stefan64 Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Dobry den, mam 1.8t TSI a po cca 6 tis km mam vyfukove koncovky plne sadzi. Ak by to bol diesel, tak "mozno" ok, ale benzin? Mam trochu strach, ci sa nieco nedeje. Uz sa divam na vyfuky roznych aut. Manzelka ma suzuki 1.3 vvti a po 4 rokoch ( 30 tis km ) je vyfuk tak akurat hrdzavy, ale nie cierny od sadzi. Ake mate skusenost Vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Benziny s přímým vstřikem prý v určitých režimech produkují saze, ale jestli je ti i tento případ netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan64 Vloženo 13. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Pocul som nieco o EGR ventiloch, ale neviem sa dopatrat povodu. O Skoda servise u nas - Piestany - sa vyjadrovat nechcem, na moju otazku pokrcil technik plecami s rukami vo vackoch, ze - vahova skuska! Pomyslel som si, ze 0,5l oleja to nezerie, lebo je stale v norme. Inak na mna kaslu. Tak budem kaslat aj ja na nich. Mozno je to trochu oleja, ale v norme. Chcel by som vediet skusenosti ostatnych s 1.8 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Všechny TSI mají černý výfuk. Mimo jiné je v určitých režimech potřeba zchladit výfukové plyny,aby "neshořel" katalyzátor,tak si ŘJ obohatí směs,no a už z výfuku lítají saze. Opět je to věc,která se na foru řešila. Je dobré občas mrknou i do jiné sekce motorů než jen u Yetiho. Např. Octavia II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Jetistí sou uzavřená komunita, ty do sekce OII ze zásady nechodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 stefan buď v klidu je to normální,mám sice octu,ale motůrek máme stejný.Na bílé je to krásně vidět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkihome Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 ja mam Superb 1.8 TSI a vyfuk mam jak 2.5 TDI. predpokladam, ze je to v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 18. Září 2012 Sdílet Vloženo 18. Září 2012 takto nějak to vypadá u mě : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stefan64 Vloženo 19. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Dakujem za odpovede, len aby nam nezaviedli tiez nejaky DPF filter. 2 Pawouk: no, mal by som sa polepsit, a pouzivat hlavu..... inak sa tam niekto zmienil ze poziva OMV carrera 95 benzin a tak a ma koncovky ciste. A spominal, ze to chce nedrzat to na 1500ot/min ale ist vyssie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 (editace) stefane,já jezdil jak na Carreru 95,tak i 100 a nějak mě nepřišlo,že by výfuk byl méně černý. Možná,že u 1.8 TSI se to nějak projeví,ale u 1.4 TSI ne. Nevím jak je to u 1.8,ale napříkad u 1.2 TSI se děje toto: Dvojitý vstřik paliva při plné zátěži U zážehových motorů s přímým vstřikováním benzinu dochází při plné zátěži a otáčkách do 3000 min-1 částečně k nežádoucímu nerovnoměrnému rozložení směsi. Tomu lze předejít cíleným dvojitým vstřikem benzinu, jimž se navíc zvýší i krouticí moment o 1 až 3 Nm. Dvojitý vstřik rovněž přispívá k rovnoměrnějšímu rozptýlení (homogenitě) směsi a tím k lepšímu spalování. Cykly s dvojitým vstřikem paliva při plné zátěži probíhají od volnoběhu až do otáček 3000 min-1. a toto: Dvojitý vstřik paliva pro ohřev katalyzátoru Dvojitý vstřik paliva je také využíván pro rychlejší ohřev katalyzátoru (homogenní ohřev). Katalyzátor tak rychleji dosáhne své provozní teploty, čímž se zvýší kultivovaný chod motoru po studeném startu a zároveň se snižuje vznik emisí obsahující uhlovodíky (HC). Homogenní ohřev katalyzátoru tak celkově zlepšuje emise výfukových plynů a snižuje spotřebu paliva. No asi to nebude tak růžové,jak tvrdí výrobce,když máme z výfuků sazomety. A mimo tyto dvě věci se ještě používá obohacení směsi při rychlé jízdě a vysoké zátěži motoru,aby "neshořel" katalyzátor. Pak se můžeme divit,že nám z toho lítají saze. Jo,ještě jsem zapoměl dodat,že o filtru pevných částic se údajně u přímovstřikových benzínových motorech uvažuje v souvislosti se zavedením emisní normy EURO 6,nebo vyšší. Editováno: 19. Září 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkihome Vloženo 19. Září 2012 Sdílet Vloženo 19. Září 2012 Jdu blejt velebnosti, DPF v benzine. OMFG! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.