Motor

Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav

    21 topics v tomto fóru

      • 0 odpovědí
      • 2 969 zobrazení
    1. Jaký motor pro Yetiho?

      • 64 odpovědí
      • 36 408 zobrazení
    2. 1.6 TDi

      • 7 odpovědí
      • 7 394 zobrazení
    3. LPG

      • 0 odpovědí
      • 5 309 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 4 549 zobrazení
      • 23 odpovědí
      • 2 571 zobrazení
      • 27 odpovědí
      • 11 754 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 616 zobrazení
    4. Yeti spojka

      • 17 odpovědí
      • 4 403 zobrazení
    5. Jízda v terenu

      • 7 odpovědí
      • 2 073 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 896 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 2 217 zobrazení
    6. 7°DSG

      • 8 odpovědí
      • 3 528 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 24 159 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 3 113 zobrazení
      • 82 odpovědí
      • 32 494 zobrazení
    7. Druh spojky 1.2 TSI

      • 1 odpověď
      • 2 566 zobrazení
    8. Houkani spojky pri zaberu

      • 0 odpovědí
      • 2 541 zobrazení
    9. Problémy s DSG

      • 19 odpovědí
      • 11 806 zobrazení
    10. závada spojky

      • 6 odpovědí
      • 4 835 zobrazení
      • 40 odpovědí
      • 17 078 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.