Přejít na obsah

Kouřivost 1.9 TDI PD, BJB


Koty

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...

Zdravím a prosím o radu,

mám Octavii II 1,9TDI PD 77KW, motor BJB (najeto 120.000 km) a nově prvně vyměměné rozvody. Dělal je člověk, s 20-ti letou praxí na dílně v autorizáku Škoda. Všechno nastaveno tak jak má být, vačka seřízená, kontrola diagnostikou a všechno sedí. Den na jsem jel s autem na STK a hned na emisích problém. Už při 2.500 ot/min kouřivost přes 1,6 a v předběhu přes 3,0. Technik na emisích povídal, že auto bude buď prasecky čiplý (což není možné, první majitel Škoda Auto jako předváděčka a druhý majitel jsem já), nebo že nefunguje regulace turba nebo je stále pootevřený EGR ventil. Prý je to potřeba projet s diagnostikou a nalogovat, což jsem dnes udělal.

Podotýkám turbo nepíská, voda ani olej se neztrácí, vzduchový filtr vyměněný. Auto ani diagnostika žádnou chybu nehlásí.

Můžete na to prosím někdo kouknout, co by mohlo být špatně? LOG přikládám. Jestli mám nalogovat ještě (tlak turba) něco, tak dodám.

Mechanik má čas až za týden a rád bych to předem prověřil sám.

Díky

LOG-01-001-003-013.csv

Editováno: , autor: lukasz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...