Musí se taky brát ohled na výkon. Je sice pěkný, že "každý" jezdí s TDIčkem za 4 litry, ale taky má poloviční výkon oproti benzínové eReSe. Pro 2.0 TSI jsou spíše konkurenti šestiválcové diesly, ale ty se dávají do větších aut, možná tak chipem 2.0 TDI doženeš výkon benzínu, ale ten se dá upravit taky. Prostě počítej +2 litry/100km oproti 2.0 TDI, ale při vyšším a příjemnějším průběhu. Můžeš jezdit mimo město i za 6, ale je to opruz, když budeš jezdit na hranici pravidel, vejdeš se tak do 7, dálnice 7,5-8 při 130-140km/h, město do 10 v poho (kromě velký zácpy). Diesel bych určitě nebral na nějaké kraťoučké jízdy třeba po městě, diesel je na dálky a dálnice. A kdyby už diesel, tak 6ti válec a výš, ten má i celkem pěknej zvouček (ale na benzín to pořád nemá). A jak tady psal někdo o tom prodeji, že má benzín menší hodnotu, tak to je možné, ale taky je tam o dost větší možnost stočení km, takže třeba já bych se ho bál koupit.
Zvouček 3.0 TDI