Publikováno Březen 7, 201312 r Při jízdě nad 40 km/h se začíná ozývat valivý ruch. Čím jedu rychleji tím se zrychluje i ruch. Když vyřadím, hluk pokračuje. Ruch přestane, když jedu do zatáčky. Pokud jedu rovně, tak to hučí při větší rychlosti. Napadá mě ložisko kola nebo poloosa, respektive kloub. Žádné smyky nebo prudké zatáčení není můj styl. Upraveno Duben 15, 201312 r od ybal
Březen 7, 201312 r Vyzerá to na vadne ložisko,skus zdvihnúť auto a roztočiť rukou predne koleso.Malo by sa ľahko točiť bez hluku.Klb by ti skor pukal keď ideš pomaly do zákruty.
Březen 10, 201312 r Autor Děkuju... Koukal jsem na to (spíš poslouchal :-) ) a nejsem z toho o moc chytřejší. V týdnu zajedu do servisu. Upraveno Březen 14, 201312 r od ybal
Březen 13, 201312 r Autor Jedná se o ložisko předního levého kola. Výměna náboje s ložiskem 2100,- CZK s DPH a prací.
Květen 8, 201312 r ahoj... obdobný problém.. začlo to před koncem roku kdy jsem jel trasu 2x 300km tam dobrý, zpět dobrý.. pak 2x 5+5km do práce a zpět, další den jsem vyjel a hluk od 40 na to že to nic před tím nedělalo hroznej, tak jsem kontroloval (za celou dobu 3krát) na nic jsem nepřišel tak jsem stim jezdil do tedˇ poslouchalo to pár lidí z práce (mechanici) všichni krčeli ramenama že asi pravý ložisko.. při jizdě rovně hluk při zatáčení do leva větší hluk při zatáčení do prava hluk teměř zmizí... od začátku jsem si myslel že to tím pravím ložiskem není... jezdil jsem cca 2000km hluk se zvětšoval hlučelo to už od 10km a tak ikdyž zjevně ložisko nemělo vůli jsem ho dnes vyměnil, a... fabča stále " chroupe" uplně stejně. a ted mi poradte... doplnění: 1,2HTP 40kw 2006 138TKM Upraveno Květen 8, 201312 r od V.Maxxx
Červenec 6, 201312 r Ked vytočím na plno na parkovisku počujem take buchnutie silne ako po bubne .. a auto v zakrutach nedrzi stopu naklana ho na prevratenie myslim ze som spravne odhadol ze ide o homokitenticky klb. ------------------------------------------------------------- aky ide Homokinetický kĺb ?fabia 1.4 mpi 50kw r.v maj 2000 kod motora AMEMam aj ABS------------------------------------------------------------------Ten kĺb by mohol ???Informácie o produktetyp převodovky: manuální převodovkamontovací strana: strana kolapočet vnějších drážek: 20počet vnitřních drážek: 30průměr homokinetického kloubu do těhlice: 52 mmprůměr homokinetického kloubu: 85 mmpočet zubů ABS:typ podle umístění zajišťovací podložky: na konci homokinetického kloubuOstatné kódyOEM kód: 6Q0498099C, 6Q0498099A
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.