Přejít na obsah

R.jakubco

Uživatel
  • Počet příspěvků

    78
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení R.jakubco

  1. Cez vcds som skontroloval "percenta" stlačenia
  2. Nijako. Auto išlo do sveta. Vymenil som všetky cievky, sviečky, vahu vzduchu všetko pretesnil, skontroloval plynovy pedal, vymenil lambda sondu. Stalo to spustu peňazí ale nič z toho nebolo. Žiaden servis si s tym nevedel poradiť.
  3. Zdravím. Mám na svojej 2.8 s manuálom problém s vibráciami. Na voľnobehu nevibruje, začne to okolo 2tis otáčok a prestane okolo 2,5tis. Nad tou to hranicou je motor tichý a nevibruje. Robí to aj za jazdy, aj na mieste. Aj na benzín aj LPG. Aj keď za jazdy uberiem plyn a klesnú otácky pod 2,5tis tak vibruje. Pod 2tis nie. Vizuálne na motore nevidno aby sa nejak trepal. Môže toto robiť dvojhmota? Žiadne iné príznaky nepozorujem. Ani cvakanie, ani klepanie ani trhanie autom. Pekne drží voľnobeh a všetky rychlosti idú zaradiť bez problémov. Diag je čistá
  4. Zdravím. Chcem sa opytať ako máte na 2.8 vyriešený prívod studeného vzduchu k športovému filtru a jeho odelenie do motora. Máte vyrobenú prepážku z plechu?
  5. R.jakubco

    predne svetla

    Zdravím. Mám Superb 1 a ex majteľ dosť zbastil predné svetlá. Originál tam majú byť halogény ale on ich rozlepil a vymenil halogénové šosovky za nejaké čínske xenónové projektory. Káble z toho vzadu trčia, svetlá sa rosia a predné sklá vypadávajú lebo to je prilepené nejakou smolou. Chcem.ich dať dokopy a moja otázka teda znie, aké je číslo originálnych halogénových šošoviek? Prípadne nemá ich niekto?
  6. Nazdar. Oživím trochu túto tému. Mal som rovnaký problém so smradom spáleného oleja, a dymením z lave zadnéj časti. Problém bol v tej plastovej pukličke na váčke. Presakoval okolo nej olej a kvapkal na zvody. Rozobral som to, vyčistil, jemne mazol silikónom a odvtedy v pohode. Snáď to niekomu pomože
  7. Nazdar. Mám problém s klimou na superb 1 2.8. Klima nechladí. Pri zapnutí Climatronicu ma zmyzne "econ" na displeji, kompresor sa roztočí, chladič sa roztočí, otáčky sa zvýšia ale trubky niesu studené. Skúsil som strčiť šrubovák do ventilu na trubke a tlak tam je. Načo sa zamerať?
  8. Filtre aj olej vymenené. Tlak som meral má 3 bary. Ono ked stlačím plyn tak pekne vybehnú otáčky ale okolo 3900 proste utne a viac neidu. Tak isto za jazdy, auto plynule zrychľuje ale proste pri 3900 sekne a viac ani milimeter
  9. Zdravím. Roomster 1.2 htp 51kw 2010 motor neide cez 3900ot. Ani na volnobehu, ani za jazdy. Chýba mu výkon (aj na tých 51kw). -motor naštartuje bez problémov. -pri štarte jemne zachrasti reťaz -žiadne chybové hlásenia žiadna kontrolka motora, diag čistá -voľnobeh nekolíše -lambdy podľa testu ok.
  10. Súvisí to nejak s tým pocukávaním?
  11. Umňa je to úplne inak. Aj v lete, aj v zime je prvý štart úplne bez trhania, ale keď auto postojí tak 8h tak to po štarte vibruje a trhá a je úplne jedno či je leto či zima. Akoby pri určitej teplote chladiacej kvapaliny nedokázal spočítať zmes
  12. Takže, vymenený filter, zmeraný tlak. Okolo 3,5 atm. stabilne. Ale všimol som si že viac to trhá ked je v nádrži rezerva ako keď je napr polovica
  13. Momentalne sa to má tak že cuká pri každom štarte. Za studena menéj, za tepla viac. Po 1minute ide všetko v pohode. Skusím vymeniť palivový filter a zmerať tlak paliva ale nemyslím si že to bude v tom.
  14. Nie, rano ked je napr 8st tak naštartuje, ma 800ot a ide v pohode. Poobede po 8hodinach ked je napr 20st naštartuje, vyleti na 1100 ot a trha. Ale po 5h ked je napr 19st tak netrha. Som z toho blazen, diag čista, lamby ok, čidlo teploty nove, nechapem to. Je to jake dusenie, cim viac pridam tym viac trha🤦
×
×
  • Vytvořit nový...