Jump to content

Motor

Vše o motoru, a výfucích, poruchy, úprav

    21 topics in this forum

    1. Jaký motor pro Yetiho?

      • 75 replies
      • 44,382 views
      • 0 replies
      • 4,350 views
    2. LPG

      • 0 replies
      • 6,454 views
    3. EGR Ventil

      • 8 replies
      • 1,864 views
      • 5 replies
      • 6,154 views
      • 23 replies
      • 4,814 views
      • 27 replies
      • 14,849 views
    4. Převodovka - hlasitá dvojka

      • 2 replies
      • 1,525 views
    5. Yeti spojka

      • 17 replies
      • 5,951 views
    6. Jízda v terenu

      • 7 replies
      • 3,267 views
      • 2 replies
      • 3,057 views
      • 5 replies
      • 3,470 views
    7. 7°DSG

      • 8 replies
      • 5,002 views
      • 41 replies
      • 28,191 views
      • 1 reply
      • 4,282 views
      • 82 replies
      • 36,939 views
    8. Druh spojky 1.2 TSI

      • 1 reply
      • 3,743 views
      • 0 replies
      • 3,712 views
    9. Problémy s DSG

      • 19 replies
      • 13,228 views
    10. závada spojky

      • 6 replies
      • 6,230 views
    11. Motor 1,4 TSI vs 1,8 TSI

      • 40 replies
      • 19,820 views


    • Aktuální příspěvky

      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
      • Ten Scout se mi moc nelíbí, ale tu modrou barvu na fotce bych bral 😊. 
      • No asi to bez aerodynemického tunelu stejně nerozsekneme, takže nezbývá než věřit expertům z Boleslavi, že mají obě varianty dobře vymyšlené.
    ×