Přejít na obsah

Octavia RS TDI vs TFSI


Crewe

Doporučené příspěvky

- Tu první. Ona má prodlouženou záruku na 4 roky. Je to TSI 147kw ;-) Tak jsem na to zvědavej. Tenhle týden pro ni jedu, beru si servisáka, diagnostiku, Uvidíme, každopádně děkuji všem za rady.. Dost jsem ještě uvažoval o Passat CC DSG TDI 103kw. - RS vyhrála.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záruka na 4 roky nestačí pokud bereš "tu první" (nájezd 80.000 jak píšeš) musí být ta "dražší záruka". 60.000 nebo 4 roky, podle toho, co nastane dříve NEBO 120.000 nebo 4 roky, podle toho, co nastane dříve....většinou je u "škodováckých jednoročků" ta nižší a pak Ti je vzhledem k nájezdu k ničemu. To jen pro info, pokud to (asi) víš tak se omlouvám za zbytečnou informaci. Ale já ji měl a k hounu mi to docela bylo, takže radši upozorňuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nechcem tu nikomu brať ilúzie ale s 2.0 tsi sa do 9 l nezmestíš - ( ak áno kľudne si treba kúpiť 1.2 tsi pretože potenciál auta využiješ iba v 0,66435 % jazdy :)

s 2.0 tdi to vychádza 6.5 litra pri jemne dynamickej jazde.

A podľa mna 4 - 5 000 eur počas 100 000 km je celkom dosť. + nehovorím o tom že po 2.0 tdi sa v bazároch len tak zapráši ( ak maju reálnu cenovku , kdežto 2.0 tsi si kupujú iba nadšenci ) , pretože z logického hľadiska ak budeš auto predávať bude mať hodnotu o 4,5,6 rokov ? 10 000 eur ? Možno menej a tam už človek ráta každý liter.

Do 150 tis sú takmer obe autá bezproblémove ( može sa ti 2.0 tsi vysipať deň po záruke tak isto ako 2.0 tdi ). CR a PPD je sakra rozdiel aj vo filtry pevných častíc ( v CR sa vypaľuje trošku inou metódou ... )

Editováno: , autor: Martin.D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechcem tu nikomu brať ilúzie ale s 2.0 tsi sa do 9 l nezmestíš - ( ak áno kľudne si treba kúpiť 1.2 tsi pretože potenciál auta využiješ iba v 0,66435 % jazdy :)

s 2.0 tdi to vychádza 6.5 litra pri jemne dynamickej jazde.

A podľa mna 4 - 5 000 eur počas 100 000 km je celkom dosť. + nehovorím o tom že po 2.0 tdi sa v bazároch len tak zapráši ( ak maju reálnu cenovku , kdežto 2.0 tsi si kupujú iba nadšenci ) , pretože z logického hľadiska ak budeš auto predávať bude mať hodnotu o 4,5,6 rokov ? 10 000 eur ? Možno menej a tam už človek ráta každý liter.

Do 150 tis sú takmer obe autá bezproblémove ( može sa ti 2.0 tsi vysipať deň po záruke tak isto ako 2.0 tdi ). CR a PPD je sakra rozdiel aj vo filtry pevných častíc ( v CR sa vypaľuje trošku inou metódou ... )

Tak to vůbec nevíš asi o čem tady mluvíš... já TFSI mám již druhou a do 9litrů jsem se vešel úplně vždycky !!!! vejdu se v pohodě i do průměru za 8,5 litru .A to jezdím jak píšeš s jemně dymamicky .. Kde máš započítanou pořizovací cenu vozu mezi naftou a benzínem ?? A při dnešní prakticky stejné ceně benzínu i nafty , ten rozdíl není vůbec žádnej ...píšou to i odborné časopisy. A svezení s benzínem je prostě lepší.. jezdil jsem s oběma a proto mohu porovnat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dynamická trasa 2.0 tdi furt plnej plyn brzda cca 15km, měl jsem asi 8 litru, s PD a 4*4 asi 9,5 litru. jemná dynamická to neznám...

nevím jak můeš říkat, co vydrží 2.0 tdi cr, to prostě nejde určit.... není to ještě pořádně odzkoušeno ani.

určitě pokud nalítáš málo km, proč nevzít benzín.. hned se zahřívá a netrpí jako dehet. ale pokud nalítám cca 20 tisíc ročně, tka je kurna rozdíl jestli mám dlouhodobou 5,6litru nebo 7,5 litru... a na co ten vykon, stejně jestli nechci byt vybodován, tak nemůžu jezdit jak prase....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... A svezení s benzínem je prostě lepší.. jezdil jsem s oběma a proto mohu porovnat..

Tak asi mame inu predstavu o slove jemne dynamická jazda :D Treba si skúsiť " testovaciu jazdu " za sebou tsi a tdi a okrem extrémov ( aj s tsi sa dá isť za 5 kdežto s 2.0 tdi cr sa pod 4 ísť nedá a naopak s tsi som viem ísť aj za 16 na trase 25 km a tá istá trasa s tdi max 12 ) je stále rozdiel plus minus 2 litre.

Takže pre matematikov benzín 9x 1,5 eura je 13,5 eura / 100 km

nafta 6,5x 1,4 eura je 9,1 eura / 100 km

To sú 4 eura na 100 km - 4000 eur na 100 000 km - filter pevných častíc sa do 100 tis u CR nemení turbo ti može odýsť aj na jednom aj na druhom atď.

Ďalšia vec je že rozdiel v nadobudacej cene je prinízky a treba sa skúsiť opýtať predajcov v autobazáre ako im idú na odbyt 3,4 ročné tsi a 3,4 ročné tdi.

Prirodzene benzín je benzín má to o trochu lepšiu dynamiku , nechrochtá , má lepší zvuk.

Ale aký koľvek pohľad do ekonomiky prevádzky prehráva ( spotreba , následný predaj a i )

A k tomu čo vydrží CR je na trhu už neaký ten 5 rok + bežne firemné autá maju na ňom nalietané 200 tis +. Pravdepodobne sa 500 tis bez problémov ako staré tdi nedožije ale myslim si že problémi starých PPD sú už dávno preč.

A to čo píšu odborné časopisy je pekné - aj teoria je pekná najma keď servis + naklady + benzín neplatia ony. Všetci vieme že najlepšie by bolo jazdiť v 1 tonovom aute so silou 300 koní 8 valcami zadným pohonom - aby sme si užili radosť s jazdy. A potom do reality a ten či onen redaktor toho či onoho časopisu , webu a i potom čo dopíše článok sadá do svojho súkromného auta ktoré ma na zadku napísané tdi. Prečo ? Pretože radšej za usporené peniaze pojde na dovolenku.

Editováno: , autor: Martin.D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak asi mame inu predstavu o slove jemne dynamická jazda :D Treba si skúsiť " testovaciu jazdu " za sebou tsi a tdi a okrem extrémov ( aj s tsi sa dá isť za 5 kdežto s 2.0 tdi cr sa pod 4 ísť nedá a naopak s tsi som viem ísť aj za 16 na trase 25 km a tá istá trasa s tdi max 12 ) je stále rozdiel plus minus 2 litre.

Takže pre matematikov benzín 9x 1,5 eura je 13,5 eura / 100 km

nafta 6,5x 1,4 eura je 9,1 eura / 100 km

To sú 4 eura na 100 km - 4000 eur na 100 000 km - filter pevných častíc sa do 100 tis u CR nemení turbo ti može odýsť aj na jednom aj na druhom atď.

Ďalšia vec je že rozdiel v nadobudacej cene je prinízky a treba sa skúsiť opýtať predajcov v autobazáre ako im idú na odbyt 3,4 ročné tsi a 3,4 ročné tdi.

Prirodzene benzín je benzín má to o trochu lepšiu dynamiku , nechrochtá , má lepší zvuk.

Ale aký koľvek pohľad do ekonomiky prevádzky prehráva ( spotreba , následný predaj a i )

A k tomu čo vydrží CR je na trhu už neaký ten 5 rok + bežne firemné autá maju na ňom nalietané 200 tis +. Pravdepodobne sa 500 tis bez problémov ako staré tdi nedožije ale myslim si že problémi starých PPD sú už dávno preč.

A to čo píšu odborné časopisy je pekné - aj teoria je pekná najma keď servis + naklady + benzín neplatia ony. Všetci vieme že najlepšie by bolo jazdiť v 1 tonovom aute so silou 300 koní 8 valcami zadným pohonom - aby sme si užili radosť s jazdy. A potom do reality a ten či onen redaktor toho či onoho časopisu , webu a i potom čo dopíše článok sadá do svojho súkromného auta ktoré ma na zadku napísané tdi. Prečo ? Pretože radšej za usporené peniaze pojde na dovolenku.

Ty jsi někdy jel s oběma auty ?? Ale tady čtu co píšeš , nemá cenu to rozebírat.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně, i s TSI se dá jezdit dynamicky s rozumnou spotřebou. Je jasné, že na někde na okruhu bude spotřeba u TDI úplně jinde. V běžném provozu je rozdíl cca 2l. Je to o prioritách, já bych třeba naftu nechtěl. A s TSI jsem maximálně spokojen.

Editováno: , autor: aXerrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, otec má 2.0 TDI PD scouta, já mám 2.0 TDI CR, kamarád má cca rok 2007 147kw. RS benzín jede krásně na předjíždění, ale to je tka vše. Pokud člověk nechce v ČR přijit o papíry, tak stejně prostě to musí jažtakž dodržovat. pak kamarád jezdí dálky na spotřebu stejně, protože nechce přijít o papíry a nechce vidět díru v peněženkách.

Tak jestli nálítáte 5 tisíc ročně a jezdíte po městě, tak bych po naftě taky nešáhl. Akorát když nalítám ročně kolem 20 tisíc tak už to je kurna znát. řekněmě že na 100km/h ušetřím cca 1,8 litru. u těch roční vozů (nový auto bych si fakt nekoupil) tak akorát u benzínu dostanu lepší výbavu. Takže prakticky stejná nákupní cena pro běžné zájemce.

S PD souhlasím, je to prostě hlučný, u CR už je to snesitelné.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jsi někdy jel s oběma auty ?? Ale tady čtu co píšeš , nemá cenu to rozebírat.......

Ano neuveríš ale šiel , a ak maš pocit že to tak nie tak po 1.skus si tú istú jazdu 2.0 tdi cr a 2.0 tsi ( to že s tsi dokážeš mať mimomesto 7 neznamená že máš priemer mix 7 a ak áno zbytočná kúpa 200 koňového auta ) po 2. pri následnom predaji auta sám uvidíš aký bude záujem o 2.0 tsi a po 3. Áno je to o prioritách niekto nemusí naftu iný benzín - ale tak ako nikdy nafta nebude znieť ako benzín a nebude sa točiť k 7 tis tak nikdy benzín nevyhraje v otázkach ekonomiky. Pre niekoho možno 100 tis KČ nič neznamená pre mňa áno ( 3 dovolenky zadarmo )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano neuveríš ale šiel , a ak maš pocit že to tak nie tak po 1.skus si tú istú jazdu 2.0 tdi cr a 2.0 tsi ( to že s tsi dokážeš mať mimomesto 7 neznamená že máš priemer mix 7 a ak áno zbytočná kúpa 200 koňového auta ) po 2. pri následnom predaji auta sám uvidíš aký bude záujem o 2.0 tsi a po 3. Áno je to o prioritách niekto nemusí naftu iný benzín - ale tak ako nikdy nafta nebude znieť ako benzín a nebude sa točiť k 7 tis tak nikdy benzín nevyhraje v otázkach ekonomiky. Pre niekoho možno 100 tis KČ nič neznamená pre mňa áno ( 3 dovolenky zadarmo )

Pořád to samé do kola........nemá cenu se s Tebou dohadovat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořád to samé do kola........nemá cenu se s Tebou dohadovat....

Keď už reaguješ na príspevok skús ho necitovať celý . Ak by sme to tak všetci robili na 50 strane by bolo 4 strán citácii a pod tým jedna - bezpredmetná veta. Za seba a ostatných čitateľov ti z lásky ďakujeme. AMEN

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď už reaguješ na príspevok skús ho necitovať celý . Ak by sme to tak všetci robili na 50 strane by bolo 4 strán citácii a pod tým jedna - bezpredmetná veta. Za seba a ostatných čitateľov ti z lásky ďakujeme. AMEN

Ta citace je jenom na příspěvek na který reaguji.......a jsem moc rád za názor takového " odborníka " jako si Ty .........naprosto zkreslené výpočty a celkově neobjektivní hodnocení, a ještě mě zde na něco upozornuj ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Martine, ty chceš prostě dokázat "svou" pravdu :-) to video je hezké, ale co s tím? Každý má tu svou, jednu jedinou :-) Já jsem fakt neobjektivní -naftu nerad, ale kdoví, co bude za rok, třeba nebudu mít na benzín :-) a nerozčiluj se, nemá to smysl. Musím říct, že Tvé počítání je "nějaké divné" ale nechci dále přilívat olej do ohně. Mějte se hezky, chlapi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martine, ty chceš prostě dokázat "svou" pravdu :-) to video je hezké, ale co s tím? Každý má tu svou, jednu jedinou :-) Já jsem fakt neobjektivní -naftu nerad, ale kdoví, co bude za rok, třeba nebudu mít na benzín :-) a nerozčiluj se, nemá to smysl. Musím říct, že Tvé počítání je "nějaké divné" ale nechci dále přilívat olej do ohně. Mějte se hezky, chlapi.

Ahoj, děkuji za Tvůj komentář.........píšeš přesně tak , jak to vidím já ........L.Š.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Či chcem mať pravdu ? Nuž pravdu mam - v práci ktorú robím ide racionalita ruka v ruke s matematikou. Racionalita + matematika výhodnosti tdi oproti tsi je hádam aj školákovi jasná ( neplatí pri motoroch PPD tam sa ekonomika prevádzky vytráca chybnými vstrekovačmi turbom + tých porúch by majitelia vedeli vymenúvavať do rána . Ak sa človek rozhoduje výhradne srdcom nech si kúpi hoc aj 15 ročnú S6 s 4.2 za pár tisíc eur. Ak má čo i len základné vzdelanie z matematiky a trošku sa rozumie v reči číslach musí zvažovať aj druhú alternatívu. Mám najazdené neaké tie km v oboch motoroch a ak ma niekto presviedča že s tsi jazdí za 7 - dynamicky - presadol buď to s traktora a či kolobežky a teraz sa mu každá rýchlosť zdá závratná . Videom som chcel poukázať že poruchy tsi a tdi ( tých CR ) sú na podobnej úrovni - obe majú turba čiže očakávať od oboch výdrž 700 000 bez poruchy je non- sens. A ak niekto nechápe základnú matematiku jednoduché plus mínus , krát a delenie s poľutovaním ho možem len vrátiť speť do ZŠ doučiť sa to.

Nech zadávateľ témy zoberie tsi tdi podľa svojej chuti. Ak chce ušetriť tdi ak mu vadí rachot tsi ale ak lubomir-14 nerozumie jednoduchým číslam a a uprednosťnuje dojmy pred pojmami - musím na to reagovať - snažím sa len suplovať jeho učiteľa matematiky na ZŠ. :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musí se taky brát ohled na výkon. Je sice pěkný, že "každý" jezdí s TDIčkem za 4 litry, ale taky má poloviční výkon oproti benzínové eReSe. Pro 2.0 TSI jsou spíše konkurenti šestiválcové diesly, ale ty se dávají do větších aut, možná tak chipem 2.0 TDI doženeš výkon benzínu, ale ten se dá upravit taky. Prostě počítej +2 litry/100km oproti 2.0 TDI, ale při vyšším a příjemnějším průběhu. Můžeš jezdit mimo město i za 6, ale je to opruz, když budeš jezdit na hranici pravidel, vejdeš se tak do 7, dálnice 7,5-8 při 130-140km/h, město do 10 v poho (kromě velký zácpy). Diesel bych určitě nebral na nějaké kraťoučké jízdy třeba po městě, diesel je na dálky a dálnice. A kdyby už diesel, tak 6ti válec a výš, ten má i celkem pěknej zvouček (ale na benzín to pořád nemá). A jak tady psal někdo o tom prodeji, že má benzín menší hodnotu, tak to je možné, ale taky je tam o dost větší možnost stočení km, takže třeba já bych se ho bál koupit.

Zvouček 3.0 TDI

Editováno: , autor: M4Touch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Či chcem mať pravdu ? Nuž pravdu mam - v práci ktorú robím ide racionalita ruka v ruke s matematikou. Racionalita + matematika výhodnosti tdi oproti tsi je hádam aj školákovi jasná ( neplatí pri motoroch PPD tam sa ekonomika prevádzky vytráca chybnými vstrekovačmi turbom + tých porúch by majitelia vedeli vymenúvavať do rána . Ak sa človek rozhoduje výhradne srdcom nech si kúpi hoc aj 15 ročnú S6 s 4.2 za pár tisíc eur. Ak má čo i len základné vzdelanie z matematiky a trošku sa rozumie v reči číslach musí zvažovať aj druhú alternatívu. Mám najazdené neaké tie km v oboch motoroch a ak ma niekto presviedča že s tsi jazdí za 7 - dynamicky - presadol buď to s traktora a či kolobežky a teraz sa mu každá rýchlosť zdá závratná . Videom som chcel poukázať že poruchy tsi a tdi ( tých CR ) sú na podobnej úrovni - obe majú turba čiže očakávať od oboch výdrž 700 000 bez poruchy je non- sens. A ak niekto nechápe základnú matematiku jednoduché plus mínus , krát a delenie s poľutovaním ho možem len vrátiť speť do ZŠ doučiť sa to.

Nech zadávateľ témy zoberie tsi tdi podľa svojej chuti. Ak chce ušetriť tdi ak mu vadí rachot tsi ale ak lubomir-14 nerozumie jednoduchým číslam a a uprednosťnuje dojmy pred pojmami - musím na to reagovať - snažím sa len suplovať jeho učiteľa matematiky na ZŠ.

Jenom ubožák tohle může napsat......úplný bludy a ještě tady někoho napadej zoufalý a hodně..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někteří lidé tady vědí co dělám, celkem se mi nechce nikoho provokovat (páč jsem cholerik) ale s tím Tvým "sebezdůrazňováním" matematického vzdělání a ostatní jak jsou tupci, jsi mne docela rozesmál....no nic, hezký víkend i na Slovensko. Chlapče, chlapče....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...