Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

TDI  130 kW / 380 Nm  se myslím brzo dostane i do Supa a je se docela na co těšit. Mám ho nově v CC s DSG a ve srovnání se 125 kW / 350 Nm, který jsem měl ve starším CC, je ten rozdíl markantní. Překvapilo mě, že chod je ještě kultivovanější, než byl u původního motoru. Ještě předtím jsem měl 2.O TDI PD v OII a to byla naprostá hrůza. Takže tenhle nový motor mě zatím velmi mile překvapil.  

  • 2 týdny později...

To už je hádám ten nový, TDI fun tady dával grafy slabší 110 kw verze, a průběhy tam vycházely moc pěkně. Počítám, že u té silnější verze to bude podobné co do průběhu.

Nebude to tak rychle vadnout, jako současné TDI CR.

Nicméně mám 2.0 TDI CR a jsem nadmíru spokojen, a to jsem odchovaný na benzínu.

  • 4 měsíce později...
  • Autor

tak mám najeto téměř 15 t., tak můžu trochu bilancovat. Motor má v kabině úplně jiný zvuk, spíše jako benzínový šestiválec. Později až jsem zjistil důvod. Je tady podobně jako v RS III TDI  a GVII GTD, nainstalován rezonátor. Zvuk je ovšem jedna věc a výkon druhá. Přesto, že papírově má mít motor "jen" 130 kW a 380 Nm, shodla se řada lidí, co v tom jeli, že to musí mít ve skutečnosti víc. Ostatně, u koncernových motorů žádná novinka. Zajímalo by mě ale kolik, protože ten předchozí motor 125 kW mi v Dieselpower upravili na 142 kW (měřeno na brzdě) a tohle jede ještě líp. Měřil jsem na letišti zrychlení a průměr z několika měření (10x tam a zpět) byl 7,2 s. Takže to fakt jede. Motor navíc neskutečně těsní, protože hladina oleje se za celou dobu sotva pohnula. Preventivně ho ale teď radši vyměním, abych tam ten šmirgl nenechával celých 30 t. km..  

Pokud ho do SII budou dávat, neváhal bych. 

Upraveno od jirkaK

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.