Publikováno Září 4, 201213 r Zdravím, tak jsem byl na rybách. Hezky jsem si zachytal vrátil se k autu obložen hromadou krámů a plnejma rukama. Mačkám odemknutí auta na dálkovém ovládání a kde nic tu nic. Auto se povedlo odemknout manuálně klíčkem, zjistil jsem taky že musím hned pootočit klíčkem v zapalování do druhé polohy, jinak začne houkat alarm. Zamknutí auta a otevření kufru na dálkovém ovladači funguje normálně takže baterka je ok. Předpokládám že je asi vymačkané tlačítko.... Nevíte někdo jestli je nutné kupovat hned celí klíč s čipem atd.? Díky
Září 4, 201213 r Podle toho co je vadné bude vypadat oprava/výměna. Pravděpodobně bude třeba vyměnit mikrospínač na plošňáku. Nicméně ani kdyby to nepomohlo, stačí pak koupit jen tu část klíče s DO. Ať už se jedná o "vajíčko" nebo vystřelovák.
Září 4, 201213 r Nicméně ani kdyby to nepomohlo, stačí pak koupit jen tu část klíče s DO. Ať už se jedná o "vajíčko" To mě zajímá. Mám totiž se svojím druhým klíčem problém, že když jsem v něm vyměnil baterky, tak vkuse svítí červená dioda na klíči, tak jsem předpokládal, že je v něm něco špatně. Navíc, když jsem auto kupoval, tak mi řekli že funguje jenom jedn klíč a co je s tím druhým, že neví. A aby to nebylo tak jednoduché, na jednom klíči mám frekvenci 433 a na druhém 434. Myslíš, že by s tím šlo něco udělat?
Září 4, 201213 r No, tak ten nefunkční klíč není vůbec k Tvému autu. Respektive jeho DO díl. Podle fuknčního sežeň druhý, nakóduj a hotovo. Pro jistotu, jestli máš možnost, vyčti číslo komfortky a podle něj zjisti jaký přesně potřebuješ. Třeba tady se už to řeší.
Září 4, 201213 r To mě zajímá. Mám totiž se svojím druhým klíčem problém, že když jsem v něm vyměnil baterky, tak vkuse svítí červená dioda na klíči, tak jsem předpokládal, že je v něm něco špatně. Navíc, když jsem auto kupoval, tak mi řekli že funguje jenom jedn klíč a co je s tím druhým, že neví. A aby to nebylo tak jednoduché, na jednom klíči mám frekvenci 433 a na druhém 434. Myslíš, že by s tím šlo něco udělat? Frekvencia musi bit rovnaka na oboch D.O. Ked ti funguje D.O. s frekvenciou 433Mhz tak aj druhy kluc-D.O.musi mat frekvenciu 433Mhz. Pri frekvencii 434Mhz plati to iste.
Září 4, 201213 r S těma fretvecema je mi to jasné, že musí být jenom jedna. Jenže na vajíčku je to napsané na planžetě a tu můžu přehodit na jakýkoliv vajíčkový ovladač. Zítra zkusím vyčíst to číslo komfortky a dám vědět.
Září 5, 201213 r Tak jsem to zjišťoval a komfortku mám takovou: a auto 1,9tdi 81kw rv1999. K autu mám dva klíče . Ten v levo je podle mě originál, je na něm 433Mhz a ten nefunguje. Ten v pravo byl kupovaný předešlým majitem ve škodovce, je na něm 434Mhz a ten funguje. O co mi vlastně jde? Jakou frekvenci vlastně mám? Šlo by ten nefunkční klíč nějak spravit a zprovoznit? Když do něho dám baterky (jsou tam dvě na sobě), tak trvale svítí červená dioda. Planžeta i imobilizér fungují normálně. Nebo se na to mám vyprdnout a časem pořídit jinačí klíč?
Září 5, 201213 r Podle mnou výše odkazovaného vlákna, kde se tohle řeší, potřebuješ klíč s frekvencí 433 Hz: Ke komfortce 1J0 959 799AH potřebuješ klíč který běží na frekvenci 433Mhz, takže např. klíč 1J0 959 753 N. Tak nevím. Třeba zrovna máš přehozené díly klíče mezi sebou. Upraveno Září 5, 201213 r od Wojnar
Září 5, 201213 r Díky za to, aspoň konečně vím, jaký klíč bych měl chtít. A jestli to dobře chápu, tak mám komfortku 2,5g.
Září 5, 201213 r Všechny indicie tomu nasvědčují. I rok výroby auta Upraveno Září 5, 201213 r od Wojnar
Září 5, 201213 r Zase jsem o něco chytřejší. To víš. U žigula, kterého jsem měl před oktávkou, byly klíče 30 roků stejné. Tam jsem takové problémy neměl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.