mysko Vloženo 30. Březen 2012 Sdílet Vloženo 30. Březen 2012 no ze ti nejdu moze byt niekde zrada v konektoroch jak si to daval naspat. a ta ziarovka na signalizaciu? aj ja som to riesil... nesvietila mi lava parkovacka. to je nejak zapojene od nej signal do budikov ked svieti parkovacka tak aj v budiku kontrolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
w4cko Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 (editace) No tak naspať som to dával opatrne tak ako to má byť tak neviem kde je problem. Ale myslím že to nebude problém čo je u ostatných octavii že im padajú ručičky lebo mne vôbec nejde tachometer ani nič nanom nesvieti ako keby doňho neišla šťava. Keby ste mali niekto schemu tých konektorov dosť by my to pomohlu skúsil by som premerať. EDIT: Takže premeral som aj modrý aj zelený pin podla tohto http://auta-.blogspo...11/octavia.html meral som zem voči kostre či je spojená a na konektore 7 9 19 24 mi ukazovalo že je spojená ale na konektore 6 nič a pritom by to malo byť tiež ukostrené myslíte že by mohla byť chyba tam ? Editováno: 31. Březen 2012, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrickoctavia Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 Zničeho nic mi neukazuje rychlost,palivoměr mi skáče z aktualního množství paliva k rezervě a pořád dokola(většinou v zatačkách), nesvítí mi zpátečka a při pomalém rozjezdu mi cuká auto (když sešlapnu plynu více tak to nedělá). Na diagnostice mi to nepíše žádnou chybu. nápravu,poloosy atd... vše v pořádku nevím kde už hledat. poraďte prosím.... děkuji všem za rady předem Mám octavii 1.9tdi rv.2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Mrkni pod sterace, tam kde je centralni svazek konektoru (strana ridice), mozna tam mas plno vody a uz to prosakuje pres kryt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrickoctavia Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Mrknu na to a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrickoctavia Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Tak vodu tam žádnou nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Ja si myslim ze to bude vice zava, cukani s motorem bude jedna, druha bude ten palivomer a zpatecka - vadny spinac na prevodovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrickoctavia Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Ale stalo se mi to zničeho nic, celý den jsem jezdil v pohodě pak zastavil na 5min rozjel se a vše začlo dokupy dělat, tak jak jsem to popsal... Nejspíš bude zkrat někde si myslím,když ani diagnostika nic neřekla jestli to nebude na řidicí jednotce. Zítra to vezu do servisu bohužel no, tak jsem zvědav, zatím co jsem se bavil s 3mechanikami tak nikdo na nic nepřišel zásadního,každý měl jen tipy, ale není možné přece aby se taková závada stala jen mi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasel Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 projit konektory a prostrikat kontaktolem ,i kostry projit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jelen10 Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 Rychlost,palivoměr a světla zpátečky tak to by mohla být vadná pojistka,mrkni na to,mám s tím osobní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrickoctavia Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 pojistky jsou vpohodě,ty jsem kontroloval jako první, už jsem z te zavady na prášky :-x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrickoctavia Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 Tak nakonec to bylo tedy více vad : vada přistrojovky,vada zpátečky (kabely),vada ovladaní turba proto auto škubalo, bylo prej zatuhlé turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.