Martin Crhák Vloženo 9. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2019 před 1 hodinou, bouchy napsal: Únava materiálu? Come on! Ta by se projevila úplně jinak. Pokud vím, tak ten řetěz má být mazaný tryskou. Od 1000MB až po Fabia 1,4 OHV (téměř) stejná sada, tedy ozubená kola nasazovaná na hřídel s klínkem. Ano, historicky se vyrojilo několik šmejdských výrobků, ale v žádném případě ne z výroby. Na jiných stránkách jsou o tom celé romány. Šmejd se většinou projevoval brzy nataženým chrastícím řetězem, nebo rovnou roztržením velkého kola, což byl nekvalitní čínský sráč, navíc prodávaný pod značkou ČZ aj. Težko říct, co koupit. Vše mají v prackách překupníci. Kdysi byl ostrý zub, dnes už je jen druhovýrobní tupý zub. Klein a Blažek, ČZ a já nevím jaké, dejme tomu ověřené. Bacha, kdekdo bude chtít udat i ojetou sadu. Existuje-li zdroj řetězů, pak no problem. Netuším jak se tohle stalo . ale řekl bych že to bude tím jak to celý život jezdilo za studena a tak. a až po roce a něco mého používání se stalo tohle. Na druhou stranu o svoje auto se starám až přehnaně ale na rozvody se nikdy nekoukalo . nebyl důvod. řetěz vážně nebyl slyšet. auto startovalo bez problému . až jednoho rána jsem nastartoval . ujel sem cca 2 metry , pak to cuklo a zdechlo .. a potom už na laně do servisu .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husita Vloženo 29. Květen 2020 Sdílet Vloženo 29. Květen 2020 Tak takovýhle zmetek by z fabriky nikdy neodešel. To ti dám písemně. Pravda, vyloučit se to úplně nedá, ale rovody na OHV byly takařka nesmrtelný. Když už se měnily, tak při GO nebo nějaké jiné větší opravě motoru. Jinak to nemělo smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.