ybal Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 (editace) Při jízdě nad 40 km/h se začíná ozývat valivý ruch. Čím jedu rychleji tím se zrychluje i ruch. Když vyřadím, hluk pokračuje. Ruch přestane, když jedu do zatáčky. Pokud jedu rovně, tak to hučí při větší rychlosti. Napadá mě ložisko kola nebo poloosa, respektive kloub. Žádné smyky nebo prudké zatáčení není můj styl. Editováno: 15. Duben 2013, autor: ybal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Vyzerá to na vadne ložisko,skus zdvihnúť auto a roztočiť rukou predne koleso.Malo by sa ľahko točiť bez hluku.Klb by ti skor pukal keď ideš pomaly do zákruty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 7. Březen 2013 Sdílet Vloženo 7. Březen 2013 Přesně tak jak kluvo píše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ybal Vloženo 10. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2013 (editace) Děkuju... Koukal jsem na to (spíš poslouchal :-) ) a nejsem z toho o moc chytřejší. V týdnu zajedu do servisu. Editováno: 14. Březen 2013, autor: ybal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ybal Vloženo 13. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 Jedná se o ložisko předního levého kola. Výměna náboje s ložiskem 2100,- CZK s DPH a prací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V.Maxxx Vloženo 8. Květen 2013 Sdílet Vloženo 8. Květen 2013 (editace) ahoj... obdobný problém.. začlo to před koncem roku kdy jsem jel trasu 2x 300km tam dobrý, zpět dobrý.. pak 2x 5+5km do práce a zpět, další den jsem vyjel a hluk od 40 na to že to nic před tím nedělalo hroznej, tak jsem kontroloval (za celou dobu 3krát) na nic jsem nepřišel tak jsem stim jezdil do tedˇ poslouchalo to pár lidí z práce (mechanici) všichni krčeli ramenama že asi pravý ložisko.. při jizdě rovně hluk při zatáčení do leva větší hluk při zatáčení do prava hluk teměř zmizí... od začátku jsem si myslel že to tím pravím ložiskem není... jezdil jsem cca 2000km hluk se zvětšoval hlučelo to už od 10km a tak ikdyž zjevně ložisko nemělo vůli jsem ho dnes vyměnil, a... fabča stále " chroupe" uplně stejně. a ted mi poradte... doplnění: 1,2HTP 40kw 2006 138TKM Editováno: 8. Květen 2013, autor: V.Maxxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V.Maxxx Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 jo děkuju za reakce.. dnes jsem udělal druhou stranu... šepot květin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sicilian Vloženo 6. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2013 Ked vytočím na plno na parkovisku počujem take buchnutie silne ako po bubne .. a auto v zakrutach nedrzi stopu naklana ho na prevratenie myslim ze som spravne odhadol ze ide o homokitenticky klb. ------------------------------------------------------------- aky ide Homokinetický kĺb ?fabia 1.4 mpi 50kw r.v maj 2000 kod motora AMEMam aj ABS------------------------------------------------------------------Ten kĺb by mohol ???Informácie o produktetyp převodovky: manuální převodovkamontovací strana: strana kolapočet vnějších drážek: 20počet vnitřních drážek: 30průměr homokinetického kloubu do těhlice: 52 mmprůměr homokinetického kloubu: 85 mmpočet zubů ABS:typ podle umístění zajišťovací podložky: na konci homokinetického kloubuOstatné kódyOEM kód: 6Q0498099C, 6Q0498099A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.