Jump to content

Nefunkční klimatizace


meter31
 Share

Recommended Posts

Ahoj doufám, že mě zde někdo odpoví abych nemusel zakládat své osobní vlákno s problémem.

V servise zabývajícím se klimatizacemi a opravami aut mě vyměnili minulé léto spojku klimakompresoru. Fungoval poté normálně. Jenže ke konci léta se kompresor asi zadrhával či co, nevím. Prostě přestal sam od sebe fungovat ikdyž AC svítí. Koukal na to technik a že se netočí kompresor ikdyž je seplý. Podle nich se zadřel a chvíli v něm i cvakalo (údajně to dělala ochrana proti přetrhnutí řemenu) nyní to po výměně drážkového řemene a napínací kladky při výměně rozvodů nedělá. Ale kompresor stále nejede. Věřím jim tedy a chci koupit nový kompresor. Číslo kompresoru jsem si vyprosil podle vinka ve škoda servisu a zjístil jsem že na netu je o více než 10 000kč levnější. Což je šok i pro mě :) Ale otázká zní jaký objednat a kde? Mám vyhlídlý na škoda díly  TENTO: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5k0820803c-kompresor-klimatizace-hella-behr-20378.html

 

Doporučíte mě Hellu/Behr nebo mám raději připlatit a vzít oreginál? Podle mě je hella kvalita. Co myslíte vy? Máte někde ještě lepší cenu? Děkuji za pomoc a rady.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Má niekto skúsenosť s takýmto zvukom klímy ako je na videu (je to moje video dnes 8.6.2017 natočené) ? Prípadne ako by sa dal tento problém vyriešiť ? Klíma chladí ale budem musieť dať prečistiť lebo občas smrdí. Je možné, že je málo chladiva v okruhu a preto robí ten zvuk ?

 

https://drive.google.com/file/d/0B1UNnKpvIv4aa0VWMi1qN2J6N2M/view?usp=sharing

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravím, chtěl bych se zeptat na radu ohledně klimatizace. Jen naplněná (má tlak cca 6 bar v klidu při zapnutí klimy cca 15 bar) kompresor má dle diagnostiky záběr, spotřeba stoupne, jen z klimy nejde studený vzduch. Po zapnutí se z ní ozve takové to syčení co dělalo vždy na začátku. Přestalo to postupně kdy někdy fungovala a někdy ne a nyní už vůbec. Dle dílenské příručky to může být kompresor, moc oleje, nebo špatný expanzní ventil (to tipuju i já). Dá se nějak předem určit co to může být než okruh vypustím? Děkuji za rady

Link to comment
Share on other sites

v klidu ma tlak 5-6 bar, zatez kompresoru 0 Nm (venkovni teplota27°C) po zapnuti klimy stoupne tlak na cca 15 bar, zatek kompresoru 12 Nm, teplota vyparniku klesne na 20 °C pak stupne i na 24 °C , ale teplota A/C panel (g56) je porad 28 °C a G191 a g192 ( vydechy na nohy a uprostred) se pohybuji kolem 26 °C bez zmeny po zapnuti klimatizace

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Zdravím, mám problém a potřeboval bych od vás radu. Mám Škodu Fabia 2 1.4 16V s manuální klimatizací (Climatic). Auto jsem koupil s tím, že klimatizace je prázdná. Teď jsem měl auto v servise a tam mi řekli že ji natlakovali a zjistili že je prasklý chladič. 

Chci se zeptat jestli když je prasklý chladič tak klimatizace nechladí? 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zdarec,

nechci zakládat nové téma,tak to šoupnu sem.

Nezná někdo typ materiálu (Př. rozměr) ze kterého jsou o-kroužky do trubek klimatizace?

Konkretně jde o o-kroužek viz. foto.

Nechci dávat 600 za kus plastu (Který jenom domáčkne ten o-kroužek),segrovku a těsnění.

Spojku už mám v pořádku rozdělanou,ale těsnění bych chtěl nové.

4bce22796c07c.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zdravím,

najednou mi přestala fungovat klimatizace (Climatronic FII), Dle diagnostiky tlak při cca 30°C 7 bar, otáčky kompresoru stoupají po sešlápnutí plynu (ale střed řemenice se netočí, takže to asi diagnostika počítá z otáček motoru) , ale zátěž kompresoru a tlak nestoupá. Po zapnutí klimatizace jde cítit lehký záškub motoru (jako by se zapla a hned vypla), a ani spotřeba pak nestoupne. Předpokládám, že je problém v kompresoru, ale chci se zeptat zda by to mohl být jen regulační ventil? Zda se to dá nějak otestovat? A zda se při výměně ventilu se musí vypustit plnivo? Případně zda by to mohla být elektromagnetická spojka?

Díky

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Takže bol som to pripojiť na diagnostiku, pozrel som si pamäť závod v prístrojovom paneli a tam nič, žiadne zavady, tak som potom ešte pozrel CAN Gateway a tam toto (viď obrázok). Keď ju vymažem hneď sa objaví, ale do panelu prístrojov viem ísť, tak komunikovať musí nechapem tomu, stretol sa už niekto s týmto?

83170301_164278941521024_8764527568087941120_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

ano mám neoriginalne radio, to som al aj pred tým aj táto chyba tam bola, ale pridala sa tá v panely prístrojov a nejde klíma od vtedy. Ešte pre upresnenie klíma sa plnila preto, lebo som zrazil srnku, predok musel ísť celý nvý aj chladič na klímu a tým pádom aj naplnenie a od tejto doby to robí. Čítal som na fórach raz mal jeden takúto chybu že mu toto vypisovalo:

Adresa 44: Posilovač řízení
Objednací číslo řídící jednoky: 6Q0 423 156 AA
Systém a/nebo verze: LenkhilfeKYO X757
Kódování: 10140
Číslo dílny: WSC 13765
Nalezena 1 chyba:

01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285)
79-10 - prosim;prectete pamet zavad - Sporadická
Sobota,04,Červenec,2009,17:11:38:56856
VCDS verze: SVO 805.4
Verze dat: 20080309

 

a nakoniec vymenil jedno čidlo ABS na kolesi a prestalo to, lebo cez to čidlo si že vraj bralo informácie pre otáčkomer, čo keď aj ja mám takéto niečo od búračky? v predu je len čidlo vonkajšej teploty, iné čidlá tam niesu nie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...