Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

a hlavne vypnout topeni :-)

Do prace to mám 15 km a když je kolem nuly, tak se to ohřeje tak na 70 stupňů dle budiku.

Jak píše foxdivemaster, jestli to šudláš tak to za 15km neohřeješ. Taky jezdím leckdy 15km a na 90 to ohřeju i v -10. Jezdím na 1900 - 2000 ot a řadím kolem 2400 - 2600 u studenýho. Pokud jdu přes 3000 tak jedině u zahřátýho, což je u mě až za těch 15km. Když pojedu jak pošuk na spotřebu tak to taky neohřeju a povaha terénu v tom nehraje až takovou roli, ohřát se to dá pomalu kdekoliv, teda ne za 5km :) A samozřejmě si u toho topím, od toho je tam PTC aby ze začátku pomohlo ;)

  • 2 týdny později...

A teplotne cidlo si menil? Ja som mal nakoniec problem v nom. Pritom vsetko nasvedcovalo ze je to termostat.

 

Podle mého kdyby to bylo jen čidlo tak by topení normálně topilo. Asi :-) 

To je pravda, ked ti zle kuri, pripadne zahmlievaju skla. Tak bude problem s regulaciou prietoku chladiva. Ale v com, netusim. Ale ked zistis daj prosim vediet, zaujíma ma to.

  • 2 roky později...

Ahoj... řešil jsem něco podobného...když jsem čistil vstřiky VIFem, tak jsem se po dlouhé době přiblížil 90°C. Mákl jsem na chladič a byl celý vřelý... při standardní jízdě, byl celý vršek vřelý.

po výměně 2. termostatu jsem zvítězil nad hmotou.... nyní i když má motor 90°C, tak je vršek chladiče studený.

jel jsem o víkendu (-5°C) cca 20km a motor se krásně ohřál na 90°C

  • 2 roky později...
V 15. 1. 2018 na 9:58, cvachabl napsal:

Ahoj... řešil jsem něco podobného...když jsem čistil vstřiky VIFem, tak jsem se po dlouhé době přiblížil 90°C. Mákl jsem na chladič a byl celý vřelý... při standardní jízdě, byl celý vršek vřelý.

po výměně 2. termostatu jsem zvítězil nad hmotou.... nyní i když má motor 90°C, tak je vršek chladiče studený.

jel jsem o víkendu (-5°C) cca 20km a motor se krásně ohřál na 90°C

Nazdar Cvachabl, a kde je ten 2. termostat? mne sa tiež nezohreje motor na prevadzkovych 90 C ani po 15-20 km (vonku 15C) a pri tom pomocny el. ventilator stale točí, a pritom teplota  motora 70 C (počas STK)teplota vody okolo 80C ak si dobre pamatam. Je vadny termostat chadenie, alebo snimač teplty, alebo termospinač elektr.ventilatoru? Palubovka neukazuje poruchu. Akurat kompjuter na STK vypisoval "porucha termostatu". 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.