david55 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Ahoj, koupil jsem si Fabii II z bazaru a všiml jsem si, že volant se nevrací sám na střed. Např. po kruhovém objezdu, kde musím více vytočict volant se sice vrátí ale ne úpně do středu, nebo po mírné zatáčce volant zůstane natočený právě v tom malém úhlu. Točení volantem se mi zdá docela tušší. Prostě mám pocit že pořád musím korigovat jízdu. Zkušenosti nemám jsem po autoškole kde jsem řídil starou Fabii I z roku snad 98, tak nemám s čím porovnávat. Možná to tak má i být. Ale v autoškole to šlo fakt lehce, volant se nevracel silou ale s lehkosti a přesně na střed. Děkuji, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 začni kontrolou pneumatik jestli jsou rovnoměrně sjeté a kontrolou geometrie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david55 Vloženo 6. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 presne takova situace: Dole v komentari je napsano ze u nakych aut to chyba neni. Nevi nekdo jak to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Udělal bych přesně jak napsal ben06, takže kontrola pneumatik, zda jsou rovnoměrně sjeté, když nic, tak geometrie a případně i kontrola, zda auto nebylo třeba bourané a nějak "amatersky" opravené takže asi nejlépe v servise nebo u někoho kdo se vyzná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david55 Vloženo 6. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 Každopádně díky všem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 možná postačí kontrola tlaku v pneu, jinak geometrie napoví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 Rozhodne musi jit lehce tocit volantem. skora az moc preposilovany to je. Musis to zvladnout jednim prstem. Taakze tlak, vzorek, geometrie, čepy, řízení, posilovac. To vše zkontroluj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.