlítnutí rozehřátýho oleje do sání následně se rozeběhne motor do plnejch otáček a nechcípneš ho jen přes kvalt všude je kouře jak z dýmovnice. Prasklý klikový hřídele u setrváku protože ten krouťák to nevydrží spojky a mnoho dalšího.Tak kde pak máš ty ušetřený peníze?Zapoměl jsi taky že za opravy se platí,pokud nejsi sám zručnej a uděláš si to všechno sám.A bude ti to stát za ty starosti s opravama?

:noot:

Za mě 2.0TDI osobně jsem s ní naprosto spokojen a nenechala mě ani jednou ve štychu.Spořeba se dá od 4.8L hodně lehká noha na plynu na dálku při 90Km/h až do 6.5L/100Km.

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedáváš lehnou otázku :) Já mám 2.0 TDI 16V DSG najeto 97tis a zatím bez problémů. Kvalita naftových motorů od VW je obecně na mizerné úrovni. Když vezmu v potaz dobu než přišli s CR anebo výkony jejich motorů. Např. BMW je v tomto mnohem dál :( Mít na to peníze tak dnes jdu do 1.8 TSI L&K 7°DSG :) Ale jinak jsem s autem spokojený a za sebe říkám 2.0 pokud dobře koupíš neprohloupíš. Já auto z bazaru nekupoval takže ani po roce a půl nezjišťuji žádné skryté vady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no nic, můj názor je ten, že pokud nejsi prase, jde to, viz. příspěvek výše. Jo a na vlastní oči jsem viděl auta po chipu, která jezdí a nerozpadla se :)

Z5 k tématu: Relic: Proč ne TSI?

proc ne TSI no kvoli spotrebe viem ze TSI je zivsie ako TDI ale ja nepotrebujem stale jazdit ako na formule chcem plynulu jazdu s turbom a s dobrou spotrebou. nevadi mi ani to ze TDI viac vrciii teraz ma 1.8 benzin a to je iny zrut kolega ma 1.8t to taky vela papaaa. som rozhodnuty ze TDI ale vacsina ma odhovara od 2l. este by som sa opytal su tam ine drahsie diely npr spojka prevodovka turbo a tak sevis oproti 1.9???

dalej by ma zaujimalo v akych bazaroch pozerate auta... ceske nemecke....lebo u nas na slovensku vsetko pretacajuuu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedáváš lehnou otázku :) Já mám 2.0 TDI 16V DSG najeto 97tis a zatím bez problémů. Kvalita naftových motorů od VW je obecně na mizerné úrovni. Když vezmu v potaz dobu než přišli s CR anebo výkony jejich motorů. Např. BMW je v tomto mnohem dál :( Mít na to peníze tak dnes jdu do 1.8 TSI L&K 7°DSG :) Ale jinak jsem s autem spokojený a za sebe říkám 2.0 pokud dobře koupíš neprohloupíš. Já auto z bazaru nekupoval takže ani po roce a půl nezjišťuji žádné skryté vady :)

jasne ze na novom aute nemozes vediet spolahlivost nove je novee... ale preco by si chcel 1.8TSI hm a co su to tie CR???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...