Martas085 Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 (editace) Zdravím zkušené škodováky, máme doma teď takový větší problém,se kterým si zatím nikdo neví rady. Začalo to nabráním nafty u Shell.Po pár km začala blikat kontrolka žhavení,po pár minutách následně kontrolka tlaku oleje a ASR.Jak to tak krásně začalo všechno poblikávat,rychle se auto odstavilo na krajnici a vypl motor.Za pár sekund se zaplo opět zapalování,ale již svítila kontrolka závady ŘJ.Auto nešlo natočit.Než dojel odtah a dovezlo se auto do servisu,uběhla asi hodina,servisák na to mrkl,na diagnostice nic. Jeho vyznění-špatný některý ze vstřiků,nebo jen zasraný. Po té cca hodině při zapnutí zapalování už závada ŘJ nesvítila a motor normálně naskočil.Dostali jsme nějaké prý účinné aditivum na vyčištění vstřikovací soustavy.Cestou domů auto jelo normálně,ale po cca 6km opět ten samý problém. Doma taktéž,po zchladnutí naskočila a po zahřátí na provozní teplotu opět tento problém.Že by se jehla po zahřátí roztáhla a zůstala viset?přitom ale motor jede na všechny 4 válce.Jen jsem vypozoroval,když to udělá,slyším jako kdyby foukání,silně mi to připomíná fén.Myslíte že by měli na shell závadnou naftu nebo je to jen shoda náhod?Pořád nám ale nejde do hlavy,proč až při provozní teplotě. Jaký na to máte názor,případně typy. Motor 1,9 PD 77kW, BXJ,najetých cca 78tkm P.s...s autem se jezdí velmi málo,věčně stojí v garáži Díky za odpovědi Editováno: 5. Listopad 2012, autor: Martas085 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 (editace) pochybuju ze by byl vadny nejaky vstrik, pokud se rozsvitila kontrolka motoru musi byt zapsana nejaka zavada. Ale tenhle problem bych videl nekde v eletrice a ne v mechanice motoru, mozna nejaky nakousany svazek apod... pokud ses z okoli Prahy, muzes se stavit a ja se ti na to nezavazne podivam Editováno: 5. Listopad 2012, autor: jakub benes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 6. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 bohužel jsem z Kopřivnice.Ano,závada tam byla,jeden žhavič sporadicky,což s tím nemá co společného.Jinak vůbec ale vůbec nic ve výpisu nebylo!Ve ŠA že by si to tam museli nechat a až by to udělalo,museli by proměřit odpory vstřiků.Zajimavé že ještě ani na 100% nevěděl že je to vstřik,ale cenu na opravu už věděl.Tak už proto se nám tam moc s tím nechce. S tím svazkem,to je taky dosti nepravděpodobné,auto stojí v garáži,přístup k němu má pouze pes,kočka.Vytáhlo se cca po týdnu.Jinak už od koupě někdy auto při akceleraci škubalo,vždy okolo 2000ot/min...žádná hrůza to nebyla,táhlo to furt stejně.Mohl by být EGR ventil?Nebo přicpaná nějaké hadice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 6. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 jo jinak,auto je věčně napíchnuté na nabíječce,když se s ním tak málo jezdí.Nabíječka má svůj procesor,takže žádná hujda.Že by i tohle mohlo udělat nějakou neplechu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty Rezak Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Mám přesně stejnej problém i příznaky - auto zezačátku (cca před rokem) při akceleraci lehce škubalo, zhruba od léta dělá to samý co tobě, škubne kontrolka tlaku oleje a žhavení, vypnutý ASR, někdy rovnou chcípne, někdy jede dál se silným škubáním. Už jsem zkoušel kontrolu kabelů, kostření (špatnej kontakt), bylo na dvou diagnostikách ale bez výsledku. Moje postřehy: dělá to nezávisle na naftě i na teplotě motoru, ale vždy po nějaký delší souvislý jízdě, když s tím jezdím do města 10km a zpátky, tak nikdy nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 6. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 je to divné..dneska přijdou ještě dva borci osobně,uvidíme jestli něco zjistí.nám to právě pokaždé po cca 10-12 km...jak se dostane na 90stupňů...jezdit se nám s tím nechce,když nikdo neví co by to mohlo být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 to je velice zajimavy, rad bych se na to podival osobne takhle se tezko radi .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 6. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 no to jo..jenom 300km je 300km kdyby mě aspoň někdo k něčemu nasměroval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 je zajimavy, ze se ti takhle rozsvicuji kontrolky, vazne bych rekl, ze bude problem v te eletrice tudis nejaky spatny kable. A mozna co bych jeste zkusil je vyndat budiky a nechat je poradne vyschnout na topeni, obcas se stava ze uvnitr navlhnou a udelaji se takovy mapy ktere pak sami propojuji ruzne kontakty a okruhy uvnitr Resil jsem neco podobneho, ale tam se ztracel display a delalo to neplechu se startovanim apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 7. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 vlhko můžu na 99% vyloučit...stojí sice v garáži ve které se topí,ale taky přes garáž se projde 50x denně,tudíš se větrá a vlhko v ní není...ale ono se jenom nerozsvicují kontrolky.jde to i do nouzového režimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 (editace) napis mi presne jak ten tvuj problem probiha. Jedes, motor bezi a najednou se rozsviti kontrolka mazani, asr atd, ale motor stale bezi? Nebo uz zdechl. Zkusil bych vymenit cidlo otacek na vacce, kluci se tu s tim setkali. Kdy pri studenym motoru vsechno ok a po zahrati to samo zdechlo, chyba zapsana nebyla. Cidlo je v rozvodech u vackoveho kola. Editováno: 7. Listopad 2012, autor: jakub benes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 7. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 jedu..dosáhnu 90stupňů,jedu ještě pár stovek metrů,max nějaký kilometr.začne blikat žhavení,poté asr a tlak oleje...motor zaškube-přepne se do nouzového režimu,ale jet můžeš dál.chcípnout nechcípne.až když motor teplý odstavíš ho a chceš opět nastartovat a nebo když je ještě teplý,nenastartuješ.Jen když zchladne...po cca 40minutách až hodině Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 7. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 nejjednodušší to bude zjistit přes vag,ne?připojím a uvidím v bloku měřených hodnot při jízdě jak to udělá,co ukazuje nesmysly,je tak?ne´bo dá se změřit popřípadě například odpor toho snímáče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 pokud mas diagnostiku a aspon trochu ji ovladas, muzes se podivat do merenych hodnot co se to tam deje. Cidlo s ni nezjistis, tam bych ho vymenil, jen na zkousku. Ale s takovymhle chovanim sem se jeste nesetkal. Hlavne je mi divny, ze diagnostika nepise nikde zadnou zavadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 7. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 tak závada dohledána...g28- snímač otáček-klika...jezdilo se tak dlouho než to udělalo a pak z hodnot se zjistilo že nejde signál od snímače... díky všem co se o to zajímali!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 tak a teraz ho len nájsť a vymeniť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 7. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 to už je to nejmenší si myslím:) vždycky je nejhorší podle mého názoru najít ten kopanec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 tak jsem nakonec nebyl daleko od pravdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas085 Vloženo 8. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 tak tak...dobrá práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simirek Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 takže ti na to ,nakonec ti dva borci přišli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 Mám podobný problém na své O2 1,9 BXE. Za jízdy se rožne kontrolka žhavení, ASR (ESP nemám) a oleje. Motor se začne třepat, přestane ukazovat otáčkoměr. Po vypnutí motoru to však naskočí většinou normálně. Dělá to jen za deště nebo např. po umytí auta wapkou. Na vag to nic nenajde. Snímač otáček kliky měněn loni. Nepomohlo. Jeden servisák mě to diagnostikoval jako přerušenou izolaci na kabelech k čidlům ABS. Vysvětlil mě to, tak že pak ABS neustále spíná a motor snižuje výkon - to dělá to škubání autem. Po zaizolování to pomohlo a dlouho nic nebylo. Pak na dovolené ve velkém lijáku opět a včera v dešti také. Někde jsem četl, že by to mohla dělat i kabeláž pod filtrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas345 Vloženo 4. Únor 2015 Sdílet Vloženo 4. Únor 2015 (editace) Ahoj, mám stejný problém jako ka-spel. Octavia II 1.9 TDi PD. Najeto 220 000km. Za jízdy po cca 100km se rozsvítí kontorlka žhavení a asr, poté motor začne šíleně škubat a poskakovat otáčkoměr. Nakonec se otáčkoměr stáhne na 0, rozsvítí se mazání a auto se opět rozjede. Diagnostikováno vadné čidlo otáček klikové hřídele. Vyměněno, nic méně po 500km to udělalo znova. Po schladnutí auto jede bez rozsvícených kontrolek v pohodě. Kabeláž prohlídnutá a zatím nic nenalezeno. Mám KO dvojhmotový setrvačník. Nemá někdo zkušenost? Děkuji Editováno: 4. Únor 2015, autor: tomas345 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas345 Vloženo 6. Únor 2015 Sdílet Vloženo 6. Únor 2015 Svazek kabelů pod filtrem vzduchu se dřel o hadici z chladiče do termostatu. 2 kabely prodřené, hadice to už má taky spočítané. Doufám že bude pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 (editace) Měl jsem přesně to samé a přišlo se na to až při výměně hadice, která byla v tom místě prodřená a začala se ztrácet voda. Editováno: 8. Duben 2015, autor: ka-spel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.