MarekOct2 Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 Zdravím, nenašel jsem lepší místo kde se zeptat, tak snad nejsem úplně špatně. Situace: rozhozenou sbíhavostí jsem zvládl úplně zničit nové přední pneu (na vnitřních stranách, zjištěno až při výměně za zimní). Nyní na léto jsem tedy přehodil zadní kola dopředu a na zadní mi místní pneuservisák sehnal "ojeté" pláště "jen tak na dojetí přes léto" po 300 Kč/kus. Vzorek mají, do těch kontrolních drážek ještě nějaký milimetr chybí. A až později jsem si všiml, že na každé té pneumatice je na boku malinká boule. Nejsem žádný odborník, prohledal jsem net a našel fotky velkých boulí a zkazek o tom, že když se s tím bude jezdit, tak leda tak rovnou na hřbitov a podobně ... a tak nevím, jestli je tohle na řešení nebo je to ještě v nějaké normě. Při focení jsem se musel trochu soustředit, abych je našel, a nafocené je to samozřejmě tak, aby byla co "nejvýraznější". Jak ty boule vznikly netuším, jestli na obrubníku, při sundávání z disku (může se to vůbec stát?), jestli jsou prasklé kordy ... na potlak jsou měkké. Mám se toho bát a hledat nové pneu už teď a ne až na podzim? Jsou to zadní kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 (editace) S tim rozhodne dlouhodobe nejezdit. Bude se to pomalu zvetsovat a nikdy nevis, co to udela. Lze to sice castecne opravit, ale nikdy to nebude stejne dobre jako neposkozene kolo. Ty rady na netu o hrbitove ber celkem vazne. Vznikne to vetsinou pri opravdu drsnem projeti diry nebo nesetrnem najezdu na obrubnik. Z pocatku to neni vubec videt a bouli se to pomalu a postupne treba i tydny po tom, co se to stalo. Editováno: 27. Duben 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...