Robert16 Vloženo 17. Září 2012 Vloženo 17. Září 2012 Ahoj , pri otočeny klučika auto dlho žhavy a po naštartovani viletia otačky hore a držia sa okolo 1100 a po chvilke padnu na 900 a to hlavne robi v teplych dnoch , neviete kde može bit problem ? 1.9TDi (66kw) 2003 dakujem za odpoved Citovat
Wojnar Vloženo 17. Září 2012 Vloženo 17. Září 2012 Čidlo teploty chladící kapaliny? ŘJ si myslí, že je pod nulou, proto žhaví, proto ten zvýšený volnoběh. Citovat
Robert16 Vloženo 17. Září 2012 Autor Vloženo 17. Září 2012 nad tým som už tie uvažoval , ale neroby to furt ked je motor dobre zohraty tak to naštartuje normalne , ako zistím že tie čidla ukazuju dobre , nechcem ich zbytočne menit, mam aj diagnostiku ale velmi kratko tak som v tom začiatočnik Citovat
Wojnar Vloženo 17. Září 2012 Vloženo 17. Září 2012 Máš diagnostiku, máš i VIS. Najdi si kde jsou hodnoty čidla teploty a koukni co ukazuje. Citovat
Robert16 Vloženo 18. Září 2012 Autor Vloženo 18. Září 2012 no dnes som to kukal tak narychlo v tom VISe hodnoty čidla teploty som nenašiel ešte to kuknem ked bude viac času , však stači sa lognut do motora a v akej skupine su tie čidla ? musim mat naštartovane ? Citovat
Robert16 Vloženo 19. Září 2012 Autor Vloženo 19. Září 2012 No tak dnes som sa stým pohral a nakoniec vadne čislo teploty ako som si myslel ukazovalo - 26 a ked sa trocha motor zohrial tak 60 tak idem objednat druhe a mal by sa problem vyriešit dik Wojnar Citovat
Wojnar Vloženo 19. Září 2012 Vloženo 19. Září 2012 za málo. Jo, včera jsem už se k tomu nedostal. Máš pravdu, ve VIS-u jak se dostat k teplotě motoru není, ale je to v DP. Citovat
Robert16 Vloženo 19. Září 2012 Autor Vloženo 19. Září 2012 ale niako som sa už k tomu dopracoval cez VAG , zase som o niečo mudrejši Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.