Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

V mé feldě 1.3 mpi 50kw rv2000 se vyskytl problém.Emulze na víčku oleje,voda v chladiči ubývá.Zatím né nijak hodně, ale ubývá.Olej jsem v chladící kapalině nenašel.

Slyšel jsem že problém může být v těsnění pod hlavou,hlavě,a nebo vodní pumpou(gufero).

Jak ale vyloučím pumpu nebo naopak hlavu?Abych se nepouštěl zbytečně do něčeho co je OK.

Může to být ještě něčím jiným?

Vloženo

Já myslím, že vodní pumpou to nebude.

To je motor stejný jak byl už na MB1000 a jediné gufero na pumpě je ucpávka aby voda nechcala kolem hřídele ven. Do oleje se voda z pumpy dostat nijak nemůže.

Anebo zde je vodní pumpa už řešena jinak?

Vloženo

Jestli to má vodní pumpu hnanou venkovním řemenem spolu s alternátorem, je to jak říká Wojnar. Jediný těsnění je ucpávka pod řemenicí. Takže to klidně ber za fakt, že to bude těsnění pod hlavou a to někde v místě, kde olej nemá dost tlaku, aby přetlačil chladicí kapalinu - ale naopak kapalina prosakuje trhlinou a natéká do vany. Nejjasnější diagnóza by byla nechat auto odstát po delší jízdě aspoň přes noc a povolit výpustnej šroub dole na vaně - jak první šplejchanec bude bílá emulze, jseš jasnej jak Choceňskej tunel a můžeš se objednávat na těsnění pod palicí...

Vloženo (editace)

dík, a na kolik by vyšla výměna těsnění(+srovnání hlavy,to je prej dobrý dělat pokaždý,ale každej řiká něco jinýho no) v neuautorizovanym servise,máte někdo zkušenost?

a ještě důležitá otázka, můžu s tím dál jezdit? a jak dlouho?Co se bude ničit když to nebudu řešit?

Editováno: , autor: Alexandr.UL
Vloženo

to jako vážně?to je strašně moc.A co se může stát když budu jezdit?Auto potřebuju.Oprava za 5000 na felicii je přece jenom trochu moc,kdybych se vešel do 1500 tak dobrý,ale tohle je moc no

Vloženo

Co se asi tak může stát, když není motor mazán olejem, ale nějakou sračkou?

Jestli auto potřebuješ, pak je pro Tebe nějak důležité a opravíš to. Jestli ne, jezdi autobusem. Vyjde Tě to levněji. I oprava, která nebude, i provoz.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

To je jasné těsnění. Já sem za opravu dal cca 2500,- .

Záleží kolik toho mizí. Pokud zmizne do 1l/10tkm tak se nic neděje, to bych u auta na ,,doježdění za pár korun,, neřešil, pro dobrý pocit vyměním olej o něco dřív.. :kol-31:

Samozdřejmě že z dlouhodobějšího hlediska to motoru nesvědčí, jak bylo zmíněno... Já osobně z jakéhosi citového vztahu sem to udělal hned, i když to prý nebylo nutné :kol-28:

Vloženo (editace)

Nevím pánové jak jinde,ale u nás na moravě stojí srovnáni hlavy do 0,5 -300kč. Těsnění plus práce garážového mechanika ten na to stačí cca 1200kč. plus filtr a olej samo.

Editováno: , autor: Mirek 835
Vloženo

No, já jen že když už je hlava dole kvůliva rovnání, je taky dobré zabrousit ventily, vyměnit gufera a natlakovat.

Za tři stovky tak akorát někdo v garáži zeškrábe zbytky starého těsnění.

Vloženo

To máš ůplnou pravdu stím co se má dělat,když už je po X km hlava dole, ale taky se to vše odvíjí od ceny a stavu auta. Jestli je to šrot a technická na půl roku,tak bych do toho nevrážel. Vyděl jsem už feldy rv. 2000 co byli v horším stavu jak první 94.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...