Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nazdar panové,prosím o radu,nesetkal se ěkdo z vás u svojeho superba s tím že auto kouří ale je to takový ten sedý dým a docela dost to kuří?nevím jak za jízdy toho jsem si moc nevšiml ale docela mě to začalo ježet v žaludku a když jsem dělal DIAG. tak nic to neukázalo,tak nevím jestli to nemůže dělat EGR nebo to je odchazející turba nebo už fakt nevím

Vloženo

Ahoj něco podobneho mám taky když to startnu a je -6°C ale je to proste normalni kouření v zimě co má většina aut i když dojedu z práce domu po zahřátí motoru a auto chvili stoji nez otevru brány a vrata tak vidim taky ze jemne čoudí ale to každe auto...Logicky když se zamyslíš tak turbo na volnoběh se netočí tak tím to být asi nemůže...Myslim, že to máš v pořádku :-) Já aspoň ano olej neubývá voda se neztrácí :-)

Vloženo

No mi taky nic neubívá,je mi jasné že je to diesel že to trochu kouřit bude ale myslím že to už je moc v sobotu jsem stal na benzínce a regulerně pul benzinky bylo zadýmeno... co jsem si ja vsiml tak to dělá týden už ale zas to neí pravidelně mi příjde tak nevim

Vloženo

podlě mě to je tim jak je motor ohřátý po 10km se moc neohřeje provozni teplota ano ale olej třeba až po ujetí 20km je na sve teplotě atd..Prostě nech to zmrzle ujeť 10 km a po zastaveni sleduj kouřivost pak to nech zase zmrznout a ujeď 20+ km a sleduj kouřivost a myslim,že nato přijdeš ;) Aspoň tak to bylo u mě :-)

Vloženo

Jj pohoda mě se to taky zdálo divné, ale už nezdá je to normální jev bych řekl..max sežen druheho supa a po zastaveni sledujte kouřivost obou dvou vedle sebe :-) samozřejme se stejným motorem :-)

Vloženo

Ahoj,tak dneska jsem to byl projed nejakých 25 km,přetím jsem jesště zaslepil EGR. nicméně cestou zpátky do kopce jsem chtěl přidat a ejhle auto nezrychule,reagoval na plyn tak jak by tam vůbec turbo nebylo a jak jsem zastavil u domu tak za auto neslo málem vidět.... No je*lo by mě z toho :kol-26:

Vloženo

Proč ten EGR zaslepuješ? Jinak dneska sem ujel tech 10 km a chtěl sem ti natočit video jak mi to kouři a zrovna to nekouřilo vůbec :-D :-D :-D Z čehož usuzuju, že taky zaleží určitě na venkovni teplotě ;)

Vloženo

už z jedné věci a to,že jsem chtěl ať mi jde čistý vzduch do sání kvůli toho kouření,tak schvalně jestli to výjde,zítra ti natočím ja jak to kouří po 10km a to se budes divit :kol-31:

Vloženo

sice jsem ten dým nenatočil ale fakt to kouří jak liazka i na volnoběh,na diagu mi to nepsalo nepravidelný chod na 2 válci a jak jsem sundal víko kvůli toho abych se poďíval na vstřiky tak na 2 válci už mám jiný a ani číslovstřiku neseďí myslim že by to mohlo byt tim vstřikem že je v háji byl už určitě měněný navíc nebyl na 100% použitý nový protože na něm jde vidět že je takový porezlý o proti těm ostatním,jinak když se mi teď auto zahřeje začne poškubávat i když jedu pod plnynem nebo když plyn pustím tak sice míň to cuká ale cuká

Vloženo

Aha asi natom teda něco bude :-) Novy vstřik vyjde na kolik ?

Jinak já poižívím do nafty zimní VIF promaže a vyčistí a udržuje vstřiky teda aspoň to tam pišou a čtu na něj samou chvalu... Jinak včera -6°C auto na volnobeh nekouřilo dneska -10,5°C auto na volnoběh kouřilo :-) taky dost bych řekl :-) je to tim počasím a vzduchem hele :-) Ale ty vstřiky projistotu nech nějak skontrolovat když už i VAG to vypsal..

Vloženo

Zkus kontrolu a repas vstřiku, je to nejlevnější varianta, než nový. Umí to zkontrolovat na stolici, vyčistit ultrazvukem. Řeknou Ti, jestli jde opravit nebo ne, ev.spraví.

Vloženo

Sry maje chyba,jinak dal jsem vstřiky na kontrolu do Bosche a rovnou jsem nechal udělat repas,měl jsem 2 vstřiky v háji,ale už to mám hotové jen musím počkat na víkend ať to mužu složit,dneska jsem akorád nahoďil turbo které jsem při stojícím autě taky vytáhl a vyčistil regulaci protože byla přidřená tak uviďíme jak to dopadne :-)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

To nevím.Ale před výměnou to kouřilo a rozsvěcela se kontrolka systému kontroly výfuk.plynů.Po napíchnutí na diag. to vyhodilo tenhle snímač tak jsem ho nechal zrovna vyměnit a zatím vše ok.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Mám podobný problém. Jedná se o Superba 1,9 Tdi, 74 Kw, r.v.2004.

Už asi tak měsíc vždycky po nastartování studeného auta v garáži byla cítit jakoby nespálená nafta( asi jako je cítit avie). motor nekouřil ale cítit to bylo.

Včera jsem si všimnul že z výfuku vychází po nastartování za studena světlý kouř. Motor po nastartování jakoby pár vteřin kope a připadá mi že nejde na všechny válce. Ale po chvíli naběhne na pravidelný chod a zmizí i kouř. Po zahřátí jede uplně normálně, spotřeba stejná, nemizí voda ani olej.

Přemýšlím jestli není v háji nějakej žhavič.

Může někdo poradit?

Dík

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...