MarcusZ Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 Něco už jsem si ohledně podobných problémů načetl, ale nejsem si úplně jistej, tak se raději ptám... Mám RS 1.8T r.v. 2001, najeto cca 200 tis., turbo v pořádku, nehouká, nekouří a tlakuje jak o život, regulace tlaku na něm taky OK, jde s ní ztuha, ale plynule hýbat.. Každopádně jakmile vytočím motor nad 2000 tis.ot. a turbo začne tlačit, tak od té chvíle polevuje zátah. Turbo tlačí, ale s velmi výraznými pauzami... Jak kdyby vedle mě nekdo seděl a stále ho vypínal a zapínal. Občas se auto vytočí bez pauz v tahu, ale to spíše sporadicky. Dnes poprvé jsem jel nějakých cca 5 km jako když úplně bez turba, po vypnutí a zapnutí motoru jsem se dostal znovu do "standartního" režimu, kde turbo táhne, ale zase s pauzami... Na diagnostice jsem auto zatím neměl, snad už konečně tento týden budu stíhat. Jako první, mě kamarád odkazoval na regulaci tlaku na turbu, ale ta se zdá OK. Druhá indicie byly podtlakové hadice a je pravda, že se mi dnes zdálo, že pod kapotou něco lehce syčí, když jsem vyloženě naklonil nad motor, každopádně jen tak na oko jsem žádnou prasklou hadici neobjevil. Ještě jsem tu někde četl něco o cívkách, ventilech N75 a kdovíčem, a už se v tom trochu přestávám orientovat. Zkuste, prosím, poradit... Díky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.