ronniq Vloženo 13. Duben 2013 Vloženo 13. Duben 2013 Prosím co je tato věc v červeném kroužku? Po studeném startu se z toho line vysoký pištivý tón, který po 2 minutách přestane. Nebo při druhém startu. Citovat
ben06 Vloženo 13. Duben 2013 Vloženo 13. Duben 2013 ten bazmeg je dmychadlo vzduchu - asi další zbytečnost kvůli emisím stejně jako EGR který ty asi nemáš, mě to ale nepíská jen motor má pár sekund po nastartování takový bublavý zvuk Citovat
stukator Vloženo 13. Duben 2013 Vloženo 13. Duben 2013 ventilator sekundarneho vzduchu ak sa nemylim ide ked nastartujes studeny motor koli emisiam . Citovat
ronniq Vloženo 14. Duben 2013 Autor Vloženo 14. Duben 2013 Oba mate pravdu. Spis by me zajímalo, proc mi to minutu dela strasny kraval, jak splaseny vysavac. Zaclo to delat po servise - vymena filtru vzduchu a svicky atp. Poradite prosim co s tim? Diky Citovat
ben06 Vloženo 14. Duben 2013 Vloženo 14. Duben 2013 máš možná vypadlou nějakou hadici nebo povolený jejich spoj, nebo se vrať do servisu dívám se že na O2 už šetřili s velkým krytem motoru, když jsem byl na reklamacích s motorem zkrz z*urvený EGR tak jsem v rámci zkušební jízdy jel párkrát bez to deklu a rozdíl byl znatelný, pod kapotu jsem ještě přidal tlumení z nafťáka což přidalo něco málo na odhlučnění Citovat
ronniq Vloženo 15. Duben 2013 Autor Vloženo 15. Duben 2013 Takze jsem byl zpet v servise. Vypadla preji hadice a pry to nebude uz delat. Citovat
BEDULIK Vloženo 14. Únor 2015 Vloženo 14. Únor 2015 Taky bych potřeboval poradit rano dojdu do garaže a auto ani tuk baterka totalně vybita tak sem dal druhou a je zaplej furt ten ventilator vzduchu co stim chlapy muže byt poradte sem ho odpojil at se mě nevibije baterka zas Citovat
Haski Vloženo 27. Březen 2015 Vloženo 27. Březen 2015 Dlouho jsem měl prasklou velkou pojistku v motorovém prostoru právě pro tento ventilátor a nic jsem nespozoroval, že neběží. Přišel jsem na to velice náhodou, když jsem hledal jinou závadu. Tenhle ventilátor fouká vzduch přes kombinovaný ventil (ten určuje průtok vzduchu) někam tesně na výfukové plyny tak, aby vyšší teploty splodin a docilil rychlejšího zahřátí katalizátoru. Jakmile se katalyzátor nějak zahřeje, ventilátor vypne. Ventilátor samozřejmě vypne po vypnutí zapalování. Čili buď vytáhnout pojistku nebo hledat problém. Citovat
BEDULIK Vloženo 28. Březen 2015 Vloženo 28. Březen 2015 (editace) A kde najdu prosim to rele asi to bude tim Editováno: 28. Březen 2015, autor: BEDULIK 1 Citovat
zdesuch Vloženo 4. Duben 2019 Vloženo 4. Duben 2019 (editace) V 28. 3. 2015 na 20:06, BEDULIK napsal: A kde najdu prosim to rele asi to bude tim Relé ventilátoru sekundárního vzduchu se nachází v prostoru motoru nad posilovačem brzd.Po odkrytování víka je na něm napsáno 100.Jde o relé o výkonu 40 A a je ovládáno lambda sondou přes centrální řídící systém.Moje závada tkví v tom, že ventilátor zapne jen po první a pak už ne.To způsobí, že se rožne kontrolka MIL, kterou musí v opravně vymazat.Závada je v paměti řídící jednotky.Ventilátor musí při každém startu zapnout po dobu 100 sekund!!!Provoz ventilátoru způsobí ohřátí katalizátoru a sníží exhalace.Motor ventilátoru má záběrový proud 30 A.Tak velký proud značně ničí uhlíky a kolektor motoru což je častou závadou.Ventilátor stojí 5300 Kč.Záběrový proud jsem snížil tlumivkou v serii v přívodu k motoru.Tím motor nabíhá pozvolnějí a podstatně sníží záběrový proud což výrazně prodlouží životnost motorku ventilátoru!!! Editováno: 4. Duben 2019, autor: zdesuch Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.