Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Meranie otacok motora na emisnej kontrole, otacky motora na EK.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj.

 

Bol som na STK a EK. Na emisnej kontrole snima stend otacky motora pripojenim kontaktov na poly baterie. Meria to asi otacky alternatora. Pristroj ukazoval kolisajuce otacky od 1000 do 2000. Nedalo sa teda urobit meranie, technik mi povedal, ze asi mam niekde skrat v elektrike a urobil meranie na inom stende, kde sa otacky snimaju zvukovou sondou.

 

Jedna sa o Fabiu Combi I , 1.9 TDI PD 74 kw, rocnik 2004.

 

V aute vsetko funguje bez problemov, bateria sa nevybija, vsetky el zariadenia funguju bez problemov.

 

Zmeral som kolko prudu ide z baterie ked je vsetko vypnute, je to 15 mA (povolene je 25) takze je to v poriadku a pri odstavenom aute nie je nikde skrat.

 

Pred dvomi rokmi bol tiez problem na tom istom stende na EK, ale vtedy technik nic nepovedal len dal auto na iny a tam urobil meranie, takze som tomu nevenoval pozornost.

 

Ma niekto podobne skusenosti na emisnej kontrole ?

vysvětlovat princip měření otáček na baterce nebudu,ale věř,že to funguje.Mají-li na stk tento přístroj méně citlivý,tak se doporučuje zvýšit odběr proudu-třeba rozsvítit,nebo vyhřívat,nebo obojí.

  • Autor

Princip bude asi ten, ze alternator vyraba pulzy, ktore su sice usmerne diodami ale stale su tam a ten pristroj z tych pulzov odvodi otacky alternatora, cize motora, takze ja tomu verim, ze to funguje. Technik aj rozsvietil svetla, ale nepomohlo to.

 

Mne ide hlavne o to, ci nemaju taketo skusenosti aj mnohi ini, pripadne mozno uz niekto prisiel na to, co to pri tomto type auta zvykne robit.

Čím je kvalitnější baterie=vnitřní odpor menší,tím je tam toho bordelu samozřejmě méně.Čím větší nabíjecí proud,tím zase více.Já mám to samé co ty-F1RS po elektr.stránce stejné a na EK to taky zlobí.Nicméně to stejně napíšou OK.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.