Publikováno Duben 27, 201312 r Zdravím, nenašel jsem lepší místo kde se zeptat, tak snad nejsem úplně špatně. Situace: rozhozenou sbíhavostí jsem zvládl úplně zničit nové přední pneu (na vnitřních stranách, zjištěno až při výměně za zimní). Nyní na léto jsem tedy přehodil zadní kola dopředu a na zadní mi místní pneuservisák sehnal "ojeté" pláště "jen tak na dojetí přes léto" po 300 Kč/kus. Vzorek mají, do těch kontrolních drážek ještě nějaký milimetr chybí. A až později jsem si všiml, že na každé té pneumatice je na boku malinká boule. Nejsem žádný odborník, prohledal jsem net a našel fotky velkých boulí a zkazek o tom, že když se s tím bude jezdit, tak leda tak rovnou na hřbitov a podobně ... a tak nevím, jestli je tohle na řešení nebo je to ještě v nějaké normě. Při focení jsem se musel trochu soustředit, abych je našel, a nafocené je to samozřejmě tak, aby byla co "nejvýraznější". Jak ty boule vznikly netuším, jestli na obrubníku, při sundávání z disku (může se to vůbec stát?), jestli jsou prasklé kordy ... na potlak jsou měkké. Mám se toho bát a hledat nové pneu už teď a ne až na podzim? Jsou to zadní kola.
Duben 27, 201312 r S tim rozhodne dlouhodobe nejezdit. Bude se to pomalu zvetsovat a nikdy nevis, co to udela. Lze to sice castecne opravit, ale nikdy to nebude stejne dobre jako neposkozene kolo. Ty rady na netu o hrbitove ber celkem vazne. Vznikne to vetsinou pri opravdu drsnem projeti diry nebo nesetrnem najezdu na obrubnik. Z pocatku to neni vubec videt a bouli se to pomalu a postupne treba i tydny po tom, co se to stalo. Upraveno Duben 27, 201312 r od mike_k
Duben 27, 201312 r Řekl bych taky, že je to celkem dost, bude asi prasklý kord - výztuž. Bál bych se s tím jezdit i na zadku, pokud by to prasklo v zatáčce nebo ve vysoký rychlosti, byl by to asi mazec.
Duben 27, 201312 r zdravim hnet do pneu servisu a zeptat se,,,,,, už bych te gumně nevěřil....................
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.