Přejít na obsah

kardan haldex zahada


keramok

Doporučené příspěvky

nazdar nechcem zacinat nove tema ale uz to tu lustrujem dva dni a moj problem zo skautikom je dost cudny podrobne octavia scaut r.v.12-2008 haldex 4 generacie olej meneny kazde 2 roky Problem je ze ked dam dole nohu z plynu tak v rozmedzi od 110 do 90 km-hod pocut hukot od zadu uz som vymenil aj antivybracni kuzel zadny na hardi spojke nepomohlo naplne su O,K, 4x4 funguje v zabere nic nepocut ked vyradim rychlost tak to nerobi  uz som z toho hotovy ked to vymacknem aj na 180km,hod a dam dole nohu z plynu tak hukot zacne az pri 110 a konci pri 90 je jedno ci tam mam 5 alebo 6 je to 2,0 tdi pd dik za rady uz teraz to stalo 450 eur a bez zmeny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jak jsem psal jiz v jinem tematu, doporucuji sundat kardan a vyzkouset to bez kardanu. Nemusis se bat ze to neco udela, elektronika ani nic jineho.

Pokud to neprestane, vypustil bych olej z prevodovky a dal tam na kratke projeti nejaky hodne husty, atd...

Doufam ze to pomuze...

U 4x4 byvaji prevodovky MQ350-6A, u kterych je problem s rozvodovkou a s loziskem na hlavnim hridely - vice najdes na webu http://www.prevodovky-sixta.cz/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musim to vyskusat bez toho kardanu ,no casovo nestiham ,ked to bude hucat bez kardanu tak je to prevodovka ako pise http://www.prevodovky-sixta.cz/ uz som si snim vymenil zopar mailou no do tej opravy sa mi moc nechce zatial su to len spekulacie ,ale ako som uz pisal po vyradeni klud ,tak asi na 80 percent to bude prevodovka diagnostika nic bez zavad vsetko pracuje ako ma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj tak jsem úplně ten stejný problém vyřešil i u sebe.

Akorát mě to hučelo od 80 - 100km/h, ale jinak úplně 100% to samý.

Zajímavý bylo, že po odpojení toho čerpadla Haldexu, se to značně zlepšilo, ovšem na heveru bylo zjištěno, že to hučí pořád.

Sehnal jsme tedy na vrakovišti zadní diferák a haldex (bez jednotky a čerpadla) ryskl to a nechal to přehodit. Od té doby skutečně 100% klid, auto jede jak dvoukolka, prostě klid jak v hrobě)

Následně jsem zkoumal ten vymontovaný kus a zjistil, že na vstupním hřídeli (od kardanu) na haldexu, když za něj vezmu je vůle cca 1-2 mm do všech směrů, prostě úplně klasický vymlácený ložisko.

(To byl ten hukot), zajímavý je, že po odpojení čerpadlo se to zlepšilo tak o 80%.

Jako hele je to drahý, ale chce to nechat vymontovat z auta (podívat se na to gumový uložení), oddělit haldex a diferák zakusit otáčet těmi hřídelemi jestli není někde nějaká vůle. Přijít se na to dá, ale je to onanie, to je fakt).

Jinak mám tu dobrý zadní diferák, kdyby jsi to měl v tom.

 

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

no po dlhej dobe ale mam to vyriesene , dal som na radu mechanika nech s tim este pockam kim prezujem a cuduj sa svete auto po prezuti nehuci haldex funguje ,neslo mi to do hlavy ,lebo viem ako hucia gumi ale je to nimi dal som si tu pracnost a obul som ich na spet a zase huci ale tak ako som pisal iba od 80 do 100 km hod ked dam dole nohu s plinu zaujimave uplna koko.... tina ale usetrene peniaze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...