Lukas1450 Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 mam otazocku chlapci je to normalne teplota motora mi neukazuje 90 stupnou ... teplota ani nekolise a ani nic proste motor sa zohreje na svoju teplotu a tam drzi .. ale rucicka sa mi nedostane na 90 stupnou .. v com je problem alebo je to normalne ? vraj to tie 2,5 TDI V6 maju tak dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 nemají to tak.Teplota motoru je normálně 90 stupňů.respektive při 87 stupních otevře termostat.Ale rafika je na číslici 90.Na kolikáti to máš ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 27. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 (editace) Presne tak sice nieje to moja fotka snad sa majitel nenazlosti a nieje to ani pristrojovla superb ale mam presne tak teplotu neklesa ani nestupa proste tak sa zohreje a tak drzi ... po dialnici ked ho troska viac zoslapnem tak vybehne to niekedy na 90 ale potom to ochladne a opat klesne na tu teplotu... spotreba mimo mesta mam 6,6 v meste max cca 9 L auto som mal na diagnostike a 0 zavad .... Editováno: 27. Listopad 2012, autor: Lukas1450 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 Venkovni teplota je jaka když ti to nevyleze na 90% ??? U mě při 6°C a jizdě 50-90km/h vyleze na 90°C po 4-6 km na 70°C je do dvou km ale mam 1,9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 28. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 normalne pocasie ci uz 11 stupnou alebo 6 stupnou... proste ake je pocasie u vas take je aj u nas... zatial este mrazy neboli takze neviem... a teplota mi nevylezie na 90 .... ale zaujimave je keby bol termostat zly tak to kolise a spotreba by bola nenormalna ... teplotne cidlo tiez... jedine ze by bol zaseknuty termostat tiez to je blbost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 (editace) Mám 2.5 a po zahřátí se mi ručička zastaví přesně v půli, resp. 90°C ! Pohledej, někde jsem toto obdobné téma tady četl, ale je to už strašně dávno. Hodně štěstí! Jo, vzpomněl jsem si, že Vick by mohl vědět nejvíce, pokud vím tak dost laboroval s termostatem. Zkus se s ním spojit přes SZ. Editováno: 28. Listopad 2012, autor: Lanny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 ale zaujimave je keby bol termostat zly tak to kolise a spotreba by bola nenormalna ... nemusí kolísať.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 toto je přesně znak špatného termostatu.Taky mi vylezl při popojíždění na 90 ale jinak se držel na 70 stupmích.Hold nezbylo než ho vyměnit.Od té doby klid.( klep klep opět zaklepávám abych to nezakřikl) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 29. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2012 No Super dakujem za odpoved... Uz to zacina auto zacina pytat peniazky... ach jaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Tak ono stim se musi počitat, že auto bude žrát prachy Tohle máš malou položku buď rád,že ti třeba neteče chladič nebo nemas praskle hadice k turbu nebo cokoliv jineho ve vyšší cenove kategorii :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 30. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 ja viem ... ale tak o to auticko bolo dobre starane a teraz zmenilo majitela umna sa ma ako v bavlnke ja mu vsetko doprajem za studena ked ho nastartujem necham ho minutku dva si len tak behat nevytacam ho nekantrim... krmim ho len tym najlepsim palivom ake mame v meste ... teraz dostane ten najlepsi olej aky len moze byt pren ... a ono tak hruza ... inac neviete je problem menit termostat ? je vela rozoberania ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Co si spominám u Vicka tak prvni verze byla, že rozvody musí jít dolů, ale nakonec to udělal tak aby dolů jit nemuseli ale jak to přesně bylo nevím hele...Vick ti řekne více myslim,že dneska ti tu napíše až si to přečte :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 1. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2012 Uvidime ... Airman64 dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 2. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2012 takze v pondelok idem to riesit.. este sa opytam nemam najprv skusit cidlo teploty chladiacej kvapaliny ? nez termostat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 2. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2012 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=94531 da sa to aj bez rozvodou ... ale je to gynekologicky zakrok ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 3. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 kdekoli v servise ti budou termostat měnit dle postupu v dílenské příručce kde je pouze jeden postup a to ten,že musí dolů rozvody.Nicméně opravdu to jde vyměnit i bez tohoto postupu jen je třeba si trošku hrát s přírubou která drží termostat.Ta příruba drží na třech šroubcích z nichž jeden je hůře dostupný,ale jde to.Mám vyzkoušeno dvakrát.Určitě je nejlepší měnit termostat při rozvodech preventivně.Mi odešel asi půl roku po výměně rozvodů a tudíž jsem hledal způsob jak to obejít a povedlo se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 3. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 Diki moc... ja mam kamarata v servise tak to spravime bez tych rozvodou... zahrame sa na gynekologov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Tak s kamaradem pak nezapomeňte při výměně vzit sebou nějakou slečnu ať můžete porovnat otvory třeba ... :-P :-D Každopádně přeju hodně štěstí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 4. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Zavolame a dakujem dam vediet ako to dopadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 7. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 (editace) Tak poslusne hlasim .... Termostat vymeneny a ide to aj bez demontaze rozvodou !!!!! a nieje to zlozite !!!! cca 2 hodiny roboty a teraz teplota krasne vystupi na 90 a drzi .... takze problem vyrieseny ... chlapci dakujem za rady Editováno: 7. Prosinec 2012, autor: Lukas1450 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 No vida paráda :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 11. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 jj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Ču, asi před 3 lety jsem se nechal unést zvukem 2.5 TDI u jedné A6 a koupil si ji(naštěstí už ji nemám a mám teď supa1.9 96 kW).Pořídil jsem si ji v létě, takže jsem teplota byla v poho a neřešil jsem to. Motor byl olejnička, tak jsem ho nechal přetěsnit a udělat rozvody ca 20.000,-, bohužel mi nevyměnili termostat, prý se to u rozvodů normálně dělá ??? a na podzim ouha, motor měl termostat v pr..., teplota nelezla nahoru. Samotná výměna termostatu ca 2500,- při sundání rozvodů. Takže pro ty co mají 2.5 litry je to dobrá zpráva, že se to dá vyřešit bez rozvodů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 12. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Ja som sa popravde tiez nechal uniest zvukom a teraz ma dost este ocaril vykon ide to velmi pekne ... ja som mal predtym Fabiu 1 generacie 1.9 TDI PD a nemozem porovnavat fabiu so Superbom to je jasne ale ked uz porovnavam vykon .. vaha / vykon tak fabka isla dobre ale superb na svoju vahu / vykon ide ovela lepsie ... a som spokojny ... ale dost off topicu... a ktomu termostatu som rad ze to islo bez rozvodou ... pretoze by to bolo fakt drahe to uz by som rovno mohol vymenit rozvody... aj ked boli menene zaciatkom roka ale uz ked to by bolo rozobrate tak uz by som to dal spravit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Ču, asi před 3 lety jsem se nechal unést zvukem 2.5 TDI u jedné A6 a koupil si ji(naštěstí už ji nemám a mám teď supa1.9 96 kW).Pořídil jsem si ji v létě, takže jsem teplota byla v poho a neřešil jsem to. Motor byl olejnička, tak jsem ho nechal přetěsnit a udělat rozvody ca 20.000,-, bohužel mi nevyměnili termostat, prý se to u rozvodů normálně dělá ??? a na podzim ouha, motor měl termostat v pr..., teplota nelezla nahoru. Samotná výměna termostatu ca 2500,- při sundání rozvodů. Takže pro ty co mají 2.5 litry je to dobrá zpráva, že se to dá vyřešit bez rozvodů Ne termostat se normálně u rozvodů nedělá a ani ti to v servise neřeknou.Pro mě to taky byla nová zkušenost a taky asi půl roku potom co jsem rozvody vyměnil tak odešel termostat.Nicméně jsem s ním asi 3/4 roku jezdil dál.Pak jsem provedl výměnu a zatím je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.