Publikováno Duben 27, 201312 r Hoj, všem. Všímám si že mi moje OII dost kouří, pokud přidám více plynu, Co by to mohlo být? Mám: 1.9TDI BJB, chip - nevím kdo to dělal. Turbo se měnilo za nové, cca. před rokem. Voda se neztrácí a olej minimálně - od výměny k výměně cca. 0,75 litru. Najeto mám okolo 180.000 km. Díky za rady Upraveno Srpen 4, 201411 r od Koty
Duben 27, 201312 r Autor Černohnědá. Pravděpodobně bude něco v motoru již vyběhané ale co? Kdo mi to zjistí?
Duben 30, 201312 r Vzdyt ti to pisu, sundej viko a podivej se na vacku a zdvihatka, otazka nekolika minut
Květen 3, 201312 r Autor Sám to asi nedám, nechci se sr.. do něčeho, čemu nerozumím. Nějaký servis, který mi to může zkontrolovat?
Květen 7, 201312 r Autor Mám možnost auto napíchnout na VSCD, poradíte na co se podívat? Co mi pomůže zjistit proč auto kouří? Díky
Květen 7, 201312 r zkus se podivat na hodnoty vstrikovacu, vahy a udelat log. Pak jak sem psal vys, zkontroluj vacku.
Květen 8, 201312 r vstriky se zdaji v poradku, ostatni musis vyzkouset za jizdy s diagnostikou.Mobil kdyztak mas
Květen 13, 201312 r Osobně bych začal vyčištěním EGR ventilu, pak bych zkouknul turbo... jestli tlačí tak jak má... a hlavně jestli přez něj neutíka olej... a ještě bych doporučil vyčistit vstřikovače jako prevenci ;-)... ta moje má teď 364tis a nějake drobné (motor je chipnut) a při prasečině jako je dvojka do omezovače nezakouří... a tyhle 3 kontroly provádim každy rok. otázka 2h ;-)... když tak SZ Upraveno Květen 13, 201312 r od riccocdj
Červen 14, 201312 r Autor Včera jsem vyzvedl auto ze servisu, pravděpodobně kouřivost je způsobená čipem, ale nikdo neví. Bavili jsme se že by bylo dobré udělat lištu ke vstřikům, těsnění pod vstřiky, ultrazvuk = investice 10.000.- . Projížděli to, zkoušeli a testovali to za jízdy a diag neukázal nic zvláštního. Měli dokonce venku turbo a kontrolovali ho a vše OK. Má někdo nějaký další tip?
Červen 14, 201312 r Co to EGR jak psal kolega na to se nekoukali, naše stará BJB ovládá ventil ještě podtlakem v kombinaci s větším nájezdem může být EGR už pomalejší, odpovídalo by to tomu zakouření? Upraveno Červen 14, 201312 r od XTomos
Červen 22, 201312 r Autor Dvě nové informace: Mám v plánu zajet na chip, s tím že si nechám dát původní mapy z továrny a budu na ně jezdit cca. týden. Pokud se kouřivost sníží, je to jasné a budu řešit chip na více než 77kW ale dle svého a u firmy, kterou znám. Zde je dnešní foto lehké očisty nárazníku a koncovek, byl jsem jak kominík. Jsou to suché saze, prostě jen černý prach.
Červen 24, 201312 r K tomu turbu, nechal jsem si vyměnit lehce pískající turbo každý mi radil, že jsou to naprosto zbytečně vyhozené prachy. Turbo bylo kontrolované bez vůle vše na první pohled OK, každopádně dnes na emisích změřena kouřivost 0,08 +-0,05, před 2 lety 0,81 +-0,15. Nic jiného nebylo měněno, stejná nafta s vifem, stejný olej, stejná stanice STK Upraveno Červen 24, 201312 r od XTomos
Červen 25, 201312 r Rok? Není spíš podstatné kolik má najeto od výměny? Rok může být 5tis. km nebo 80tis.km. Každopádně stále si myslím, že by ses měl zaměřit na EGR. To s tím turbem jsem napsal jen pro zajímavost, celkem mě to překvapilo turbo podle všech zcela v pořádku „jen píská“ a takový rozdíl hodnot.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.