Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prosím co je tato věc v červeném kroužku? Po studeném startu se z toho line vysoký pištivý tón, který po 2 minutách přestane. Nebo při druhém startu.

 

post-74869-0-80963600-1365861138_thumb.p

Vloženo

ten bazmeg je dmychadlo vzduchu - asi další zbytečnost kvůli emisím stejně jako EGR který ty asi nemáš, mě to ale nepíská jen motor má pár sekund po nastartování takový bublavý zvuk

Vloženo

Oba mate pravdu. Spis by me zajímalo, proc mi to minutu dela strasny kraval, jak splaseny vysavac. Zaclo to delat po servise - vymena filtru vzduchu a svicky atp. Poradite prosim co s tim?

 

Diky

Vloženo

máš možná vypadlou nějakou hadici nebo povolený jejich spoj, nebo se vrať do servisu

dívám se že na O2 už šetřili s velkým krytem motoru, když jsem byl na reklamacích s motorem zkrz z*urvený EGR tak jsem v rámci zkušební jízdy jel párkrát bez to deklu a rozdíl byl znatelný, pod kapotu jsem ještě přidal tlumení z nafťáka což přidalo něco málo na odhlučnění

  • o 1 rok později...
Vloženo

Taky bych potřeboval poradit rano dojdu do garaže a auto ani tuk baterka totalně vybita tak sem dal druhou a je zaplej furt ten ventilator vzduchu co stim chlapy muže byt poradte sem ho odpojil at se mě nevibije baterka zas

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dlouho jsem měl prasklou velkou pojistku v motorovém prostoru právě pro tento ventilátor a nic jsem nespozoroval, že neběží.

Přišel jsem na to velice náhodou, když jsem hledal jinou závadu.

Tenhle ventilátor fouká vzduch přes kombinovaný ventil (ten určuje průtok vzduchu) někam tesně na výfukové plyny tak, aby vyšší teploty splodin a docilil rychlejšího zahřátí katalizátoru. Jakmile se katalyzátor nějak zahřeje, ventilátor vypne.

 

Ventilátor samozřejmě vypne po vypnutí zapalování.

Čili buď vytáhnout pojistku nebo hledat problém.

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 roky později...
Vloženo (editace)
V 28. 3. 2015 na 20:06, BEDULIK napsal:

A kde najdu prosim to rele asi to bude tim 

Relé ventilátoru sekundárního vzduchu se nachází v prostoru motoru nad posilovačem brzd.Po odkrytování víka je na něm napsáno 100.Jde o relé o výkonu 40 A a je ovládáno lambda sondou přes centrální řídící systém.Moje závada tkví v tom, že ventilátor zapne jen po první a pak už ne.To způsobí, že se rožne kontrolka MIL, kterou musí v opravně vymazat.Závada je v paměti řídící jednotky.Ventilátor musí při každém startu zapnout po dobu 100 sekund!!!Provoz ventilátoru způsobí ohřátí katalizátoru a sníží exhalace.Motor ventilátoru má záběrový proud 30 A.Tak velký proud značně ničí uhlíky a kolektor motoru což je častou závadou.Ventilátor stojí 5300 Kč.Záběrový proud jsem snížil tlumivkou v serii v přívodu k motoru.Tím motor nabíhá pozvolnějí a podstatně sníží záběrový proud což výrazně prodlouží životnost motorku ventilátoru!!!

Editováno: , autor: zdesuch

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...