Zdravím zkušené škodováky,
máme doma teď takový větší problém,se kterým si zatím nikdo neví rady.
Začalo to nabráním nafty u Shell.Po pár km začala blikat kontrolka žhavení,po pár minutách následně kontrolka tlaku oleje a ASR.Jak to tak krásně začalo všechno poblikávat,rychle se auto odstavilo na krajnici a vypl motor.Za pár sekund se zaplo opět zapalování,ale již svítila kontrolka závady ŘJ.Auto nešlo natočit.Než dojel odtah a dovezlo se auto do servisu,uběhla asi hodina,servisák na to mrkl,na diagnostice nic. Jeho vyznění-špatný některý ze vstřiků,nebo jen zasraný. Po té cca hodině při zapnutí zapalování už závada ŘJ nesvítila a motor normálně naskočil.Dostali jsme nějaké prý účinné aditivum na vyčištění vstřikovací soustavy.Cestou domů auto jelo normálně,ale po cca 6km opět ten samý problém.
Doma taktéž,po zchladnutí naskočila a po zahřátí na provozní teplotu opět tento problém.Že by se jehla po zahřátí roztáhla a zůstala viset?přitom ale motor jede na všechny 4 válce.Jen jsem vypozoroval,když to udělá,slyším jako kdyby foukání,silně mi to připomíná fén.Myslíte že by měli na shell závadnou naftu nebo je to jen shoda náhod?Pořád nám ale nejde do hlavy,proč až při provozní teplotě.
Jaký na to máte názor,případně typy. Motor 1,9 PD 77kW, BXJ,najetých cca 78tkm
P.s...s autem se jezdí velmi málo,věčně stojí v garáži
Díky za odpovědi