Publikováno Září 17, 201212 r Ahoj , pri otočeny klučika auto dlho žhavy a po naštartovani viletia otačky hore a držia sa okolo 1100 a po chvilke padnu na 900 a to hlavne robi v teplych dnoch , neviete kde može bit problem ? 1.9TDi (66kw) 2003 dakujem za odpoved
Září 17, 201212 r Čidlo teploty chladící kapaliny? ŘJ si myslí, že je pod nulou, proto žhaví, proto ten zvýšený volnoběh.
Září 17, 201212 r Autor nad tým som už tie uvažoval , ale neroby to furt ked je motor dobre zohraty tak to naštartuje normalne , ako zistím že tie čidla ukazuju dobre , nechcem ich zbytočne menit, mam aj diagnostiku ale velmi kratko tak som v tom začiatočnik
Září 17, 201212 r Máš diagnostiku, máš i VIS. Najdi si kde jsou hodnoty čidla teploty a koukni co ukazuje.
Září 18, 201212 r Autor no dnes som to kukal tak narychlo v tom VISe hodnoty čidla teploty som nenašiel ešte to kuknem ked bude viac času , však stači sa lognut do motora a v akej skupine su tie čidla ? musim mat naštartovane ?
Září 19, 201212 r Autor No tak dnes som sa stým pohral a nakoniec vadne čislo teploty ako som si myslel ukazovalo - 26 a ked sa trocha motor zohrial tak 60 tak idem objednat druhe a mal by sa problem vyriešit dik Wojnar
Září 19, 201212 r za málo. Jo, včera jsem už se k tomu nedostal. Máš pravdu, ve VIS-u jak se dostat k teplotě motoru není, ale je to v DP.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.