Přejít na obsah

Špatný studený start 1.8T


Jergus

Doporučené příspěvky

 

Špatný první studený start skoro vždy chcípne ...Poté už vše ok.

 

http://gagy007.rajce.idnes.cz/chyba/

 

http://gagy007.rajce.idnes.cz/chyba#WP_20140622_002.jpg

 

Chyba obvod ohřívače snímače 02 řada valcu 1... Co to může být?? lambda je nová ... O který snímač se jedná????  ´Je to AGU motor

Editováno: , autor: GaGy007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, dneska mě auto krapet vyděsilo ... nehtělo vůbec nastartovat, chytlo se a hned chcíplo ... pomohlo až odpojení a připojení každé cívky na motoru ... krom toho mi po nastartování vyletí očky až na 2tis ot a hned spadnou na 1200 ... netušíte někdo co by mohlo být špatně? VAG bez chyby

 

auto má v sobě řj z Cupry R 165kw vč.všech komponent ... přestavba na LPG

Editováno: , autor: plasmo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u mě to nakonec vyřešilo nové čerpadlo

Bohužel to vypadá, že na 4x4 neexistuje druhovýroba

Ikdyž řada e-shopu má v nabídce čerpadlo pro 4x4 , tak nakonec napasuje

Takže origoš za 6500,-

Pro jistotu jsem ještě dobral Vervu 100 a přidal Sonax na vyčištění vstřiků (čert ví jestli předchozí majitel nejezdil na polský benzín)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím pánové.Tak po roce a půl přišla první závada. Motor agu. Studený motor na první start vůbec nechytá,2 start taky ne.Třetí start motor chytne,ále pokud nepřidávám plyn motor má tendenci zdechnout, otáčky prostě padají.Diagnostika ukazovala čidlo nadmořské výšky u klapy, jenže čidlo je OK: Co to může být? Kolik případně stojí ty odvětrávací hadičky? Děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravim, mám podobný problém, auto při prvním startu nechce chytit, až po několikáté, škytá chcípe, pedál musím mít skoro na podlaze. Začalo to tím, že při zapnutí klíčku mi hlasitě rychle cvaká relé palivového čepadla, které je v místě dole jakoby pod volantem. Toto relé jsem si sehnal na inzerát jiné( mělo by být stejné, ale liší se v počtu konektorů viz foto, jinak označení je totožné až na poslední písmeno v řadě, v obrázcích na internetu se toto relé používá do škodovky ale běžně, i když nemá stejný počet konektorů) původní relé co jsem tam měl, mělo všechny zdířky obsazené, opět vidět na fotce. Nyní již nové relé necvaká, vše vypadá v pořádku, ale první starty zůstávají pořád špatné. Další starty, nebo i po hodině jsou však uplně bez problémové. Nemáte s tím někdo zkušenost? Zdá se mi, jako kdyby při prvním startu to nemělo jakoby natažený benzín z nádrže a když už je to ohřáté, nebo dlouho to nestojí, tak to jde hned. a tip relé tam máte vy? Děkuji 

 

post-62517-0-46083800-1441293073_thumb.j

post-62517-0-04046800-1441293081_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

takže můj problém je vyřešen a jednalo se taktéž o první start, kdy auto buď chytlo a hned zdechlo anebo tarokovalo na 2,3 válce než se chytlo apod...

To samé jsem řešil i u mého druhého auta Kia Sorento 3.3V6 a ten samý problém. Tenkrát mi už "inženýři" dokonce chtěli i měnit těsnění pod hlavou na jedné straně motoru apod. 

Nicméně ať se dostanu k jádru vyřešení problému, který spočíval v obyčejném prostříknutí kontaktů sprejem na kontakty, jen najít ten správný kontakt, kterých je na autě nespočet. Začal jsem samořejmě tím, že jsem prostříkal veškeré spojky, které mají přímou souvislost s tímto problémem, ale studený start pořád špatný. Takže jsem začal postupně obměňovat věci od podávacího čerpadla, přes palivový filtr, regulátor tlaku paliva, nové svíčky + nové zapalovací moduly, škrtící klapka, vyčištění vstřikovacích trysek, ventil od odvětrání kliky a pořád prostě problém. Chybový kód žádný nevyskakoval a ani diagnostiky nic nenačetla. takže jsem z toho byl už docela v pasti, protože jsem nevěděl, na který kontakt jsem ještě zapoměl, který by to mohl možná dělat a potom jsem si vzpoměl, že jediné, co  jsem neměl odděláno za kontakt, byl přímo na sekundárním vzduchovém čerpadle. Od toho, co se tento štekr, kterým je čerpadlo připojeno prostříknul je po problému a auto chytá jak má.

A jak jsem psal, že tento problém jsem řešil na sorentu, tak tam to byl  zase štekr na čidle jedné vačky, který byl schovaný pod sáním a já na něj taky zapoměl, ale předcházely tomu stejné obštrukce jako u škodovky.

Nicméně závěrem bych ještě dodal, že takovýto debilní problém jsem před lety řešil na naftovém autě fiat marea, kdy byl taktéž elekronický pedál plynu, ale někdy vůbec nereagoval, jakoby nebyl. Závada nikde žádná ale auto někdy prostě vůbec nereagovalo na sešlápnutí plynu. Tenkrát byl zase štekr-spoj za kastlíkem spolujezdce, který byl jak nový. Prostříkáno sprejem na kontakty a od té doby po problému.

Takže možná to někomu u škoďárny pomůže a jeho problém se studenými starty zmizí také

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Tak snad konečně problém "špatný start" vyřešen

Zabralo to 2 roky . Auto bylo u 4 mechošů

A jen jsem platil a platil

Origo čerpadlo, čidlo teploty, trubka odvětrání , váha , kontrola hadic atd atd

Celkové náklady dosáhly skoro 20tKč

V čem byl nakonec problém ?

V řídící jednotce

Prodávající mi neřekl, že nechával dělat čip tuning ŘJ

Až poslední mechoš pojal podezření

Takže konečně i teď v zimě start na první ťuk

Samo auto jede malinko míň a moje peněženka je o dost štíhlejší

.

P.S. ještě jedna věc

výfukové svody rády praskají a není to okem vidět

dají se nechat zavařit

Editováno: , autor: PetrAT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 5 měsíců později...

Ja mám problém taký že keď chcem studený motor naštratovať, tak chytí na prvý pokus ale musím ho točiť cca 3-5s. Po naštartovaní ide bez problémov. Je to normálne? Moja druhá octávia 1.9tdi alh chytí po 1-2 pretočení motora. Stretol sa s tým niekto?  Na fóru som nenašiel podobný problém lebo mne nelietajú otáčky len musím relatívne dlho točiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Po delší době přidávám opět poznatek ke studenému startu a co jsem psal dříve, že se vyřešilo, tak se vždy problém vrátil zpět. Automobil již sice nevlastním, ale jelikož jsem v kontaktu s dalším majitelem, který auto koupil, tak mohu již s určitostí určit, kde byl problém špatných studených startů.

Jednalo se o NASTAVOVAČ VAČKOVÝCH HŘÍDELÍ, kde byl vlastně daný problém. V náhradě se tento díl dá sehnat např. pod číslem JL 54795

 

el.ventil.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj, předem se omlouvám že zakládám nové téma, ale jsem tu nový a pořádně se neorientuji a co jsem koukal tak jsem řešení mého problému nenašel.

Mám problémy se studenými starty, když chci nastartovat, tak auto točí ale nechytne, otáčky se pohybují postupně nahoru, včera jsem startoval na popáté. Přišlo mi že tam nejde dostatečně paliva nebo to startuje na 3 válce. (  když je motor zahřátý, startuje na ťuk) . Svíčky jsem vyměnil ale přijde mi že je to den ode dne horší a horší. Baterka podle měřáku na 80%. Napadlo mě ještě vyčistit škrtící klapku, nebo lambda, čerpadlo, váha vzduchu, fakt si popravdě nevím rady. Občas se mi stává že auto nejede "naplno" a nad 4k otáček to škubne a jede to jak z praku.

Editováno: , autor: Roman Trnka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 4 roky později...

Ahoj, 

 

mám ovečku 1.8t 110kw AUM, a třeba jednou týdně se stane, že ráno to chytne, ale otáčky kolísají a běží to jak zetor, auto nezdechne, sotva se drží, na plyn to občas reaguje a občas ne, ale když se pak chytne a motor vytočím na cca 2k otáček, tak se to pak uklidní...Závadu to žádnou nepíše, svíčky,cívky nové,váha vzduchu, klapka vyčištěná, hadice zkontrolované, nikde jsem díru nenašel.

V létě to nedělalo, nic tomu nepředchází, jednou rané start jak víno a druhý den start totálně na prd...Je to dost sporadické.

Čerpadlo když otevřu dveře tak natlačí a i po otočení klíčkem je slyšet, když otočím víckrát tak už netlačí(asi je natlačené) a motor nastartuje v pohodě, nebo taky úplně na hovno, je to fakt tak 50-50.

Motor táhne jak má, při plynu neškube, jede to pak pěkně, jen ty starty a v zimě si myslím, že bude hůř...

 

Jediná věc snad, že bývalý majitel nevim z jakého důvodu odstranil z ECU čerpadlo sekundárního vzduchu a zaslepil ten "egr" ventil.

 

EDIT: Forum jsem prolezl, i návody a nic z toho jsem nenašel špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...