Fycke Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Zdravim. Mam o1 1.8T 110KW automat,rv99,combi. Chcel by som sa vas opytat kolko litrov mam v nadrzi ak mi signalizuje rezervu. Viete, zeby som vedel ak niekedy zasignalizuje priblizne aky mam dojazd. Takze kolko asi ? 7-8-9 litrov tam je? Dakujem vopred Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Rezerva u octavie je 7litrov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fycke Vloženo 29. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Ok dik. Takze to mam tak na tych 50km. diki moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Škoda Auto pumpám zaslala vysvetľujúci materiál, ktorý zákazníkom problém objasňuje [6.10.2004, TASR] Do nádrže každého zo štyroch modelov škodoviek sa vojde približne o 10 litrov paliva viac, ako uvádza dokumentácia. Namiesto oficiálne proklamovaných objemov nádrží 42 litrov (l) pre Feliciu, 45 l pre Fabiu, 55 l pre Octaviu a 63 l pre Octaviu 4x4 je totiž skutočný objem palivového systému u Felicie 51 litrov, Fabie 58 l, Octavie 71 l a u Octavie 4x4 je to 74 l. Podľa materiálu, ktorý Škoda Auto rozposlala benzínovým pumpám, v prvom prípade ide o objem, ktorý má možnosť majiteľ auta využiť pri štandardnom spôsobe tankovania, ako sa uvádza v návode na obsluhu auta. Viac paliva môžu majitelia automobilov natankovať po odvzdušnení nádrže pri vyradení bezpečnostného ventilu v hrdle nádrže. Škoda Auto tento postup neodporúča. Podľa Vladimíra Dodrvu z marketingového oddelenia automobilky negatívnym dopadom takého tankovania môže byť zhorený katalyzátor. Reálnu veľkosť nádrží charakterizuje Škoda Auto ako bezpečnostný objem, ktorý je nutný pre rozpínanie paliva vplyvom ohrievania a ktorý zabezpečuje, že palivo nezačne vytekať z vozidla odvzdušnením ani v prípade jeho odstavenia na svahu so sklonom až 10 stupňov na neobmedzene dlhý čas. Skutočný objem nádrže sa dá natankovať pri vyradení páčkového ventilu v hrdle nádrže a pomalším tankovaním, čo je však v rozpore s návodom na obsluhu. Pri zašraubovanom uzávere nádrže je páčkový ventil otvorený a umožňuje rýchlejšie odvzdušňovanie bezpečnostných objemov nádrže počas všetkých režimov jazdy. Pri tankovaní, teda odšraubovanom uzávere nádrže, má byť podľa Škody Auto uzatvorený, aby tieto objemy nebolo možné naplniť. Ak teda zákazník na benzínovej pumpe natankuje viac, ako by sa do nádrže jeho auta mohlo vojsť, nemusí ísť hneď o podvod zo strany benzínových púmp. Škoda Auto pumpám zaslala vysvetľujúci materiál, ktorý zákazníkom problém objasňuje. Benzínka Shell napríklad robí pre "neveriacich" zákazníkov akciu, počas ktorej v servise zisťujú skutočný objem nádrže, teda, koľko sa dá do nej skutočne natankovať. Ak má pravdu zákazník, platí prehliadku benzínka, ak ona, servis platí zákazník. www.etrend.sk/auto/auto-poradna/do-nadrzi-skodoviek-sa-... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dexterboy125 Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 71 litrov??? takze ked som dnes dosiel na benzinku s dojazdom na 0 a natankoval som 50 litrov, tak este stale som mal v nadrzi 21 litrov??? to je trosku neuveritelne nie? ved to by znamenalo ze mam dojazd este 400km!!! a nech mi nikto nehovori (ani riaditel Skoda Auto) ze nafta sa moze za tepla rozpinat az o takmer 50% a preto potrebuje tolko priestoru... kde sa to da zmerat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Dexterboy125 a ako si tankoval? hneď pri prvom vypnutí pištole si prestal tankovať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 16. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2012 Na píšem tu môj dnešný tankovací rekord. Najazdených 1098km. Keď mi zasvietila 0km dojazd na palubáku tak som ešte najazdil 88km a natankoval som 61,5l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fincik16 Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 (editace) Octavia I 1,9 TDi 66 kW - pri zasvietení kontrolky rezervy som urobil reset najazdených kilometrov. Už mám 145 km najazdených na rezerve a stále jazdím. Viem, nie je to dobré pre palivové čerpadlo (chladenie čerpadla - ale niekde som dnes čítal, že je chladené palivom zvnútra, čiže ak palivo v nádrži nie je, asi toho moc nenajazdím a porucha by nemala byť - skôr ten vzduch v čerpadle) a hrozí aj zavzdušnenie palivového systému, ale zo zaujímavosti som vždy chcel vedieť koľko na tom dám pri normálnej jazde. Dal niekto už viac km na rezerve na tejto Octe? Chcem vedieť či ešte čo-to pojazdím, ale myslím, že hej. Editováno: 19. Prosinec 2016, autor: fincik16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Spise bych videl problem v odvetravani nadrze. To je pohanene podtlakem pres aktivni uhli v nadobce, kde je el.ventil, ktery spina el.jednotka v motoru a odvetravani se spaluje. Bohuzel, pokud si nekdo zalije exp.nadobku a jeste k tomu zaparkuje v kopci nadrzi hrdlem z kopce, je jiste, ze vlitne misto vypar benzinu nadrze primo benzin a co to udela dale v nadobce aktivniho uhli a se spalovanim motoru ......., hlavne pro katalizator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.