maros Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 a hlavne vypnout topeni :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Do prace to mám 15 km a když je kolem nuly, tak se to ohřeje tak na 70 stupňů dle budiku. Jak píše foxdivemaster, jestli to šudláš tak to za 15km neohřeješ. Taky jezdím leckdy 15km a na 90 to ohřeju i v -10. Jezdím na 1900 - 2000 ot a řadím kolem 2400 - 2600 u studenýho. Pokud jdu přes 3000 tak jedině u zahřátýho, což je u mě až za těch 15km. Když pojedu jak pošuk na spotřebu tak to taky neohřeju a povaha terénu v tom nehraje až takovou roli, ohřát se to dá pomalu kdekoliv, teda ne za 5km A samozřejmě si u toho topím, od toho je tam PTC aby ze začátku pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nováče Vloženo 23. leden 2015 Sdílet Vloženo 23. leden 2015 A teplotne cidlo si menil? Ja som mal nakoniec problem v nom. Pritom vsetko nasvedcovalo ze je to termostat. Podle mého kdyby to bylo jen čidlo tak by topení normálně topilo. Asi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hormon Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 To je pravda, ked ti zle kuri, pripadne zahmlievaju skla. Tak bude problem s regulaciou prietoku chladiva. Ale v com, netusim. Ale ked zistis daj prosim vediet, zaujíma ma to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 Ahoj... řešil jsem něco podobného...když jsem čistil vstřiky VIFem, tak jsem se po dlouhé době přiblížil 90°C. Mákl jsem na chladič a byl celý vřelý... při standardní jízdě, byl celý vršek vřelý. po výměně 2. termostatu jsem zvítězil nad hmotou.... nyní i když má motor 90°C, tak je vršek chladiče studený. jel jsem o víkendu (-5°C) cca 20km a motor se krásně ohřál na 90°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurajnk Vloženo 8. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2020 V 15. 1. 2018 na 9:58, cvachabl napsal: Ahoj... řešil jsem něco podobného...když jsem čistil vstřiky VIFem, tak jsem se po dlouhé době přiblížil 90°C. Mákl jsem na chladič a byl celý vřelý... při standardní jízdě, byl celý vršek vřelý. po výměně 2. termostatu jsem zvítězil nad hmotou.... nyní i když má motor 90°C, tak je vršek chladiče studený. jel jsem o víkendu (-5°C) cca 20km a motor se krásně ohřál na 90°C Nazdar Cvachabl, a kde je ten 2. termostat? mne sa tiež nezohreje motor na prevadzkovych 90 C ani po 15-20 km (vonku 15C) a pri tom pomocny el. ventilator stale točí, a pritom teplota motora 70 C (počas STK)teplota vody okolo 80C ak si dobre pamatam. Je vadny termostat chadenie, alebo snimač teplty, alebo termospinač elektr.ventilatoru? Palubovka neukazuje poruchu. Akurat kompjuter na STK vypisoval "porucha termostatu". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.