Přejít na obsah

Martas085

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

449 zobrazení profilu

Oznámení Martas085

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. to už je to nejmenší si myslím:) vždycky je nejhorší podle mého názoru najít ten kopanec
  2. tak závada dohledána...g28- snímač otáček-klika...jezdilo se tak dlouho než to udělalo a pak z hodnot se zjistilo že nejde signál od snímače... díky všem co se o to zajímali!!
  3. nejjednodušší to bude zjistit přes vag,ne?připojím a uvidím v bloku měřených hodnot při jízdě jak to udělá,co ukazuje nesmysly,je tak?ne´bo dá se změřit popřípadě například odpor toho snímáče?
  4. jedu..dosáhnu 90stupňů,jedu ještě pár stovek metrů,max nějaký kilometr.začne blikat žhavení,poté asr a tlak oleje...motor zaškube-přepne se do nouzového režimu,ale jet můžeš dál.chcípnout nechcípne.až když motor teplý odstavíš ho a chceš opět nastartovat a nebo když je ještě teplý,nenastartuješ.Jen když zchladne...po cca 40minutách až hodině
  5. vlhko můžu na 99% vyloučit...stojí sice v garáži ve které se topí,ale taky přes garáž se projde 50x denně,tudíš se větrá a vlhko v ní není...ale ono se jenom nerozsvicují kontrolky.jde to i do nouzového režimu
  6. je to divné..dneska přijdou ještě dva borci osobně,uvidíme jestli něco zjistí.nám to právě pokaždé po cca 10-12 km...jak se dostane na 90stupňů...jezdit se nám s tím nechce,když nikdo neví co by to mohlo být
  7. jo jinak,auto je věčně napíchnuté na nabíječce,když se s ním tak málo jezdí.Nabíječka má svůj procesor,takže žádná hujda.Že by i tohle mohlo udělat nějakou neplechu?
  8. bohužel jsem z Kopřivnice.Ano,závada tam byla,jeden žhavič sporadicky,což s tím nemá co společného.Jinak vůbec ale vůbec nic ve výpisu nebylo!Ve ŠA že by si to tam museli nechat a až by to udělalo,museli by proměřit odpory vstřiků.Zajimavé že ještě ani na 100% nevěděl že je to vstřik,ale cenu na opravu už věděl.Tak už proto se nám tam moc s tím nechce. S tím svazkem,to je taky dosti nepravděpodobné,auto stojí v garáži,přístup k němu má pouze pes,kočka.Vytáhlo se cca po týdnu.Jinak už od koupě někdy auto při akceleraci škubalo,vždy okolo 2000ot/min...žádná hrůza to nebyla,táhlo to furt stejně.Mohl by být EGR ventil?Nebo přicpaná nějaké hadice?
  9. Zdravím zkušené škodováky, máme doma teď takový větší problém,se kterým si zatím nikdo neví rady. Začalo to nabráním nafty u Shell.Po pár km začala blikat kontrolka žhavení,po pár minutách následně kontrolka tlaku oleje a ASR.Jak to tak krásně začalo všechno poblikávat,rychle se auto odstavilo na krajnici a vypl motor.Za pár sekund se zaplo opět zapalování,ale již svítila kontrolka závady ŘJ.Auto nešlo natočit.Než dojel odtah a dovezlo se auto do servisu,uběhla asi hodina,servisák na to mrkl,na diagnostice nic. Jeho vyznění-špatný některý ze vstřiků,nebo jen zasraný. Po té cca hodině při zapnutí zapalování už závada ŘJ nesvítila a motor normálně naskočil.Dostali jsme nějaké prý účinné aditivum na vyčištění vstřikovací soustavy.Cestou domů auto jelo normálně,ale po cca 6km opět ten samý problém. Doma taktéž,po zchladnutí naskočila a po zahřátí na provozní teplotu opět tento problém.Že by se jehla po zahřátí roztáhla a zůstala viset?přitom ale motor jede na všechny 4 válce.Jen jsem vypozoroval,když to udělá,slyším jako kdyby foukání,silně mi to připomíná fén.Myslíte že by měli na shell závadnou naftu nebo je to jen shoda náhod?Pořád nám ale nejde do hlavy,proč až při provozní teplotě. Jaký na to máte názor,případně typy. Motor 1,9 PD 77kW, BXJ,najetých cca 78tkm P.s...s autem se jezdí velmi málo,věčně stojí v garáži Díky za odpovědi
×
×
  • Vytvořit nový...